Hakutulokset

  1. fintope

    etupuskuri

    kysyisin teiltä että sopiiko lancerin etu puskuri opel astraan f mallin farmariin vuosimalli 1993 lanceri olisi 1990 1992 mallia
  2. fintope

    mitsu lancerin ongelma

    moi kysyisin missä vika kun lähtee liikkeelle niin auto päästää kauheen pölläytyksen savua ja välil on sinistä se savu,neuvokaa tyhmää ?auto on 12 tappinen 1.5i lanceri 1991
  3. fintope

    Lancer 1.5i vm91 sammuilee ja lähtee huonosti käyntiin

    elikkäs tämmönen aamulla vaihoin autoon jäähdytin nesteet sen jälkeen auto käynnistyy ja kun antaa kierroksia niin auto sammuu ihan täysin ja välil se ei lähe käyntiin ollenkaan.osaako kukaan kertoo mikä vialla..mesen kautta vois kans kirjotella.pulkki@luukku.com on mese osote EDIT: VIHJEISTÄ...
  4. fintope

    kierrosluku mittari

    haluisin asentaa kierrosluku mittarin mitsu lanceriin vuosi malli 1991 moottori 1.5i miten saan asennettua sen viime kesänä yritin asentaa mut ei toiminu.pystyykö ruisku autoon asentaa kiekka mitarin?saisko vastauksia miten asentaa
  5. fintope

    91,lancer 1.5i, koodien lukeminen?

    miten tästä autosta luetaan vikakoodit EDIToin otsikkoa, taas.
  6. fintope

    -91 Lancer; käynnistys ongelma

    voikos joku kertoo mulle,mikä on ku auto on nyt kaks kertaa tehny tämmösen emon kans käyty kaupassa ja tultu kotiin sit ku piti lähtee uudestaan niin auto ei käynnistynyt enään laturi lataa kunnolla on mitattu akku on ehjä kyse on 1991 vuoden lancerista kone 1.5i apua mikä vika :-\ :-\ :-\ :-\...
  7. fintope

    evo3 korisarja

    päivää olisin kysynyt että käykö toi evo3 korisarja 1991 lanceriin ois kiinnostusta ostaa semmonen
  8. fintope

    Lancer mittariston valot korjattu

    iltaa kertokaas mulle mikä vois olla vikana kun mittarin tausta valot on pimeenä,kaikki muut valot toimii paitsi nopeusmittariin ei tuu valoo ja bensa ja lämpömittariin ei tuu valoo?oon vaihtanut lamppuja kolme eri kertaa voiko olla vika et lampun kannat on sökönä ??? ??? ??? ??? ??? ??? ...
  9. fintope

    miten saada auto kiertään enemmän alakerran kautta

    niin kysyisin miten saada kierrokset alakertaan ku haluu lähtö nopeutta enemmän
Takaisin
Ylös Bottom