Hakutulokset

  1. jori90

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? ammattimiehen paperit sain ja nyt olis taas yksi hitsari suomessa lisää tekemässä huokosia saumoja ;D
  2. jori90

    2.0 GLSi galant ja kulutus

    Vs: 2.0 GLSi galant ja kulutus tulpat menee tarkistukseen notta löytys kulutukseen syy :)
  3. jori90

    2.0 GLSi galant ja kulutus

    Vs: 2.0 GLSi galant ja kulutus gallussa on tällä hetkellä jotkut ngk:oon tulupat mut en tähpän hätään muista et mitkä..
  4. jori90

    2.0 GLSi galant ja kulutus

    Vs: 2.0 GLSi galant ja kulutus itse en ole vaihtanut, mut huolto kirjassa on merkintä et olisi viime kesänä vaihdettu ennen kuin auto tuli minun omistukseen. itse en ole kuin puhistanut sen pari kk sitten :)
  5. jori90

    2.0 GLSi galant ja kulutus

    Vs: 2.0 GLSi galant ja kulutus ajotapa on se jännä ;D joo aiheeseen :) vakkari päällä tulee ajettua enimmäkseen ettei pääsis lipsahtamaan nilkka suoraksi.. mut miten se voi viedä niin saatana paljo vaikka kuinka yrittää ajaa rauhalliesti ja aina roikasta kylmänä käyntiin näin talvella..
  6. jori90

    2.0 GLSi galant ja kulutus

    Vs: 2.0 GLSi galant ja kulutus itsekkin lueskelin noita stoorejanne bensan kulutksesta ja olen puulla päähän lyöty :nykii itselläni on 2.0 glsi 8v automatic ja vie ajossa kuin ajossa vähintään 11 litraa... paras mitä olen tankillisella ajanut on rapiat 450 kilometriä :seina ja olen kokeillut...
Takaisin
Ylös Bottom