2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

Machist sanoi
Tuolla kouvolan koneistamolla sanoi että vain ja ainoastaan kannattaa alkuperäistä kannentiivistettä käyttää ja muuta eivät taida myydäkkään.
Termostaatti uusittu myös ja huomenna uudet öljyt koneeseen vielä.

Antaisi ehkä ymmärtää, että Reinzin kanssa on ollut ongelmia vielä nykyäänkin? No, itselle tuli aikoinaan Payenin tarvikepahvi (made in Japan), eikä ole ollut ongelmia.
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

Täytyykö kannessa olla venttiilit paikoillaan jos sen vie koeponnistukseen?
Näyttää niin hyvältä tuo kansi että voisi käyttää.
Sehän on nyt täysin paljas, kun purin äsken venttiilit pois ja täytyy palauttaa ne Kouvolaan.
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

Kansiremontin jälkeen kaikki ollut ok, mutta yks viikonloppu huomasin että kuuluu tavallista kovempi nakutus koneesta.
Arvelin että venttiilien säätö olisi paikallaan ja olihan se. Nyt venttiilit ok, mutta nakutus kuuluu edelleen.

kierrokset kun nousee yli 2000rpm niin silloin alkaa kuulua. Tätä pienemmillä kierroksilla ei.
Matka ajossa ja vedättäessä kuuluu samalla tavalla.

Kone kyllä toimii ok, mutta häiritsevä ääni kun sisälle asti kuuluu. Venttiilit kun on sädetty niin samalla katsottu että nokka yms kiinni.
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

Onko joku flektin remmipyörä tai vastaava löystynyt?
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

khn1 sanoi
Onko joku flektin remmipyörä tai vastaava löystynyt?

Täytyy tarkistaa samalla kun kytkintä ilmaan.
Tuntuu vaan se ääni kuuluvan venttiilikopasta.
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

mulla taas on sitä murhetta että jäähdytinneste menee vaahdoksi ja tulee paisarin letkusta pihalle? voiko syynä olla joku muun kuin kansipahvi?
edellisen omistajan sekoittamat seokset? Miten tyhjentää ja koittaa toisia nesteitä? Minkä väristä nestettä pitäisi olla pajerossa?
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

PajeroNikkarinen sanoi
mulla taas on sitä murhetta että jäähdytinneste menee vaahdoksi ja tulee paisarin letkusta pihalle? voiko syynä olla joku muun kuin kansipahvi?
edellisen omistajan sekoittamat seokset? Miten tyhjentää ja koittaa toisia nesteitä? Minkä väristä nestettä pitäisi olla pajerossa?

Onko syylärin korkki kunnossa? Vihreää nestettä mulla ainakin on. Lohkossa tais olla tyhjennysroppu jossain siel pakosarjan alla jos on aivan väärin muista?
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

PajeroNikkarinen sanoi
mulla taas on sitä murhetta että jäähdytinneste menee vaahdoksi ja tulee paisarin letkusta pihalle? voiko syynä olla joku muun kuin kansipahvi?
edellisen omistajan sekoittamat seokset? Miten tyhjentää ja koittaa toisia nesteitä? Minkä väristä nestettä pitäisi olla pajerossa?

Kupliiko paisarissa kun auto käynnissä?
Taitaa olla kansi/pahvi uusilla :-\
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

ei kupli paisarissa. eikä sitten uusinta ajossa enää vaahtoutunut. mutta syylärissä on vaahtoa?
öljytkin on nätin väriset.
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

Oliskohan siel punasta ja vihreää sekotettu.. vai minkä väristä neste on?
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

mun mielestä voisi näyttää siltä. väri on aika outo, ei ei kuitenkaan ruskeaa..

vaahtokin on vaalea niinkuin saippuasta:)
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

no entie stana:) mut nyt oon ajellu sen kansreipas 15km ja ei alkanut kuohuttamaan nestettä? MUTTA ilmeni sellainen kun nelosella vedätin niin alkoi kierrokset pätkiä kun pysähdyin kakki ookoo ja jatkoin matkaa niin alko nykiminen taas, se ilmeni kun kone oli jo ajettu lämpimäksi?? tyhjäkäynti ym ok..

Kertokaa viisammat minulle kun olen kätensä ensimmäistä kertaa pajeroon laittanut :D:D
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

nesteet kannattaa vaihtaa josei tiä mitä sittiä sinne on tungettu.onkohan siä ilima vaivoja..
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

Suodatin kannattaa vaihtaa ja sit samalla laittaa suodattimen ja pumpun väliin kirkas letku niin näkee meneekö ilmaa.
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

täytynee vaihtaa. siinä toivottavasti vika, tuli meinaan yhtäkkiseltään tää oire ny ;D
 
Vs: 2.5td hukkaa jäähdytin nesteitä??

Polttissuodatin oli jäissä :) vaihdoin uuden tilalle kun ei tietoa että kauanko ollut paikalla. Nyt pelaa kun ajatus :)
 
Takaisin
Ylös Bottom