känni topic

Vs: känni topic

Jomppis sanoi
Niin käy joskus mutta tosiottajat(dokkarit) ei pysähdy siihen, vaan meno vaan paranee kun on ylimääränen paino pois :D
Joo olin mä gigglinissä kuulemma melkee tappii asti, vaik järkkärin mielest mun ois kantsinu häipätä jo pari tuntii aikasemmin. ;) Se ohjas mua ulos, mut eksytin sen ovelasti narikassa ja pakenin tanssilattialle. ;D

Oli koko alkuviikko aikamoista jännäämistä paljo rahaa meni, ku ostin koko illan kortilla ja kuittien perusteella innostuin tarjoilemaa muilleki. Ei sitä onneks ihan mahottomii ollu kuitenkaa menny.

Mut on toi kyl aika härski fiilis, ku ei muista ite yhtää mitä on tapahtunu.
Hyvähän se on tietysti välil nollata kunnolla, mut jostain syystä tän viikonlopun vois viihtyy ihan kuivilla.
 
Vs: känni topic

Jaa siks me ei saatu tulla sinne. Noh vaimoa en tainnu tänään löytää, mutta kait mä oon liian ronkeli tai jotain. Ei kyllä uskois. Sillälailla. :)
 
Vs: känni topic

Jaajuu, viideltä himassa baarista. Sitten tossa joskus klo 7-8 menin vessaan ja vessan oven mekanismi hajos oven sisältä, eli ts. ovi ei auennut. Jouduin sitten pienessä darrassa ja edelleen jonkinlaisessa jurrissa könyymään ikkunan kautta seinää pitkin pihalle. Oli hienoa suatana ;D
 
Vs: känni topic

Juggis sanoi
Jaajuu, viideltä himassa baarista. Sitten tossa joskus klo 7-8 menin vessaan ja vessan oven mekanismi hajos oven sisältä, eli ts. ovi ei auennut. Jouduin sitten pienessä darrassa ja edelleen jonkinlaisessa jurrissa könyymään ikkunan kautta seinää pitkin pihalle. Oli hienoa suatana ;D

voi jummi! ;D hieman nauratti ko luin ton ;D on mahtanut olla näky!

eilen grillifestarit kaverien kanssa, eikä menny ees myöhään, taidan tulla vanhaksi :)

Hez
 
Vs: känni topic

Tässä vähäsen kaljaa ja kohta Kemijärvellä jättiolut festareille, OT:sielä on kuiten Paula Koivuniemi esiintymässä mutta muistaako tältä känniltä sit mitään,se jää nähtäväksi :p
 
Vs: känni topic

Moppi-- sanoi
Tässä vähäsen kaljaa ja kohta Kemijärvellä jättiolut festareille, OT:sielä on kuiten Paula Koivuniemi esiintymässä mutta muistaako tältä känniltä sit mitään,se jää nähtäväksi :p

Tulipas itelläkin pyörähdettyä tuolla...ja muisti pelaa...onneksi....taitaa vähäksi aikaa taas riittää juoksentelut...
 
Vs: känni topic

Kohta se alkaa ;D 3h vielä töitä ja sitten "valmistautumaan" Ilosaarirockiin :) Hyviä rokkeja muillekin, jos joku täältä sattuu paikan päälle eksymään :peukku
 
Vs: känni topic

samaa vikaa.. ei rahaa ajaan lähtee, ei kavereit kiinnosta TAASKAAN ja kaljaa kaapissa.. mikäs tässä sitte.. autoki kuraläppiä vailla kunnos.. ja vituiks män seki projekti taas :seina
auto melkee sentin sisässä repsikan puolelta..siis kori..
 
Vs: känni topic

caleb sanoi
samaa vikaa.. ei rahaa ajaan lähtee, ei kavereit kiinnosta TAASKAAN ja kaljaa kaapissa.. mikäs tässä sitte.. autoki kuraläppiä vailla kunnos.. ja vituiks män seki projekti taas :seina
auto melkee sentin sisässä repsikan puolelta..siis kori..

kuraläppärojektia täälläkin, nyt saunottu ja parit konjamiinit maisteltu. nam. :)

Hez
 
Vs: känni topic

caleb sanoi
samaa vikaa.. ei rahaa ajaan lähtee, ei kavereit kiinnosta TAASKAAN ja kaljaa kaapissa.. mikäs tässä sitte.. autoki kuraläppiä vailla kunnos.. ja vituiks män seki projekti taas :seina
auto melkee sentin sisässä repsikan puolelta..siis kori..

Saapikos kysäistä et mitäs kävi, tuliko joku humalainen kolmion takaa kylkeen vaiko ihanko ite täräytit johonki? :-X ???
 
Vs: känni topic

edelline omistaja on kolhinu.. luulin että pelkkä puskuri lommolla mutta takaa paljastu lisää, ja puskuria sovittaessa huomas että lamppukin sisässä ja puskuri ei yhtää mee paikallee :seina
eturengaskin on taaempana kun toinen eturengas :seina
 
Vs: känni topic

Jomppis sanoi
hmm, ka kerroppa mitä siellä oli tarjolla?

nimim. alkuperäinen lieksalainen.


pikku viiveellä ;D

eipä siellä mitään näkyny.ihan persiistä oli se zarkus poussa.ihan ihme biisejä soitti. ja jengiä oli kourallinen.ei tainu tänä vuonna vaskiareena lyödä leiville ::)

eipä siltä. humala tuli niin mulle ku emännälle.emänälle vähän enempi ;D
 
Vs: känni topic

Mä olen nyt päivän myöhässä kirjoitteluni kanssa ;D
Eilen tuli oltua Lohessa "parilla" ja voi jessus mikä kapula on ollut koko päivän :nykii
Juu ja yhdeksäksi tulin töihin tänä aamuna, ja viiteen asti pitäisi jaksaa olla. Hyi hyi. Onneksi nyt ei enään särje kuin pää. Laattaamis olo meni ohi jo puolilta päivin kun kävi safkaamassa ;D
 
Vs: känni topic

Juggis sanoi
Jaajuu, viideltä himassa baarista. Sitten tossa joskus klo 7-8 menin vessaan ja vessan oven mekanismi hajos oven sisältä, eli ts. ovi ei auennut. Jouduin sitten pienessä darrassa ja edelleen jonkinlaisessa jurrissa könyymään ikkunan kautta seinää pitkin pihalle. Oli hienoa suatana ;D

Voi jesssus ja tämä olisi pitänyt päästä näkemään ihan livenä!!! ;D ;D ;D ;)
 
Vs: känni topic

Nnnyt tässä par aikaa parannan mailmaa parin kaverin kanssa ja kyllä tämä meijän mailma ainakin ihan hyvältä alkais näyttää... Meinaa koko konkka ronkka hieman humalan puolella...
 
Vs: känni topic

tähänhän sitä taas tuli sorruttua, korjaussarjaa eiliseltä.. kippis ja kulaus!!! :peukku
 
Vs: känni topic

Tänään pääsi lomille! :) Tässä sitä istutaan vielä vaikka 6aikaa pitäis töihin lähteä. Pitää kai mennä nukkuu jo kohta... ''parille'' piti vaan lähteä kaverin kans. No, tähän se meni kuitenki. :)
 
Vs: känni topic

ja tähän sitä taas piti sortua, valitettavaa mutta totta.. lisää viinaa, silmät liikkuu.. :peukku
 
Vs: känni topic

Lauantaina tuli oltua aikamoisessa humala tilassa somerolla kun synttäreitäni olin viettämässä ;D
Ja voi jessus mikä kaamea kapula eilen olikaaan ja takaisin himaan piti lähteä ajelemaan :nykii onneksi poliisi setä ei tullut puhalluttamaan ;D :-*

Seitsemän aikaan sunnuntai aamuna vasta tuli lopeltua... iltaäivällä viiden aikoihin oli vielä aika hutera olo, mutta pakkohan sitä oli lähteä ajelemaan varovasti lohjalle päin ::)
 
Vs: känni topic

känni päällä joka säällä, eikös se niin oo vaikka jotai alijäähtynytyttä yrittääki sataa.. ;D

Kippis ja kulaus ja tasavaltaa pullosta lasiin kulaus.. ;D
 
Vs: känni topic

rai rai vaan. Viina kurkkuun ja tunnelma katossa ja meno kova ja porukka kännissä kuin käki lauma ;D ;D ;D Saapa nähä selviääkö tästä aamulla hengissä :p
 
Vs: känni topic

Pitkästä aikaa projektina tuhota salkullinen (24pack) ans kattoo kui äijän käy ;D Khyllä tää alkaa vahvasti olemaan jo humalatilan puolella ::)
 
Vs: känni topic

buhahaa allekirjoittanut vielä pystyssä ja valmiina aloittamaan seuraavan pullon tuhoamista vaikka nyt jo tuntuu ehkä hiukka jo the end:in lähestyvän, mutta mitä sitten... Ei muuta kuin eteenpäin vaa.
 
Vs: känni topic

Pitkästä aikaa saa ottaa pari päviää putkeen,kylläpäs onkin mukavaa!

Bissee koppa,viinaa pari pulloo,tästä se lähtee..
 
Vs: känni topic

piruvie ko nuo mammat ei vauhdissa pysyneet mukana. piti jo tuoda kotia. Josko sitä vielä konjamiinia maistelisi ;) Muita hengissä viel tähän aikaan?

Hez
 
Vs: känni topic

Lauantaina tuli jälleen maisteltua....
Ja tulevana lauantaina kaveri sanoi että on tiedossa taas sellaiset bileet, että oksat pois :eek: Joten sillonkin on taas vaihteeksi "pakko" maistella..
Tätä tämä "sotaleskenä" oleminen sitten on.... ::) ;D
 
Vs: känni topic

Mä en nykyään juo kuin t:llä alkavina päivinä...tiistaisin, torstaisin ja tänään. Ylihuomenna tulee kaks päivää selvinpäin. ::)
 
Vs: känni topic

Merliini sanoi
Mä en nykyään juo kuin t:llä alkavina päivinä...tiistaisin, torstaisin ja tänään. Ylihuomenna tulee kaks päivää selvinpäin. ::)

Merliini ei jätä koskaa kylmäks ;D ;D "Jutuillaan" Aika paha :peukkuKyllähän sitä taas vähä tullu otettua :p
 
Vs: känni topic

Eilen tuli taasen tinailtua "hieman" ja nyt on kaamea kapula ;D

Eli eilen otettiin hilpeenä kaljaa ja tänään ollaan kalpeena hiljaa ;D
 
Vs: känni topic

Mä olin lauantaina allasbileissä ;D
Oli mukavaa hörppiä lonkeroa +36 asteisessa vedessä, pikku pakkasessa ;D
 
Vs: känni topic

Tässä nyt nollataan oikein kunnolla kun on noita murheita tullut avokin kanssa selviteltyä aika hyvästi ja vieläpä hyvästi :peukku Anto avokki luvan kiskasta sauna kännit jos olen kiltisti ;D ;D ;D Nyt tässä jo 7 paukkua vedellessä kurkusta alas alkaa jo olla sellanen rento ja hilpeä tunnelma itsellä.
RapajuoppoPutkiMies sanoi
Mulla on kaksikin(tyttölasta), jos toinen ratkeaa, ei matka katkea :kuningas
Hitto vieköön missä mun kaikki kuskit on kun minä niitä tarvisin ???
 
Vs: känni topic

wiketys sanoi
Tässä nyt nollataan oikein kunnolla kun on noita murheita tullut avokin kanssa selviteltyä aika hyvästi ja vieläpä hyvästi :peukku Anto avokki luvan kiskasta sauna kännit jos olen kiltisti ;D ;D ;D Nyt tässä jo 7 paukkua vedellessä kurkusta alas alkaa jo olla sellanen rento ja hilpeä tunnelma itsellä.Hitto vieköön missä mun kaikki kuskit on kun minä niitä tarvisin ???

Keksitkö jo sille avokin kaverille jo hoidon niin saa sekin muuta ajateltavaa :peukku ;D

Whisky on the rocks ja vähän jäitä ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom