Morjesta taas!
Kysellään taas vähän tyhmiä... Eli oli menny Coltista iskari poikki ("revennyt" kahteen osaan), joten se tarttis vaihtaa. Soittelin huoltamoita läpi, ja hinnat pyöri siinä ~200-350e (jos ite hommaa osat). Mietinkin, että josko nuo saisi ite vaihdetuksi. Jonkun verran tullut elämässä muttereita availtua, mutten ole koskaan ripustukseen/jousitukseen/iskareihin kajonnut, joten jos joku voisi hiukan ko. hommaa valottaa?
Minkälaisia työkaluja tarvii, miten saan vanhan iskarin irti ja uuden paikalle? Koska iskari on nyt kahdessa osassa, niin jousi pääsee kokolailla täyteen pituuteensa työntymään, tuottaako tämä ongelmia? Pitääkö iskarin vaihdon jälkeen säätää (säädättää?) camberia tai aurauskulmia?
Suuret kiitokset foorumilaisille vastauksista!
Kysellään taas vähän tyhmiä... Eli oli menny Coltista iskari poikki ("revennyt" kahteen osaan), joten se tarttis vaihtaa. Soittelin huoltamoita läpi, ja hinnat pyöri siinä ~200-350e (jos ite hommaa osat). Mietinkin, että josko nuo saisi ite vaihdetuksi. Jonkun verran tullut elämässä muttereita availtua, mutten ole koskaan ripustukseen/jousitukseen/iskareihin kajonnut, joten jos joku voisi hiukan ko. hommaa valottaa?
Minkälaisia työkaluja tarvii, miten saan vanhan iskarin irti ja uuden paikalle? Koska iskari on nyt kahdessa osassa, niin jousi pääsee kokolailla täyteen pituuteensa työntymään, tuottaako tämä ongelmia? Pitääkö iskarin vaihdon jälkeen säätää (säädättää?) camberia tai aurauskulmia?
Suuret kiitokset foorumilaisille vastauksista!