Vaihdoin viikonloppuna laskujouset Lanceriin, ja etuiskarin yläpäät saa kiinnitettyä iskarintolppaan kahteen eri asentoon. Varaosa-autossa näkyi olevan apukuskinpuolen yläpää eri asennossa kuin kuskinpuolen.
Iskarintolpan "päältä" katsottuna iskarin yläpään ja iskarintolpan reijän (mistä yläpää tulee läpi) väliin jää peukalon mentävä rako, joko etupuolelle tai takapuolelle riippuen miten päin yläpää on kiinnitetty. (Valitan sekavaa selitystä..)
Kummin päin niiden pitää olla? Ajattelin että johtuisiko +100km/h nopeudessa ravistelu siitä, kun renkaat ovat kyllä tasapainossa.
Iskarintolpan "päältä" katsottuna iskarin yläpään ja iskarintolpan reijän (mistä yläpää tulee läpi) väliin jää peukalon mentävä rako, joko etupuolelle tai takapuolelle riippuen miten päin yläpää on kiinnitetty. (Valitan sekavaa selitystä..)
Kummin päin niiden pitää olla? Ajattelin että johtuisiko +100km/h nopeudessa ravistelu siitä, kun renkaat ovat kyllä tasapainossa.