swrt2002
Member
- Liittynyt
- 10 Joulukuu 2007
Hei elikkä tämmöinen projekti tuli taas otettua eteen. Kokeiltiin kaikennäköisiä subaruja mutta kyllä see EVO on oma luokkansa kuitenkin.
Auto: EVO 4 RS vm.1996, aj. 83000km, ei mitään varustetia kun on RS malli. Kuitenkin edelliset omistajat ovat satsaneet raha : säädettävä Cusco coilover jousitus, EVO5 mappatu ECU + Evo 5 suutimet, Walbro pumppu, Magnex pakoputki decat, RSE Motorsport (UK) huolletu perä ja ECU ohjelma.
Auto purettiin kokonaan ja eka projekti oli ohjauksen vaihto vasemalle.
Koko rintapelti vaihdettiin ja maalattiin.
Itävallasta tilatiin uusi EVO6 RS mallin nopea LHD ohjausvaihde.
"Pientä" sähköviritystä, mutta kun kysessä on RS niin ei niitä johtoja kovin monta ole.
Auto: EVO 4 RS vm.1996, aj. 83000km, ei mitään varustetia kun on RS malli. Kuitenkin edelliset omistajat ovat satsaneet raha : säädettävä Cusco coilover jousitus, EVO5 mappatu ECU + Evo 5 suutimet, Walbro pumppu, Magnex pakoputki decat, RSE Motorsport (UK) huolletu perä ja ECU ohjelma.
Auto purettiin kokonaan ja eka projekti oli ohjauksen vaihto vasemalle.
Koko rintapelti vaihdettiin ja maalattiin.
Itävallasta tilatiin uusi EVO6 RS mallin nopea LHD ohjausvaihde.
"Pientä" sähköviritystä, mutta kun kysessä on RS niin ei niitä johtoja kovin monta ole.