Evo 9 lisävarusteet?

Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Prkl, mulla oli VAIN tekstiilimatot ja nekin makso. Pitääpä käydä pyytää vielä ne kumimatot kans. Niin, mullekin piti tulla auto kumimatoilla ja sit lisänä otin tekstiilimatot. Kumma ku yli 50 000€ autoon ei tule edes kumimattoja mukaan. :p
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Minäkin asiaa kysyin ja kumimattojen kanssa sanottiin tulevan. Lisähinnasta ei puhetta.

edit... Modet vois vaikka melkein perustaa jonkinlaisen "Show & Shine" osion johonkin ja Peke voisi sen vaikkapa pyöräyttää käyntiin...? Näkis mimmoisia kärryjä sitä kullakin on..
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Juischi sanoi
edit... Modet vois vaikka melkein perustaa jonkinlaisen "Show & Shine" osion johonkin ja Peke voisi sen vaikkapa pyöräyttää käyntiin...? Näkis mimmoisia kärryjä sitä kullakin on..

Jäsenille on jäsenten alueella kokoneinen aihe alue (Autot Esittelyssä)missä on monia topikkeja
ja sinne mahdollista saada kuvia ja esittetyitä...

ps... ylhäällä on JÄSENET kohta sieltä löytyy muutamia esittelyitä...
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
Tuliko(Evojen omistajat) autonne kumi- vai tekstiilimatoilla? Ja jos molemmat, otettiinko lisähintaa?

Mun evo tuli kumimatoilla. Mikä koomisinta oli kauppakirjaan laitettu:kumimattosarja 50 euroa ;D
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Itse tilasin kummatkin matot. Saapa nähä mitä sieltä aikanaan tulee :)
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Tekstiilimatot oli autossa noudettaessa. Mattojen materiaalin sai valita itse, eikä siitä mennyt mitään lisämaksua. Merkkasivat vain tilaukseen toiveen tekstiilimatoista.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

No tänään asia selvis, matot on loppu koko maasta. Eli kumimatot tulee kaupan mukana, tekstiilimatoista meni sit maksu. :)
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Tietääkö kukaan, mikä "tatti" Evossa on siellä tuhkiksen luona keskikonsolin etupäässä. Joku tunnistin/mikrofoni........? ???
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
Tietääkö kukaan, mikä "tatti" Evossa on siellä tuhkiksen luona keskikonsolin etupäässä. Joku tunnistin/mikrofoni........? ???
Villi arvaus (en ole nähnyt) ilmastoinin "haistelia" mittailee sisä lämmön.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

soittimen mikrofoni taajuusvasate mittausta varten
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Juu, se mittaa ajomelua yms. Säätää sitten musiikin eri taajuuksia melun mukaan. ja se jopa tuntuu toimivan kun sen kalibroi vaan kunnolla. Ajomukavuutta tuo lisää. On muuten yllättävän hyvä laite se vakio MP3 soitinkin.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Tjoki sanoi
Juu, se mittaa ajomelua yms. Säätää sitten musiikin eri taajuuksia melun mukaan. ja se jopa tuntuu toimivan kun sen kalibroi vaan kunnolla. Ajomukavuutta tuo lisää. On muuten yllättävän hyvä laite se vakio MP3 soitinkin.

Paitsi, että se mikrofonin sijoitus on kyllä ihan väärin.. keskitunnelin kohdalla jossa meteli on varmasti isoin, muistaakseni radion oma manuaali suositteli sen sijoittamista jonnekin kojelaudan päälle tmv.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
Tietääkö kukaan, mikä "tatti" Evossa on siellä tuhkiksen luona keskikonsolin etupäässä. Joku tunnistin/mikrofoni........? ???

Eikös nämä asiat ole kerrottu radion manuaalissa? Kannattanee varmaan myös lukea se auton vastaava.. ?
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

No eilen sain auton ja en mä rupee opiskelee tuota soitinta pätkääkään ku se vaihtuu parin viikon sisällä näytölliseen DVD-soittimeen. :p Saiskohan tuon soittimen myytyä helposti vai jättäskö itselle, et voi laittaa takasi paikalleen autoa sit joskus myydessä... ::)
Niin sitä minäkin epäilin, että tuo ei olis ilmastointiin liittyvää ku senhän anturi on ihan muualla.
Onko kellään tietoa, mihin hintaan tuota alumiinista etupoikkitukea saa maailmalta? Vehon hinta on nimittäin ihan kohdallaan. :mad: Jos halukkaita löytys ja tuo tuki jostain järkevään hintaan, niin sitähän vois kehitellä vaikka kimppatilausta... Ai niin, nyt on Evossa Webasto paikoillaan ja on kyllä loisto varuste. Hyvinhän se sinne mahtui, vaikka monesta liikkeestä sanoivat ettei onnistu. ;)
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Jahas, täällähän on paljon uusien autojen omistajia :)
Omalla oli luovutus ti-aamuna, pihalla komeilee nyt musta EVO9.
mittarissa aika tarkkaan 2500 kilsaa, ja sisäänajo loppuikin kivasti jossain tanskan puolessavälissä
sai rauhassa ajella saksanmaalla. Auto kävi aikalailla 24 tuntia putkeen lukuunottamatta tankkauksia..
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
Onko kellään tietoa, mihin hintaan tuota alumiinista etupoikkitukea saa maailmalta? Vehon hinta on nimittäin ihan kohdallaan. :mad: Jos halukkaita löytys ja tuo tuki jostain järkevään hintaan, niin sitähän vois kehitellä vaikka kimppatilausta...


Onko vakiossa alumiinen poikkituki vai ollenkaan ?
Olis RS mallin musta poikkituki myynnissä..
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
Onko kellään tietoa, mihin hintaan tuota alumiinista etupoikkitukea saa maailmalta? Vehon hinta on nimittäin ihan kohdallaan. :mad:

http://www.scottlowe.co.uk/Scripts/prodView.asp?idproduct=48

http://www.gruppe-s.com/evo.htm

P.S
Googlella löytyy usein vastaus aika moneen asiaan ;D
 
Vs: Re: Evo 9 lisävarusteet?

malinen sanoi
BBS vanteet ovat Forged vanteet eli takovanteet. Painavat 7kg kappale

Mitsun mukaan nuo BBS:t painaa 18.25lbs, joka äkkiä muunnettuna kiloiksi on n. ~8.3kg.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

miten on laitetaanko tehtaalla vai liikkeessä, eturekkarinalusmuovi paikalleen???(kyse evo ix)
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
Satamassa...Eli on jo paikallaan liikkeeseen tullessa.

Vittuku tilatessä sovittiin, että EI saa (missään nimessä) laittaa muovia paikalleen (eikä reikiä porata)
tietenkin oli reijät porattu.
Yksi oli sattunut hutikin, oli porattu semmoinen 5mm syvä kolo.
Pitää mennä huomenissa vittuileen veholle
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Itsekin kävin sanomassa, että ei kilven alusmuovia paikoilleen. Kerroin Peken tapauksen, että oli tuolla etelä-suomessa onnistunut, niin josko se myöskin täältä savosta sana kulkeutuisi.. Sanoin että jos kilpi lyöty paikoilleen, niin autoa en ota. Aivan huutanut en, mutta asia meni kyllä varmasti perille.. ;D Lupasi soittaa ja pistää mailia. Pitää ensi ma käydä taas kysymässä onko tuloaikataulusta tietoa..
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Pitääpä ittekki käydä sanomassa ettei saa sitä muovia laittaa! Koskas sulle Juischi on evoa lupailtu? Mulle sanottiin että vasta tämän kuun lopussa tulee :mad:
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Asia ei tietysti minulle mitenkään kuulu, mutta minkä takia ette halua sitä muovilätkää kilven taakse? Miten laitatte kilven kiinni?
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Evon poikkeava rekisterikilven sijoitus taitaa olla hyväksytty vain tuon muovialustan kanssa. Suoraan puskuriin kiinnitettynä kilpi ei ehkä täytä kilvelle asetettuja kulmavaatimuksia. Seurauksena voi olla hylky katsastuksessa tai pilkun........tarkan tien päällä partioivan viranomaisen puuttuminen asiaan ???

Edit:

Piti oikein käydä katsomassa autolla ja muistinpa väärin. Ei se ruma muoviteline oikeastaan muuta kilven asennuskulmaa vaan oikaisee kilpeä suoremmaksi. Taivutussäde ilman tukea voi olla liian pieni.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Täälläpäin sais valita tällaisenkin vaihtoehdon....

evo9_004.jpg
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

evo-9 sanoi
tämän kokoisena se on vaan hienompi... ;D

Ei taida olla ihan normaaliin tieliikennekäyttöönkin hyväksytty? Käsittääkseni tuollaiset postimerkit on näyttelyitä varten ;) Oikeat rekisterikilvet erikseen...
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Dosentti sanoi
Pitääpä ittekki käydä sanomassa ettei saa sitä muovia laittaa! Koskas sulle Juischi on evoa lupailtu? Mulle sanottiin että vasta tämän kuun lopussa tulee :mad:
Luovutuspäiväksi on kauppakirjaan merkattu 8.2, mutta sanoivat että tämän kuun alkupuolella varmaan suomeen saapuu.

Kirjoittanut: nokonzok
Asia ei tietysti minulle mitenkään kuulu, mutta minkä takia ette halua sitä muovilätkää kilven taakse? Miten laitatte kilven kiinni?
Mielestäni ilmat alusmuovia siistimpi. Rosterisia pieniä sieviä kiinnitystelineitä, joissa edestäpäin katsottuna ei näy muuta kuin kilpi löytyy kyllä.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Juischi sanoi
Mielestäni ilmat alusmuovia siistimpi. Rosterisia pieniä sieviä kiinnitystelineitä, joissa edestäpäin katsottuna ei näy muuta kuin kilpi löytyy kyllä.

NÄIN ON! Pilaa koko keulan toi muovihärdelli, muuten kytät kerkes jo mainitsemaan asiasta ku mulla ei oo tällä hetkellä ollenkaan koko kilpeä. ;D
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Tdi?? sanoi
Vittuku tilatessä sovittiin, että EI saa (missään nimessä) laittaa muovia paikalleen (eikä reikiä porata)
tietenkin oli reijät porattu.
Yksi oli sattunut hutikin, oli porattu semmoinen 5mm syvä kolo.
Pitää mennä huomenissa vittuileen veholle

Just!!
Nytten alko puskurista lohkeileen maalit pois, siitä kohdin mihin oli porattu 5mm kolo.

Eli onko autoliike velvollinen korjaamaan vaurion?
entä puskurin 3 reikää mitä en antanut porata?
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Kaikki nuo pitää korjata autoliikkeen laskuun. Yhdellä Evon omistajalla oli käynyt näin, että kilpi oli ollut paikallaan, vaikka se kiellettiin. No, koko puskuri vaan maalaukseen ja muovihitsillä reiät umpeen.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Assistor lupautuo korvaamaan puskurin.
Vielä ei tiedetä tuleeko uus puskuri vai korjataan vanha.
Mut hantti pistän kovasti, että saan uuden puskimen.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Phuuh...ehdottomasti uusi puskuri. Olet käsittääkseni ostanut uuden auton sovituin ehdoin, etkä remontoitua autoa jossa on jo maalailtu ja paikkailtu puskuria. Uusi on yleensä aina parempi kuin paikallisen maalaamon jälkeenpäin turaama ja paikkailema. Jälkimmäisessä tapauksessa reilu hinnan alennus kaupasta ja/tai hyvitys on paikallaan.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
Kaikki nuo pitää korjata autoliikkeen laskuun. Yhdellä Evon omistajalla oli käynyt näin, että kilpi oli ollut paikallaan, vaikka se kiellettiin. No, koko puskuri vaan maalaukseen ja muovihitsillä reiät umpeen.
Tarkoittanet meikäläistä? :) Korjaus tehtiin jossain päin hertsikkaa, paikkaa en tiedä, mutta lopputulos oli onnistunut ja auton saamisessakin oli viivettä vain päivä, joten itse en ainakaan ruvennut enempää valittamaan ja tinkimään. Ja hyvin on pysynyt maalit jo yli puoli vuotta, toki auto on ollu palasina tallissa jo reilun pari kuukautta. ;D
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

pexi sanoi
Tarkoittanet meikäläistä? :)

Kyllä. ;)

pexi sanoi
Ja hyvin on pysynyt maalit jo yli puoli vuotta, toki auto on ollu palasina tallissa jo reilun pari kuukautta. ;D

Niin ei muakaan välttämättä haittaisi, jos pari pienen pientä reikää muovihitsataan ja sit maalataan koko puskuri. Monesti "käsin" maalattu onkin parempi kuin robotin jälki, jos asialla on osaava kaveri. Uutta puskuria saa odotella ja veikkaan, että aika pitkään.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
Kyllä. ;)

Niin ei muakaan välttämättä haittaisi, jos pari pienen pientä reikää muovihitsataan ja sit maalataan koko puskuri. Monesti "käsin" maalattu onkin parempi kuin robotin jälki, jos asialla on osaava kaveri. Uutta puskuria saa odotella ja veikkaan, että aika pitkään.

Niin menishän se korjattukin, mut uus ehjä on uus ;D
Mut PERIAATE.
Jos on sovittu ilman reikiä, niin silloin hommaavat mulle uuden reijättömän puskurin.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Tdi?? sanoi
Niin menishän se korjattukin, mut uus ehjä on uus ;D
Mut PERIAATE.
Jos on sovittu ilman reikiä, niin silloin hommaavat mulle uuden reijättömän puskurin.

Tuli vaan tässä mieleen, et mitä oon rallimiesten kanssa jutellu, niin sanoivat että heille kun on tullu uusia puskureita, kun vanha on jääny johonkin puun kylkeen ;D, ni niissä on ollut reijät....
Asia tuli ilmi, kun näkivät mun evon ja ihmettelivät, miten oon saanu "reijättömän" puskurin.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

pexi sanoi
Asia tuli ilmi, kun näkivät mun evon ja ihmettelivät, miten oon saanu "reijättömän" puskurin.

Aika outoa että miks ois reiät niis. Me haettii ite satamasta auto ja kaikki kilvenmuovit yms oli kontissa pusseissansa vielä (ovat vieläkin )
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Harri K sanoi
Aika outoa että miks ois reiät niis. Me haettii ite satamasta auto ja kaikki kilvenmuovit yms oli kontissa pusseissansa vielä (ovat vieläkin )

Jep, uudessa autossa onkin näin. Mutta kun ainakin 2kpl pelkkiä puskureita on tullut reijitettynä. Syytä en moiseen tiedä.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

No asia on kunnossa. Uusi puskuri laitetaan torstaina paikalleen.
Eli todella hyvää palvelua :peukku
Sanoi heti että, tilataan uus.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Oli sitten auto viime yönä saapunut Iisalmeen... 8) Ei kilpeä kuulemma keulassa kiinni, niin kuin ei pitänytkään. Tiistaina vasta tekevät luovutushuollon ym.. Pitkiä päiviä tiedossa... ;D
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Kärry näytti pirun jäiseltä siellä pihalla, mutta eiköhän tuo vielä lämpimäksi saada.. :)

Mihinkä olette antaneet asentaa lohkolämmittimen "Defa mini plug" liittimen siihen keulaan, johon roikka kiinnitetään, että tulisi nätisti piiloon? Foto ois kiva..
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Juischi sanoi
Kärry näytti pirun jäiseltä siellä pihalla, mutta eiköhän tuo vielä lämpimäksi saada.. :)

Mihinkä olette antaneet asentaa lohkolämmittimen "Defa mini plug" liittimen siihen keulaan, johon roikka kiinnitetään, että tulisi nätisti piiloon? Foto ois kiva..

Jätin ostamatta moisen varusteen, webasto tosin on ostoslistalla.
 
Takaisin
Ylös Bottom