Akkulaturi mykkä -> johto poikki.

Tume

New Member
Tykkäykset
3
Akkulaturi meni yllättäen mykäksi kun siirsin hieman eri paikkaan.
Hetken ihmettelyn jälkeen huomasin että verkkojohtoa käänntämällä eri asentoon laturiin tuli valot pälle.
Pikainen googletus ja tämä onkin ilmeisen yleinen ongelma. Tässä hyvä ohje jos itse meinaa korjailla:

Tuo kansi on melko tiukassa, kannattaa hyvin lämmittää ja varovasti aukaista. Itse käytin ruokailu veitseä jolla "leikkasin" saman suuntaisesti ja sitten kampesin varovasti irti.
Aika heikossa hapessa oli tuo sininen johto, lisäksi se tuntuo olevan poikki kuoren alla.

Itse lyhensin vain olemassa olevaa johtoa ja nyt taasen pelaa :D

Liitetiedostot

Tykkäykset
11
Tuo vanhan laturin 10 metrinen johto on uudemmissa lyhentynyt 5 metriin. Jos johtoa joutuu remppaamaan, suosittelen tukevamman hankkimista.

Itse myös vaihtanut vanhan laturin johdon, oli niin hentoinen, että tuli tiukkoja mutkia johtoon ja siitähän ne ongelmat alkavat.

Tykkäykset
22
Tuo sininen johto näyttää olevan sellaisessa kunnossa, että on jo aika todennäköinen sähköpalon aiheuttaja. Mistähän tuo johtuu?

Tykkäykset
11
Kun tuossa näkyy kolme johtoa, niin on shuko - latauskontrolleri puoli. Liekö joskus roikotettu pistorasiassa pelkän sähköjohdon varassa?

Ylös Bottom