Elikkäs lancia ajoiltani muistan että antura on aikas naseva kestäen hammaskehään hakkaamista pidemmänkin aikaa, tämä liittyen siihen että purin olka-akselin veks kun oli vähän nitkahtanut. ABSi anturia koitin naputella irti jonkin aikaa ('sivurautaan' luonnollisesti tuli klommoja) luovutettuani ja purkaen piuhan.. muttamutta senhän tietää miten kävi elikkäs tänään viimein kun pääsin uljaan mitsun kyyditettäväksi ABSi valo särähtää palamaan juuri kun alkutarkistuksessa sen pitäisi sammahtaa :seina jonka jälkeen kilsan päästä lähtee pukkaamaan myös 4ws valoa :seina liittyy ilmeisesti ABSiin. Naputellessani anturaa pois kärki meni hieman lyttyyn joka on toinen mahdollisuus särkymisen sijasta. Mikähän marginaali on tuossa kärjen matkassa hammaskehään ja paljon kiusaamista tuo anturi kestää ottaa selkäänsä kiitos?! kyseessä 93-96 galant.