nostokurki
A121 Galant Sigma 1600GL
- Liittynyt
- 5 Marraskuu 2005
-01 galant sport sedan. On jo pidempään tuntunut, että takapään vasen puoli on ylempänä kuin oikea, tai tarkemmin sanottuna oikea puoli normaalia matalammalla ??? Autossa on h&r -30mm alustasarja, jolla takapää pysyi normaalikorkeudessa mutta etunen laskeutui sopivaksi. Autossa ei ole nivomatteja.
Kuskin puolelle mahtuu kämmen hyvin renkaan ja kaaren väliin, mutta vänkärin puolella tekee todella tiukkaa.
Mikähän mahtaisi moisen aiheuttaa? Omia mietteitä:
-madallussarjassa huonolaatuinen jousi
-kallistuksenvakaaja vääntynyt (aika epätodennäköistä)
-joku optinen härö tai päässä vikaa
-joku muu, mikä?
Auto ei ole kolaroitu, eli rungon/korin vääntymiseen en usko. Voisiko joku väljä pusla tai muu tehdä tuollaisen ilmiön? Takapää vaeltelee liukkaalla, mutta teki sitä jo vakiojousilla. En äkkiä kokeilemalla löytänyt välyksiä tukivarsista, mutta autokin oli kyllä pyörien varassa...
Kuskin puolelle mahtuu kämmen hyvin renkaan ja kaaren väliin, mutta vänkärin puolella tekee todella tiukkaa.
Mikähän mahtaisi moisen aiheuttaa? Omia mietteitä:
-madallussarjassa huonolaatuinen jousi
-kallistuksenvakaaja vääntynyt (aika epätodennäköistä)
-joku optinen härö tai päässä vikaa
-joku muu, mikä?
Auto ei ole kolaroitu, eli rungon/korin vääntymiseen en usko. Voisiko joku väljä pusla tai muu tehdä tuollaisen ilmiön? Takapää vaeltelee liukkaalla, mutta teki sitä jo vakiojousilla. En äkkiä kokeilemalla löytänyt välyksiä tukivarsista, mutta autokin oli kyllä pyörien varassa...