Hakutulokset

  1. Ulterior

    Varastettu, osia kaupan?

    Vs: Varastettu, osia kaupan? Pistääpäs taas vituttaan tommonen :seina Löytykö vielä Riihimäen alueelta ?
  2. Ulterior

    Vapaavirtaussuodatin galanttiin!

    Vs: Vapaavirtaussuodatin galanttiin! Hommasin tommosen adapterin tuohon maffiin perään , että saa vapaavirtaus suodattimen kiinni. Kysymys kuuluukin että miten tuo olis järkevintä laittaa. Tyrkkääkkö kartio suoraan adapteriin kiinni vai vetääkö sitä putkella johkin päin (mihin?)
  3. Ulterior

    EA Galantin alatukivarret

    Vs: EA Galantin alatukivarret itellä oli apparin puolella niin väljä toi taempi tukivarsi, että hyvä ettei pallo tullu ulos kupista ;D
  4. Ulterior

    Galant mittariston pohjat!

    Vs: Galant mittariston pohjat! http://www.racing24.de/shop/advanced_search_result.php?XTCsid=94fd3299df21c44d94266246d0e15edd&keywords=Galant&x=7&y=11 Tuolta tilasin omaan galanttiini.
  5. Ulterior

    Galant @ GTA IV

    tommosen bongasin 8)
  6. Ulterior

    Kokemuksia "halpisrenkaista"? Nexen, Kumho ym..

    Vs: Kokemuksia "halpisrenkaista"? Nexen, Kumho ym.. Itellä Minerva merkkiset gummit ollut viime kesästä alla. Ihan tyytyväinen oon ollu
  7. Ulterior

    Puolityhmiä kysymyksiä..

    Vs: Puolityhmiä kysymyksiä.. Vaihtelin Galanttiin iskarit taakse ja vanhat näytti olevan Sachs Super Touring. Onko tossa alunperin tommoset vai lieneekö tohon joskus vaihdettu.
  8. Ulterior

    kesärenkaat jo alle?

    Vs: kesärenkaat jo alle? Vaihtelin tänään. Aaah,sitä ajonautintoa :D
  9. Ulterior

    Puolityhmiä kysymyksiä..

    Vs: Puolityhmiä kysymyksiä.. ahaa, en ole niin perehtynyt iskareiden sielunelämään ;) vaihtoon siis menee :( kiitos selvennyksestä :-*
  10. Ulterior

    Puolityhmiä kysymyksiä..

    Vs: Puolityhmiä kysymyksiä.. Onko 99 Galantissa (2L) nesteiskarit takana :-\ tuossa kun vaihoin suvikumit alle niin sieltä näytti tulleen nesteet pihalle ???
  11. Ulterior

    Photoshoppailua!

    Vs: Photoshoppailua! Aikani kuluks tuunailin ;D
  12. Ulterior

    -99 2.0 galantti moottorista katoo tehot

    Vs: -99 2.0 galantti moottorista katoo tehot http://www.alfamer.fi/ tuolta korjaus opas ;)
  13. Ulterior

    Sähkökaavio 97- Galanttiin

    Vs: Sähkökaavio 97- Galanttiin mulla on haynesin manuaali mistä löytyy kaikenlaisia sähkökaaviota galantteihin mutta kun se on jenkkilän tuote niin lieköhän aivan samanmoiset.
  14. Ulterior

    ajovalojen säätöbrobleema

    Vs: ajovalojen säätöbrobleema Mulla on semmonen ongelma, että vänkärin puolen ajovalo näyttää aivan maahan. Polttimo on kunnolla paikallaan ja olen kokeillut noista säätöruuveista säädellä mutta ei apua. Voisiko olla mahdollista että tuo heijastin pinta olisi jotenkin muljahtanut pois...
  15. Ulterior

    Big Brother 2007 keskustelua

    Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :) ääni annettu :D
  16. Ulterior

    Hauskin ajoneuvo millä olet ajanut

    Vs: Hauskin ajoneuvo millä olet ajanut MTLB-U Komentopaikkapanssarivaunu 8) No ei se kyl oikeestaan hirveen hauskaa ees ollu :P
  17. Ulterior

    Järkyttävin auto millä olet ajanut....

    Vs: Järkyttävin auto millä olet ajanut.... joku yhekskytluvun alun fiesta taikka 96 opel vectra :P
  18. Ulterior

    Hydraulisten venttiilivälysten tasaajien vaihto operaatio

    Vs: Hydraulisten venttiilivälysten tasaajien vaihto operaatio no joo, paikka paikoin saattaa olla vähän termit hakusessa. (olen amatööri ;))
  19. Ulterior

    Hydraulisten venttiilivälysten tasaajien vaihto operaatio

    Vs: Hydraulisten venttiilivälysten tasaajien vaihto operaatio no en tiiä kyl onko siinä tiiviste mut eikö noissa yleensä :D
  20. Ulterior

    Hydraulisten venttiilivälysten tasaajien vaihto operaatio

    Vs: Hydraulisten venttiilivälysten tasaajien vaihto operaatio Onko venttiilikopan stefa kertakäyttökamaa vai kuinka ?
Takaisin
Ylös Bottom