Otsikon mukaiseen autoon tein koneremontin, kansipahvin pettämisen johdosta. Remontissa vaihtu männänrenkaat ja sylinterit hoonattiin, alakerran laakerit, tiivisteet ja tilpehöörit tietenkin. Nytten auto lyöty takasin kasaan, mutta ei lupaa edes käynnistyä.
Kipinää antaa jokaiselle tulpalle oikeassa järjestyksessä, kun ottaa irti ja kattoo. Bensaa saa, jopa niinkin paljon välillä että kastelee tulpat. Konepyörii tietenkin nätisti, ajotusmerkit kohallaan.
Kymystä sitten iskee mieleen, että kuinka paljon näissä on tehtaalta puristuksia?
Pitäisi mitata tuosta omastakin kuhan saan mittarin.
Vai mistä oikeen vikaa etsimään?
Onko miten normaalia,kun konetta pyörittää niin tuntuu kuin hönkis pihalle öljykorkista, tai tahti menee koneen mukaan, jos laittaa vaikkapa rätin siihen päälle havainnollistamaan asiaa niin ei lennä pois vaan menee edes takaisin, imee ja puhaltaa.
Näihin jos joltain löytyis avartavaa vastausta.
PS. tunti kaupalla, hakua käyttänyt ja muka löytänyt järkeen käypää vastausta.
Kipinää antaa jokaiselle tulpalle oikeassa järjestyksessä, kun ottaa irti ja kattoo. Bensaa saa, jopa niinkin paljon välillä että kastelee tulpat. Konepyörii tietenkin nätisti, ajotusmerkit kohallaan.
Kymystä sitten iskee mieleen, että kuinka paljon näissä on tehtaalta puristuksia?
Pitäisi mitata tuosta omastakin kuhan saan mittarin.
Vai mistä oikeen vikaa etsimään?
Onko miten normaalia,kun konetta pyörittää niin tuntuu kuin hönkis pihalle öljykorkista, tai tahti menee koneen mukaan, jos laittaa vaikkapa rätin siihen päälle havainnollistamaan asiaa niin ei lennä pois vaan menee edes takaisin, imee ja puhaltaa.
Näihin jos joltain löytyis avartavaa vastausta.
PS. tunti kaupalla, hakua käyttänyt ja muka löytänyt järkeen käypää vastausta.