Hakutulokset

  1. Stigu

    Galant 2.4 GDI -00, Pissapoika ei toimi

    Tällaista vikaa tällä kertaa. Eli pissapoika lakkasi toimimasta. Sen verran olen tutkinut että virta ei tule edes pissapojan moottorille. Eli löytyykö joltain suoraan vinkkiä mistä tarkistaa seuraavaksi (sulake tarkistettu) tai sähkökaaviota mistä voisi alkaa jäljittämään seuraavaa mahdollista...
  2. Stigu

    Galant 2.4 GDI -00, tyhjäkäynti meni sekaisin?

    Kävi niin että huoltamolla tarkastettiin Lamda-anturin toimintaa kytkemällä mittari kuskin jalkatilasta löytyvään liittimeen. Antoi arvoa 0.9V-1.1V tms.Mutta se mitä seuraavaksi tapahtui on täysi mysteeri: Irroitettiin mittari Lambda-anturin nastoista, auton ollessa käynnissä. Irroituksen...
  3. Stigu

    Galant GDI -00, Päästöt/Lambda-arvo/Kaasuläppä

    No niin, ja ne päästöt taas!! Osaatteko sanoa onko tässä kyseessä kaasupolkimen asennontunnistin joka reistaa: Mitattiin pajalla päästöjä ja HC-arvo saadaan alle sadan mutta kun kierrokset yht´äkkiä nousee 500-1000rpm vaikka poljinta en liikutakaan, niin HC-arvot karkaa taas ja Lambda-arvo...
  4. Stigu

    Galant 2.4 GDI -00, kaasuläppäkotelo / asennontunnistin

    Ostetaan joko koko kaasuläppäkotelo (jos hinnasta päästään sopimukseen) tai pelkästään sen kyljessä tietääkseni oleva asennontunnistin. Ongelma on että kierrokset saattaa vapaalla huudattaessa pompsahtaa 1000rpm yhtäkkiä ja muutenkin vaeltaa (huomattu päästömittauksessa). Olettaisin vikakoodin...
  5. Stigu

    Halutaan vuokrata Galant -00 etulyhdyt katsastuksen ajaksi :)

    Eli nyt kaivattais urheilumieltä ja YYA-henkeä. Gdi Galanttini ajovalojen korkeudensäätö ei pelitä millään eikä timanttitiski/kahden uuden etulyhdyn hankkiminen (500€) tällä hetkellä innosta. Vika minulla on todennäköisesti molemmissa piirilevyissä / IC-piirissä (TDA3619). Hankin tuon piirin...
  6. Stigu

    Galant GDI -00, ajovalojen korkeuden säätö ei toimi?

    Osaatteko auttaa uutta palstalaista. Tuli tuotua Sport Galant ja nyt tuo ensirekisteröinti ei mennyt läpi kun ei ajovalojen korkeuden säätö toiminut (noh, pakokaasuarvotkin kyllä meni yli!). Sulaketta ei tuolle taida erikseen olla? Olen tutkinut säätöpotikan sekä umpioon tulevan pään, molempiin...
Takaisin
Ylös Bottom