Hakutulokset

  1. V

    "Uusi" Legnum tuli liikenteeseen, ohjaus VASEMMALLA, lisätty kuvia 2.9.2009

    Vs: "Uusi" Legnum tuli liikenteeseen, ohjaus VASEMMALLA, lisätty kuvia 2.9.2009 Kuvista päätellen on kyseessä normaalia laajempi vesipumpun vaihto, LHD autoon... ;D On se komee!!! (vaikka kuvat on sumeet)
  2. V

    Mistä tällainen legnum?

    Vs: Mistä tällainen legnum? Eli täällä: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=29276.0 Taitaa olla suomen ensimmäinen vasuri?
  3. V

    mitäs arvelette?

    kun vaan olis seedejä :seina
  4. V

    Jäähdyttimen sopivuus kysymys

    Eli auto on gti Dynamic gallu. Olen katsellut motonetin sivuja, ja siellä oli myynnissä e33 korisen syyläri. suluissa oli että käy myös gti??? onko tästä tietoa? Sopiiko se dynamicin (e39) koriseen suoraan? Onko joku ostanut kyseisen syylärin?
  5. V

    WANTED Galant JDM korjaamokirja

    Vieläkin olis tarvetta...
  6. V

    WANTED Galant JDM korjaamokirja

    Edelleen hakusessa.
  7. V

    WANTED Galant JDM korjaamokirja

    Tuota joo, mulla on kyllä itselläni vastaavat tai samat tiedot paperilla. Eli mä haen JDM* dokumentteja, käsitellen cyclonea, JDM sähköjä, yms. JDM jutskia... Tiedän kyllä ettei paljon ole liikenteessä, mutta jos kumminkin ;D Katotaan nyt kuinka tässä käy... ;D *Japanise Domestic Market...
  8. V

    WANTED Galant JDM korjaamokirja

    Obs* hyvä huomio! ;D Eli hakusessa on 88-92 malli.
  9. V

    WANTED Galant JDM korjaamokirja

    Jos jollain on jotain tiedon rippeitä niin infoo mulle. Lähinnä kiinnostunut turbo malleista. ;D Linkit käy, pvdfät, yms.
  10. V

    galantin vaihdelaatikko

    Ei syytä huoleen kepit kuulostisi olevan kunnossa. ;D Kun vaihdeta laitetaan sisään niin siinä normaalisti tuntuu ensin"hämyvaihde" jonka jälkeen vasta toinen, (lopullinen)"pysähdys", jollon vaihde ON kytkeytynyt päällä. Mutta juttu on aivan pienen pieni; eli naiset taitavat olla terkempia...
  11. V

    Tehon puute

    Toi motti kuulostaa halvalta! Mistä moiseen hintaan saa ja ennen kaikkea mitä se sisältää motin lisäksi?
  12. V

    gti-->VR-4 svappi??????

    Olisiko mitään mahdollisuutta saada kopiota?
  13. V

    gti-->VR-4 svappi??????

    Toivon mukaan... ;D
  14. V

    gti-->VR-4 svappi??????

    Gtissä ja vr-4 on samat jarrut samoina valmistus vuosina. Ja se ison ja pienen jarrun raja menee jossain kohtaa vuonna 91( riippuu mistä vr on tuullut).
  15. V

    gti-->VR-4 svappi??????

    Siis sait pakokaasu paprut ennen kuin sulla oli edes koneen numeroa??? Kai sulla on noista kopiot? Niin ja tää on mun mielestä kumminkin helpompi, sulla ei ole pakollista olla kattia. Mutta jos helkamalta TOSIAAN saa papereita noin helposti, mikäs ongelma tässä olisi. Minkä vuotinen se...
  16. V

    gti-->VR-4 svappi??????

    Tarkastelu kertojen määrästä päätellen muitakin kiinnostaisi asia? Onko joku vaihtanut vähäpäästäiseen gtihin turboa(tai vastaavaan), sanotaan nyt vaikka alta vuoden?
  17. V

    gti-->VR-4 svappi??????

    Arvon mr ahtopaine, minkä vuotinen autosi on?
  18. V

    gti-->VR-4 svappi??????

    No niin, ei muutakun pistetään tilaukset menemään... Heti kun tiedetään että homma onnistuu, eli ei vielä...
  19. V

    gti-->VR-4 svappi??????

    Kai nyt edes talvella jäällä... ;D Olikos niitä jotka on asentanut jotain...
  20. V

    gti-->VR-4 svappi??????

    Eli ei kelpaa vertailu kohdaksi...
Takaisin
Ylös Bottom