känni topic

Vs: känni topic

Huu hahahaa oli tällä avokin "kaverilla" mennä myös sukset ristiin oman äijan kanssa joten sain ja saan nyt tässä kihistä ihan omineni taas pitkästä aikaa... Nyt ollaan tässä kunnon nollauksessa ja kuskia ei luonnollisesti ole tavoitettavissa vaikka kuinka on yrittänyt ei edes rahalla ole löytynyt halukasta...
Mutta eipä siinä... Hauskaa on ollut itsekseen näinkin tietsikan ääressä yksikseen höristessä ;D

Kuitenkin olisi mukava päästä vanhojen aikojen kunniaksi auton kyytiin juopotteleen...
 
Vs: känni topic

Eilen en ollu kirjotuskunnossa, mut tulipahan käytyä Kemissä rallissa. Ja siittä hommasta seuraa hirveä olo aamuksi
 
Vs: känni topic

mmmm. beer and stuff, ja puusaunaan tästä, piti lämmittää jarrujen vaihdon kunniaksi :D
 
Vs: känni topic

alfadatsun sanoi
Tässä epäsivistyneesti päihdykkeitä nauttien, aamulla korjaamaan yhtä Morris Marinaa :seina
Heh, itekin tässä serkun luo just lähössä ja sieltä baariin, onhan tässä tullu jo otettua ;D Mulla aina sama homma, seuraavana päivänä ties mitä remonttia, hitsuu hommat on parhaita krapulassa :D
 
Vs: känni topic

katos vaan nii on kärpät mestareita. en kyllä niitä kannata mutta nyt kuppia silti menee. :peukku
 
Vs: känni topic

ja TAAS ratkettiin lippupulloon mutta myös tälläkertaa olueen.. on se perkeleen hienoa että janottaa välistä


main.php
 
Vs: känni topic

Mihinkä tämä maailma menee.

Kaikkee sitä näkeekin: Notkuin tiskille ja laitoin drinkin hetkeksi käsistäni tiskille. Noh, siihen purjehtii joku -90 luvun tuotos, laittaa tyhjän tuopin tiskille ja ottaa mun drinkin mukaan :nykii Oli niin reilusti nyysitty suoraan mun silmien edestä etten pahemmin jaksanu avautua sille hieholle. Jos se ois tullu vielä uudestaan siihen ni oisin varmasti antanu sille vielä pari kymppiä mukaan hienosta suorituksesta, mut ku sitä ei näkyny ni tein sille pienen koston. Keräsin tiskiltä kaikki hylsyt mitä löyty ja kaatelin ne samaan lasiin. Siinähän teinit juo... Vitutti. Lähin kotia. :seina
 
Vs: känni topic

junnulla ollu rankka viikonloppu :D vaan eipä tässä ittellä kummempaa.. juodaan SINISTÄ kun ei ole inkkaria.. ja sitten viinaa kaatuu jälleen nassuuuu
 
Vs: känni topic

HEJJJJ TURMION KÄTILÖT NIVALASSA NYT! PUUSTELLISSA! Sinne örinämörinää kuutnelemaan jumalaauattaaa! :D
 
Vs: känni topic

Raskaat mm-kisakännit taas.. Voi perse, tulee ihan juoppo olo ku maanantaina ihakännissä. :-\
 
Vs: känni topic

perrrkele! kyl tuppaa vituttaa.. ja sit tuppaa avautuun ku käyttää tuota alkoholia ::)
 
Vs: känni topic

Alko tuo Jallu pullo huuteleen mulle keittiön kaapista kuuluu JUO JUO JUO :nykii :nykii :nykii

http://www.youtube.com/watch?v=YYv4yadRexY
 
Vs: känni topic

http://www.youtube.com/watch?v=sFHFUvZMi-Q
do you like to paartii uu uu! ;D
 
Vs: känni topic

OHHOH! Noooh, tänään on naputeltu suht tasaseen puol kuudesta asti (siis aamusta) joko tässä kohta koisimaan ::) ;D
 
Vs: känni topic

Muutama kalja tullu tässä otettua, jos tuota kohta saunaan. Sitten baariin :p RAIRAIRAI

E: Nyt on tullu saunassa käytyä ja promillet senkun nousee, kyllä se vielä tästä lähtee! :-*

E2. Nyt lähdetään baariin!! Tuskin tulee kirjoiteltua enää kun tulee sieltä! Huomiseen :p 8)
 
Vs: känni topic

oh my fukin gawd, muu seurue jo sammu. Ite täss imasen viel tän oluen ja sit itekki unta.
 
Vs: känni topic

jo kolmas päivä menos ku on tuo ilosaarirokki täällä päin ;D nyt ei ees enää vituta se ku tuli perjantaina maalailtuu puskuria ja kompura työnsi öljyy ilman sekaan...hienolta näyttää ku on pinta täynnä kraateria...ei voi mitään... :peukku
 
Vs: känni topic

hei, me ollaan kännissä, toivottaa:

msfrost
nokonzok
paivinen
miikka
ast
kim
silverstone
cristan
vesku
imperio
st
yms muut....
 
Vs: känni topic

tepi sanoi
hei, me ollaan kännissä, toivottaa:

msfrost
nokonzok
paivinen
miikka
ast
kim
silverstone
cristan
vesku
imperio
st
yms muut....

Ööh. Mä oon himassa ja selvin päin ;D
 
Vs: känni topic

Kuten myös kotona ja vielä selvin päin ;D

Ei muuta kun railakasta illan viettoa sinne kaikille tasapuolisesti
 
Vs: känni topic

Kalastamasta tulossa.. humalan puolelle lipsahti.. Eukko ajaa ja vähän pahalla päällä ku ei tämän näin pitäny mennä.. ;D
 
Vs: känni topic

ihan sama miten piti mennä,viiminen viikonloppu ennen töihin paluuta.ja pikkasessa pöhnässä ollaan.
pakkohan se on tasata ???
 
Vs: känni topic

Kalliiksi tulee nää ryyppyreissut ;D
Juomaa riittää kyllä isollekin porukalle moneksikin vuodeksi mutta nyt joutuu hommaamaan iso telkkari, pleikkari 3 ja guitar hero siihen kaikilla mausteilla ;D ::)
 
Vs: känni topic

Ei viitsi kuitenkaan ihan näin pelailla...

http://www.youtube.com/watch?v=nOut22jOv6c
 
Vs: känni topic

cristan sanoi
Ei viitsi kuitenkaan ihan näin pelailla...

http://www.youtube.com/watch?v=nOut22jOv6c
Ai hitto, tiedän niiin hyvin tuon tunteen... ;D

Pikkasen pitää olusta maistella, että pukkaisi visioita takapuskurin suhteen. 8)
 
Vs: känni topic

perhana meikä löysi alkosta valkoviini hyllyn! ;D ja oon ihan myyty ;D onko joillain heittää hyvää merkkiä? kolmea eri ranskalaista oon nyt testannut ja niistä suosikki on selvä :peukku
 
Vs: känni topic

kai sitä tarvii "nollata" ennenkö koulu alkaa, tai siis suoraan työharjotteluun ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom