sompio
Member
- Liittynyt
- 17 Helmikuu 2011
- Sijainti
- Kangasniemi
Moi!
Tarttis vaihtaa ölpät tuohon -92 V6 3.0 Pajeron automaattiaskiin niin kysäsempä muutamia tietoja.
Onko turbiinissa tyhjennysproppua? Jos ei niin tuleeko kaikki ölpät ulos pohjassaolevasta propusta?
Onko ilmoitettu öljymäärä 7,2 L kuivaan laatikkoon jossa on turbiinikin tyhjä ja suodatin vaihdettu vai meneekö tuo määrä
jos turbiinissa on öljyt. Vaihdossa ilmeisesti uusittava suodatin ja pohjantiiviste. Työ ilmeisesti "Leikkaussalityötä" eli tehtävä äärimmäisen puhtaasti.
SS-jakikseen kai tyrkätään normaalit peräöljyt 75W-85W GL-4 ja taakse lukkoperään Hypoid 80W GL-5.
Etuperään kai samat mitkä taakse.
Kiitti jo etukäteen jos joku vaivautuu vastaamaan.
Tarttis vaihtaa ölpät tuohon -92 V6 3.0 Pajeron automaattiaskiin niin kysäsempä muutamia tietoja.
Onko turbiinissa tyhjennysproppua? Jos ei niin tuleeko kaikki ölpät ulos pohjassaolevasta propusta?
Onko ilmoitettu öljymäärä 7,2 L kuivaan laatikkoon jossa on turbiinikin tyhjä ja suodatin vaihdettu vai meneekö tuo määrä
jos turbiinissa on öljyt. Vaihdossa ilmeisesti uusittava suodatin ja pohjantiiviste. Työ ilmeisesti "Leikkaussalityötä" eli tehtävä äärimmäisen puhtaasti.
SS-jakikseen kai tyrkätään normaalit peräöljyt 75W-85W GL-4 ja taakse lukkoperään Hypoid 80W GL-5.
Etuperään kai samat mitkä taakse.
Kiitti jo etukäteen jos joku vaivautuu vastaamaan.