Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Vahvistan tuon - ei kuulu "nelivedon ääniä" . Valmistusvuosi on tosin 1988 :-\. Ainoa oire on se "nelivetovalo" ja tietysti vetää kaikista nurkista jos vain pitoa löytyy.MVa~1 sanoiSilläpä juuri, kun omassa ei kuulu mitään ääniä, eikä muissakaan ajamissani ole kuulunut.
lekaseppä sanoija tietysti vetää kaikista nurkista jos vain pitoa löytyy.
Kyllä tämä Cabriolet-mallinen pätkäpajero on ihan (melkein ) Mitsubishin tekemä. Auto on ns metsätalouskäytössä, jossa ei ole järkevää käyttääkään 100% lukitusta molemmilla akseleilla. Siirtoajoa työmaalle on lähe 400 km eikä siinä "kemppilukosta" ole hyötyä, vain värinöita. Eli autossa ei ole ollenkaan lukkoja ja ainoa osa vieraasta merkista on Weberi ja päällä oleva ilmanpuhdistin V6 Foordista. Kuitenkin mm kaverin matkailuauto (3500 kiloa) nousi vielä kevyesti suosta, koska pitoa oli juuri kaikkien pyörien alla. Eri asia on, jos "työnkuvaan" kuuluu auton upottelu suohon vaijerimitan välein, mutta se onkin jo toinen tarina . Tämä ei ole vielä silti "citymaasturi" eikä minulla ole koskaan Hondaa ollut.JJ90 sanoi;D
Melkeen pitäis päästä ajaan tämmöstä äänetöntä ja värinätöntä 100%-lukkoPajeroa.. :
Umpinapiksilla+neliveto päällä ero pelkkään takavetoon on ihan perseellä tunnettava
ainaki mulla, vaikka lootissa ja nivelissä hyvät öljyt ja rasvat ja väljää ei ole liialti missään.
Kuulostaa hondamiesten puheilta..