Evo VII prötää ja vikavalo palaa ajoittain

Vs: Evo VII prötää ja vikavalo palaa ajoittain

Harri K sanoi
Biim: on ne molemmat siel camskillil mun mielest koko ajan ollu myynnis..on nytkin meinaan :)

Nyt näkyy olevan, mutta viime viikolla en bongannut. Mikä lie. Joka tapauksessa noi aftermarketit ei tunnu pelittävän.
 
Vs: Evo VII prötää ja vikavalo palaa ajoittain

miten tämän kanssa etenee?

mulla on nyt tuo evo8 ecu & 240cc gtin suuttimet niin 4trpm pintakaasulla ajaessa trötää :nykii epäilys että sytkäpuolessa jotain...

tuolla evo8 eculla ei ole kylmäkäynistys pätkimistä/kolmella käyntiin lähtemistä esiintyny ollenkaan...
 
Vs: Evo VII prötää ja vikavalo palaa ajoittain

Mr mmc sanoi
miten tämän kanssa etenee?

mulla on nyt tuo evo8 ecu & 240cc gtin suuttimet niin 4trpm pintakaasulla ajaessa trötää :nykii epäilys että sytkäpuolessa jotain...

tuolla evo8 eculla ei ole kylmäkäynistys pätkimistä/kolmella käyntiin lähtemistä esiintyny ollenkaan...

Kasin ecussa on sd:llä vielä se pikku nykimisjuttu olemassa ja sulla siihen olemassa olevia parantavia kikkoja ei ole otettu käyttöön. Ja koska sulla eri suuttimet kannattaa ne vaihtaa "oikeiksi" ennenkuin sen kummemmin lähtee mitään isompaa tekemään. Toki sytkä kannattaa tsekata muutenkin. Mitä muuten näyttää seosmittari kun trötää? Trimmit ainakin oli reilusti miinuksella eli perussäädöt on liian rikkaalla mutta suuttimet vaihtoon ensin, sitten vasta eforttia tuunaukseen :)
 
Takaisin
Ylös Bottom