Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
metallize sanoiSiitä yhdestä kangesta tulee lyhyempi ku ne muut.. En sitte tiedä onko sillä mitään merkitystä.
nostokurki sanoieikä tule. Se koneistetaan pyöreäksi ja laitetaan ylikoon laakerit, mitta pysyy samana.
mikko412 sanoinakuttasko/raksuttasko niin pahasti et nakuanturi sekoo ja säätelee ennakot ihan lepikkoon?
CatodiuM sanoi...Valitettavasti 2 uutta nostajaa oli jo uutena rikki joten jouduin laittamaan kaksi vanhaa/parasta tilalle...
CatodiuM sanoiLuulis öljynpainevalon syttyvän jos siellä on ongelmia?
osQ sanoiOmassa galantissa ainakin voi ajella melkeen kokonaan ilman öljyä eikä valo syty, vaikka valo kyllä toimii.... :driver
mikko412 sanoivaan onkohan kovin fiksua ;D
se valo ei ole MÄÄRÄ valo vaan ÖLJYNPAINEvalo jossain malleissa lisäksi öljyn määrän varoitus valokin
tuntuu aika ajoin siltä että ihmiset luulee sen punaisen öljykannuvalon tarkoittavan öljymäärää.näin ei tosiaan ole.vaan se nimenomaan on öljykanavistossa olevan paineen varoitusvalo. se ei syty välttämättä vaikka tikku olis kuiva,mutta sillon moottorista puuttuu jo olennainen roiskevoitelu ainakin osittain.
ainakin jossain vanhoissa volkkarin dieseleissä on 2 paine anturia,vois olla ihan asiaa kopioida muidenkin moottoreihin :kertois esim nokkakepin jälkeen onko vielä riittävä paine ???
mikko412 sanoise ei syty välttämättä vaikka tikku olis kuiva,mutta sillon moottorista puuttuu jo olennainen roiskevoitelu ainakin osittain.
CatodiuM sanoiMutta arvatkaapas mitä löytyi vanhan öljynsuodattimen sisältä.. Tämmöstä..
Eli näyttäisi öljypohjan tiivisteliimalta.. Sitä oli suodattimessa +10cm:n pätkä.. WTF? eukku
mikko412 sanoimiten ne sylinterit sit voidellaan? en oo tavallisis koneissa mitään öljyruiskuja niille huomannu olevan
joo 4g15 koneita enimmäkseen avannu ja vanhempia muutenkin :'(ja tosiaan 4g 63 koneita alakerran puolesta en oo availu edes vanhempia. siinä uskossa kyllä että öljyruiskuja ei oli ja roiskuttamalla voideltas alakerta :-\mikki87 sanoiAinakin mitsulla on ilmeisesti kaikissa 4G63 koneissa öljyruisku sylintereille..
mikki87 sanoiTiivisteliimaahan tuo näyttäs olevan, kuinkahan paljon sitä mahtaa olla tukkimassa yläkerran öljykanavia jotka vie öljyä nostajille, ei hyvä.. :-\
mikko412 sanoijoo 4g15 koneita enimmäkseen avannu ja vanhempia muutenkin :'(ja tosiaan 4g 63 koneita alakerran puolesta en oo availu edes vanhempia. siinä uskossa kyllä että öljyruiskuja ei oli ja roiskuttamalla voideltas alakerta :-\
mutta tohon itse ongelmaan niin ei tosiaan hyvältä näytä nuo tiivisteliiman rötköt.tulee mieleen eka kaasarin tiivistys n 15 vuotta sitten tiivistesilikonilla.meni kaasari vaihtoon,oli kaikki mahdolliset kanavat täys liikoja tiivistesiliconeja :seina