Hakutulokset

  1. E

    Eclipsen jarrut

    Galanteissa väärä pulttijako. Kun Eclissä on 5 pulttinen jako. DsmClubFinlandin sivuilta löytyisi varmanakin apuja...
  2. E

    Eclipseen madallusjouset??

    Saa niitä. Kysele esim. Pro Street Ja on niitä muitakin, mutta itse tilasin tuolta.
  3. E

    Gallu E33/16v ja Eclipse 90-94 Ecut sopivatko keskenään?

    Eikös Eclipsessä ja Galantissa ole hyvin pitkälti samat koneet? Kyllähän sen sitten itäisi käydä.
  4. E

    Eclipsen madallussarja

    Eibachia eclipseen ei ollut Pro Streetin mukaan vuoden 2004 kuvastossa, ilmeisesti ei valmisteta enään. :'( Mutta Isla Tuning saa tilattua vielä. Ainakin itse sieltä tilasin juuri, ja siellä sanottiin, että on saatavilla. Edit: Sain tiedon Isla Tuningilta, että he joutuvat tilaamaan jenkeistä...
  5. E

    Alustan puslat Eclipseen

    Oliko polyuretaanipuslat?
  6. E

    KYB AGX

    Olin myös hankkimassa noita KYB AGX iskareita eclipseeni, mutta suomesta niitä ei kuulema saa. Jenkeistä saa.
  7. E

    Alustan puslat Eclipseen

    Pro Street saattaa saada tilattua puslat eclipseen Energy Suspensionilta. Laittoivat kyselyn hankkijalleen.
  8. E

    Alustan puslat Eclipseen

    Okei. Hienoa. Ja kyselemään puslia ------>
  9. E

    Alustan puslat Eclipseen

    Onko vm. -92 Eclipseen saatavissa polyuretaanipuslia, tai vastaavia? Ilmeisest Powerflex ei valmista Eclipseen sopivia. Mitä muita puslavalmistajia on?
  10. E

    Kaivattais eclipsen laatikon räjäytyskuvaa, apuja...?

    http://www.elcats.ru/mitsubishi/ Tuolla on räjäytyskuvia, mutta ne on venäjäksi. http://babelfish.altavista.com/ Tuolla voi suomentaa. Laatikko?? Onko tuo sellainen mitä haet.
  11. E

    Eclipsen korisarjat?

    Andy's AutoSport Siinä on jotain. En tiedä saako tuon kautta suomeen, mutta saatpahan ainakin korisarjojen nimet.
  12. E

    Tuonti moottorit

    Ai onko Kouvolassa tuommonenkin liike. Koskaan aikasemmin kuullutkaan. :o
  13. E

    Lasien tummennukset ilman kalvoa ?

    Luulisin että ne tehdään tummennus sprayllä.Ainakin tommosta ainetta on olemassa.
  14. E

    TESTAA HENKINEN IKÄSI....

    Henkinen ikäsi on 25 vuotta. Ja täytän 19 loppukesästä.
  15. E

    Pelti rämisi taas...

    Tunnustusten luola Tuli vain tuosta"s**t**an vanhalla kadetilla ajava amis pelle " ilmaisusta mieleen.
  16. E

    Vaihteisto öljy

    Jeps. Täytyy varmaan samat mömmöt vaihteistoon hommata.
  17. E

    Pisin matka jonka olet ajanut 24h sisään?

    Pisin matka minkä olen ajanut on Kuusankoski - Kuusanmo 691 km. Autona -86 nissan sunny ;D
  18. E

    Jousitus eclipseen

    Ja jälleen kerran voin todeta, että samaa olen tuumaillut. Konia saa esim. www.lysimox.fi
  19. E

    eclipseen tuuninkia

    Samaa olen tässä tuumaillut jo syksystä asti. Suomesta en ole löytänyt yhtään. Amerikasta saa. Luultavimmin alan itse jalostamaan etupuskuria. Suuria visioita on jo syntynyt. Noh kesällä jos olisi aikaa ja rahaa niin silloin alkaa projekti.
  20. E

    Sumuvaloista ja huomiovaloista

    Mitähän katsastus mies on tuosta mieltä.
Takaisin
Ylös Bottom