Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

miikka sanoi
Pistä ihmeessä hälystä jotain faktoja ja ominaisuuksia pöytään. Pakkohan autoon on häly saada vaikka se ajonesto ei tuossa hakemassani 96-97:ssa pakollinen olekaan.
Laitan huomenna tarkempia ominaisuuksia ja hintoja tuonne suljetulle puolelle. Jäseniähän tämä juttu vain koskee.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Ensimmäisessä viestissä jälleen hieman lisäpäivtystä.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

1997 Legnum VR-4 Type-S, automaatti, ajettu 115 tkm, grade 3, hinta Hangossa 4400 euroa.

bbsleg1.jpg


bbsleg2.jpg


bbsleg3.jpg


bbsleg4.jpg
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Onko näihin mahdollista vaihtaa lhd ohjaus.. eli ohjaus toiselle puolelle.
älkää alottako tästä nyt sitä normaalia oikelta on helppo ajaa keskustelua.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Tästä oli jo puhetta aiemmin - oliko ihan tässäkin topicissa vai siinä toisessa VR4 topicissa, mutta se on siis mahdollista. Tai sanotaanko näin, että kaikkihan on mahdollista... ;D Ymmärtääkseni yksi auto on Viron puolella parhaillaan konversiossa ja sen hinta taisi olla 5 500 € + osat + maalausta (ainakin konehuoneen/tulipellin osalta). Mahdollista se siis on, mutta hintalappu on ainakin tällä hetkellä aika hurja.

Itse tekemisessä tietysti säästäisi, mutta haastetta riittää yllin kyllin jopa taitavalle asentajalle. Jossain on myös ollut puhetta muutoskatsastuksen ongelmista konversioon liittyen. Mutta jos on halua ja taitoa tai vaihtoehtoisesti paalua riittävästi, niin sitten... kustannustehokasta se tuskin kuitenkaan on auton jälleenmyyntiä ajatellen eli käytettyjä euroja ei saa varmastikaan takaisin vaan ne menee harrastukseen. Mutta sehän on tietysti täysin normaalia autoharrastajalle muutenkin... ;D
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Jep, Skydiver puhuu asiaa. Uskoisin, että tuo hintalappu muodostuisi paljon pienemmäksi, jos joku paja noita pääsisi tekemään "sarjatyönä". Konversio pitää aina muutoskatsastaa, mutta koska tässä tapauksessa osat tulevat tyyppihyväksytystä autosta, ei ongelmia sen suhteen pitäisi olla. Olettaen tietysti, että työ on tehty asianmukaisesti. Taitaa se joka tapauksessa olla hankalampaa kun Evoissa.

Kantavuuskysymyksestä: Evo kolmosen ja nelosen TÜV-lapuissa näyttää olevan kokonaispainoksi merkitty 1740 kg, eli kantavuus riittää mainiosti viidelle hengelle. En jaksa uskoa, että Galantissa / Legnumissa ei olisi todistuksessa asiallista kokonaispainoa mainittu. Varmuus saadaan kun on paperit kädessä. Mielestäni kuitenkin hyviä uutisia!
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Minun kautta saa Cobran hälyjä. asennettuna. VAT hyväksyntä jne.

Jos intoa on, niin uskon että hinta saadaan kohdalleen, jos tilaajia enemmän kuin yksi. ja muutenkin.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Vesku sanoi
Minun kautta saa Cobran hälyjä. asennettuna. VAT hyväksyntä jne.

Jos intoa on, niin uskon että hinta saadaan kohdalleen, jos tilaajia enemmän kuin yksi. ja muutenkin.

Veskulla onkin sitten kohta töitä enemmän kuin laki sallii :nykii
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Vesku sanoi
Minun kautta saa Cobran hälyjä. asennettuna. VAT hyväksyntä jne.

Jos intoa on, niin uskon että hinta saadaan kohdalleen, jos tilaajia enemmän kuin yksi. ja muutenkin.

Mulle yks kiitos! :) :driver
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Mixo sanoi
Mulle yks kiitos! :) :driver

Ota yhteyttä info @ audiovision.fi
ja laita vietiisi myös se että olet klubilaisia.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Tilauksen ilmoittautumisen määräpäivä on koittanut. Ensimmäiseen aaltoon lähti mukaan kaksi rohkeaa henkilöä. Jossain vaiheessa on ollut puhetta, että määräaikaa jatkettaisiin sitä silmällä pitäen, että saataisiin varmuus kilvityksen onnistumisesta. Koen kuitenkin, että se olisi epäreilua jo nyt mukaan lähteneitä kohtaan. Näin ollen ostohommat aloitetaan heti tänään.

Mukaan kuitenkin kerkeää vielä. Kimppatilauksen hyödyt saavutetaan kun ostot noin kuukauden sisällä. Rekisteröintiin liittyvistä asioista tiedotetaan heti kun jotain varmaa on tiedossa.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Esimerkki Galantin laivauksessa ilmeni ongelmia. Samalla se tarkoittaa, että kilvityksen varmistuminen siirtyy vastaavasti.

Japanilaiseen tyyliin olivat "hieman" pahoillaan tilanteesta:
Thank you very much for your words, and we appreciate your prompt reply.
Please accept our deepest apology this time, and we will try our best to prevent this kind of mistake from happenning again.


Edelleen sanon omana valistuneena veikkauksena, että todennäköisyys onnistumiseen on varovaisesti arvioiden 95%.

Jos jollain on kädessään TÜV-lappu Galantista / Legnumista, lähetä siitä kuva allekirjoittaneelle. Käsittely on luottamuksellista. Yhteisen hyvän eteen.

Jos tästä kimppatilauksesta jää syystä tai toisesta paitsi, ESV on näköjään ottanut Legnumia oikein urakalla valikoimiinsa :)
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

nokonzok sanoi
Esimerkki Galantin laivauksessa ilmeni ongelmia. Samalla se tarkoittaa, että kilvityksen varmistuminen siirtyy vastaavasti.

Japanilaiseen tyyliin olivat "hieman" pahoillaan tilanteesta:
Thank you very much for your words, and we appreciate your prompt reply.
Please accept our deepest apology this time, and we will try our best to prevent this kind of mistake from happenning again.


Edelleen sanon omana valistuneena veikkauksena, että todennäköisyys onnistumiseen on varovaisesti arvioiden 95%.

Siis mikä tää ongelma oli, oliks ne kolhinu sitä, vai oliko ne unohtanu laittaa sen oikeeseen laivaan? :D

nokonzok sanoi
Jos tästä kimppatilauksesta jää syystä tai toisesta paitsi, ESV on näköjään ottanut Legnumia oikein urakalla valikoimiinsa :)

Varastaneet meidän idean, perskeleet ;D
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

MetanolMan sanoi
Siis mikä tää ongelma oli, oliks ne kolhinu sitä, vai oliko ne unohtanu laittaa sen oikeeseen laivaan? :D

Ilmoittivat, että Lancer ja Galant mahtuu samaan konttiin. Ei mahtunut... 2 Lanceria olisi kyllä mennyt... :seina
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

nokonzok sanoi
Ilmoittivat, että Lancer ja Galant mahtuu samaan konttiin. Ei mahtunut... 2 Lanceria olisi kyllä mennyt... :seina

No justiinsa, siinähän sitä taas ongelmaa kerrakseen :nykii
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

nokonzok sanoi
Jos tästä kimppatilauksesta jää syystä tai toisesta paitsi, ESV on näköjään ottanut Legnumia oikein urakalla valikoimiinsa :)

No itse asiassa olemme pyrkineet ottamaan varastoon autoja, joista on kysyntää. Nyt voi ihan todeta että kyseinen kimppatilaus on nostanut kysynnän nollasta (0) kymmeniin ;D ...minkäs sitä sille sitten mahtaa.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Zoui sanoi
No itse asiassa olemme pyrkineet ottamaan varastoon autoja, joista on kysyntää. Nyt voi ihan todeta että kyseinen kimppatilaus on nostanut kysynnän nollasta (0) kymmeniin ;D ...minkäs sitä sille sitten mahtaa.

Yrittäjän on myytävä sitä mitä kansa haluaa! Hyvä vaan jos tällaisetkin hieman eksoottisemmat ajopelit alkavat komistamaan katukuvaamme :peukku
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Jos aikaisemiin tässä topikissa mainittu Legnumin kokonaispaino 1860 kg pitää paikkansa, veroprosentti on vuodenvaihteen jälkeen 24,1 %.

Laskuesimerkki:
Oletetaan, että markkina-arvoksi määritetään 10000 euroa.

Vuoden vaihteen jälkeen laskelma näyttää tältä:
10000 * 0,241 * 1,22 = 2940,20 euroa

Nykyisen systeemin mukaan:
10000 * 0,29 * 1,22 =3538 euroa

Jonkinlaista säästöä tiedossa!
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Tervehdys kaikille!

olen uusi rekisteröitynyt tällä foorumilla. Kuin tilauksesta löytyi tälläinen keskustelu googlen kautta joka todella helpottaa asiaani koska ensivuoden alussa tilaan kyseisen auton(joka tulee päivittäiseen käyttöön) ja kaikenlaista on tullut eteen mutta täältä olen jo saanut vastauksen moneen mielessäni pyörineeseen kysymykseen joten iso kiitos teille!
Minulla on hieman erinlainen tilanne koska olen ostamassa auton taxfreenä ja en ole maksamassa veroja kun olen töissä täälä norjassa joten voin ostaa sen verottamana. Tähän tilanteeseen on kyllä vielä epäselvyyksiä mutta eiköhän tulli voi taas antaa jonkun epämääräisen vastauksen :seina

tulee jatkumaan kysymyksillä... ;)
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Tässä ois yks galantin ostaja lisää. helpottais kyl kovast ku ais varmaa tietoa et menis suht helpost peltikilpiin suomessa mut tarkotus ois talven aikana tälläne hommata et seuraavaa tilausta odotelles
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Tilauksessa mukana oleville tiedoksi: Omaa vaivaa säästääkseni postaan tänne mielestäni kelpo ehdokkaat. Jos joku miellyttää, pistäkää tekstaria tai soittakaa niin hankitaan lisätiedot ja päätetään kattohinta.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

kenelläkään tietoa kuinka japanista tuodut vr-4:sen ja evojen koneet kestää? ettei tarvis ensimmäisen 2000 kilometrin jälkeen mettästää osia kissojen ja koirien kanssa..
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Saattaa olla tyhmä kysymys joidenkin mielestä mutta... onko noissa polkimetkin nurin päin? ;D
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Jomppa8 sanoi
kenelläkään tietoa kuinka japanista tuodut vr-4:sen ja evojen koneet kestää? ettei tarvis ensimmäisen 2000 kilometrin jälkeen mettästää osia kissojen ja koirien kanssa..

Ei Evojen kanssa ainakaan ole ollut mitään erityistä ongelmaa. Osaa on tyrkyllä vaikka kuinka, ei sen suhteen ole mitään ongelmaa.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

hyvähyvä :) toivottavasti osat ei sitten maksa miljaardeja. :peukku
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Jomppa8 sanoi
kenelläkään tietoa kuinka japanista tuodut vr-4:sen ja evojen koneet kestää? ettei tarvis ensimmäisen 2000 kilometrin jälkeen mettästää osia kissojen ja koirien kanssa..

itsellä nyt kohta 170tkm ajettu evo3 ollut ajossa kohta 6kk eikä mitään suurempia ongelmia ole ainakaan toistaiseksi ilmennyt
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

miikka sanoi
Saattaa olla tyhmä kysymys joidenkin mielestä mutta... onko noissa polkimetkin nurin päin? ;D
Ei,ainakin TME:ssä oli ihan normaalisti.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Club VR4:stä bongattua (koskien AYC:tä)

There are so many variations of options that the UK owner’s club (Club VR-4) hasn’t fully logged exactly what was a basic spec and what was a factory addition. All cars have the Active Yaw Control system, but whether this is always accompanied by Traction Control is not certain. Some cars have back-lit instrumentation almost like DEFI gauges but, again, why this should be on some cars and not others is a mystery at the moment. Finding technical information about these cars is a real challenge.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

jokos miikka on maksanut tuonne clubiin että pääsee files alueelle ???
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

miikka sanoi
Club VR4:stä bongattua (koskien AYC:tä)

There are so many variations of options that the UK owner’s club (Club VR-4) hasn’t fully logged exactly what was a basic spec and what was a factory addition. All cars have the Active Yaw Control system, but whether this is always accompanied by Traction Control is not certain. Some cars have back-lit instrumentation almost like DEFI gauges but, again, why this should be on some cars and not others is a mystery at the moment. Finding technical information about these cars is a real challenge.

Eikös tämä jo todettu vääräksi? Tuo todennäköisesti johtuu siitä, type-V on ilmeisesti tullut vasta hieman myöhemmin markkinoille. Ainakin näyttäisi siltä, että kaikki nuo alkupään vehkeet on S-versioita. Mittaristohan menee ihan suoraan tuon type V ja S erottelun mukaan. Tiedä sitten onko niitä saanut lisävarusteena erikseen. On kieltämättä aavistuksen sekava tämä varustelupolitiikka.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

tepi sanoi
jokos miikka on maksanut tuonne clubiin että pääsee files alueelle ???

Pitihän se korttia sen verran vinguttaa että pääs kattelee artikkeleita läpi... :)

Täytyy sanoa että monilla suomalaisilla kerhoilla (ml. MCF) olisi opittavaa tuosta CVR4:n käytännöstä jäsenrekisteröinnissä ja jäseneduissa...

Mutta noista varusteista en kyllä ota enempää kantaa kun ei ole muuta tietoa kuin mitä esim tuolta olen lukenut.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Yleisluontoisena infona kerrottakoon, että jostain syystä tällä viikolla on manuaali VR-nelosista maksettu aivan tolkuttomia summia. Tilastojen valossa ennätykset on paukkunut oikein kunnolla. Esim. viime yönä v, 1997 grade 4, 60 tkm ajettu Galant myytiin 829 000 jenillä. Tax free hinta on tuolloin jo 8500 euron kintaalla! Tilastojen mukaan viimeisen puolen vuoden aikana kallein vastaava oli 300 000 jeniä halvempi! Myös Legnumeissa ollut manuaalien hinnat aika reippaasti koholla. Saa nähdä miten hinnat asettuu jatkossa.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

nokonzok sanoi
Yleisluontoisena infona kerrottakoon, että jostain syystä tällä viikolla on manuaali VR-nelosista maksettu aivan tolkuttomia summia.

I wonder why.. :-X
Miten se kysynnän ja tarjonnan laki menikään..
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

J. Puhakka sanoi
I wonder why.. :-X
Miten se kysynnän ja tarjonnan laki menikään..

Toki se saa auton joka siitä eniten maksaa. ihmettelen vain miksi aivan yhtäkkiä ilman näkyvää syytä autoista on maksettu jopa 60% enemmän kuin aikaisempi KORKEIN hinta on ollut.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!


http://ozvr4.com/
Tän sivun mukaan on nykyään mahdollista saada Vr neloset kilpiin australiassa, ja ne ennustaa että autojen määrää siellä kasvaa rajusti 2007 aikana
Toki en tiedä kuinka kauan on ollut mahdollista, jos se ehkä vaikuttaisi
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Anderz sanoi
http://ozvr4.com/
Tän sivun mukaan on nykyään mahdollista saada Vr neloset kilpiin australiassa, ja ne ennustaa että autojen määrää siellä kasvaa rajusti 2007 aikana
Toki en tiedä kuinka kauan on ollut mahdollista, jos se ehkä vaikuttaisi

Ihan mahdollista, että tämä vaikuttaa. Yhtäkkinen kysyntäpiikki toki vaikuttaa nopeasti tällaisissa autoissa, joissa tarjontaa ei ole kovin paljon edes Japanissa.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Täähän on vain hyvä juttu japanin serkuille kun "hullut" suomalaiset ostaa autoja ja nyt kun on noinkin monta ostettu (muitakin malleja) Suomeen niin kai ne hintoja nostaa. Luulisi ainakin ::)

Legnum on kyllä hieno peli :peukku kunnon perhefarkku :driver
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

miikka sanoi
Pitihän se korttia sen verran vinguttaa että pääs kattelee artikkeleita läpi... :)

Jep piti kanssa vinguttaa.... Joo rekisteröinti onnistu vaivattomasti ja nyt on 12kk aksut tuonne. Paljon tuolla on artikkeleita ja jos sivusto olisi Suomalainen ilman mitsubishin lupaa niin tekiänoikeuksia rikottaisiin roimasti.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

tepi sanoi
Jep piti kanssa vinguttaa.... Joo rekisteröinti onnistu vaivattomasti ja nyt on 12kk aksut tuonne. Paljon tuolla on artikkeleita ja jos sivusto olisi Suomalainen ilman mitsubishin lupaa niin tekiänoikeuksia rikottaisiin roimasti.

kuka alkaa käänös hommiin? ;D
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

JKorpela sanoi
kuka alkaa käänös hommiin? ;D

Taitaa olla helpompaa itse kunkin opetella lontoon murretta sen verran ettei tarvi kaikkia kääntää :peukku ;D ja sori :eek:fftopic
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Mitenkäs tilaus etenee tällä hetkellä ja kuinka moni siihen lähti.itse olisin valmis tilaamaan vaikka heti näillä näkymin. mitään tietoa rekisteröinnin vaikeudesta?
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Laitetaan virupoikien LHD VR4, jos jotaki kiinnostaas http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/744/auto_php-id=432744-www_auto24_ee.html
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

osku sanoi
Laitetaan virupoikien LHD VR4, jos jotaki kiinnostaas http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/744/auto_php-id=432744-www_auto24_ee.html

varottasin vain, että viro poikie pelit o melkee aina käännökse jälkee normi vaparin papereilla... ::)
Virossahan ei saa kilpiin RHD autoja... siksi tekevät käännöksiä...
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Hydro sanoi
Mitenkäs tilaus etenee tällä hetkellä ja kuinka moni siihen lähti.itse olisin valmis tilaamaan vaikka heti näillä näkymin. mitään tietoa rekisteröinnin vaikeudesta?

On mennyt aikaisemmin kommenttisi ohi, pahoittelut.

Kolme lähti mukaan, yksi auto on ostettu. Yhtä koko ajan metsästetään ja yksi on tarkoituksella jätetty odottelemaan kuun loppua. Mukaan mahtuu vielä, eli privaattiviestillä vaan yhteyttä!

Rekisteröinti on edelleen yhtä suuri kysymysmerkki kuin aikaisemmin tässä ketjussa on puhuttu. Onnistuu siis hyvin todennäköisesti, mutta täyttä varmuutta ei edelleenkään ole.

Harri K sanoi
varottasin vain, että viro poikie pelit o melkee aina käännökse jälkee normi vaparin papereilla... ::)
Virossahan ei saa kilpiin RHD autoja... siksi tekevät käännöksiä...

Näiden kilvityksestä voikin sitten sanoa täydellä varmuudella, että ei onnistu.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

nokonzok sanoi
Näiden kilvityksestä voikin sitten sanoa täydellä varmuudella, että ei onnistu.

Niin JOS ovat siis vaparin papereilla... siksi varoittelinkin.
Mut jos sattuu olee aidot legun paperit ni sitten tuskin o hätää...jos inssi hyväksyy ohjauksenvaihdon (iso JOS)
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Harri K sanoi
Niin JOS ovat siis vaparin papereilla... siksi varoittelinkin.
Mut jos sattuu olee aidot legun paperit ni sitten tuskin o hätää...jos inssi hyväksyy ohjauksenvaihdon (iso JOS)

No, varmaa ei ole kuin köyhän kuolema. En kyllä todellakaan lähtisi kokeilemaan. TÜV-todistukset ensinnäkin koskevat vain vakiokuntoisia autoja.
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Kun tuossa toisaalla otettiin puheeksi etta uusiin lappuihin ake on merkinnyt eri massoja kuin ennen niin samassa yhteydessa ilmeni etta autoilla on tieliikenteessa sallittu massa ja valmistajan ilmoittama massa. Ja nama voivat paljonkin erota toisistaan. Tama on ymmarretavaa autojen kohdalla joissa lainsaadanto rajoittaa kokonaismassaa, mutta nainhan ei henkiloautojen kohdalla ole.
Ja miten tama liittyi kimppatilaukseen? No siten etta mika on taman vaikutus mahdollisesti paikkalukuun ja verotukseen? Tayttyyko worstcase scenaario eli auto verotetaan sen mukaan kuin kantavuutta olisi taydelle kuormalle, mutta ajaa autolla ei saa kuin 4 paikkasena tms.?

Juu, pihalla kuin lumiukko.. Ja luntahan tuolla ei pahemmin ole...
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Hyeena sanoi
Tayttyyko worstcase scenaario eli auto verotetaan sen mukaan kuin kantavuutta olisi taydelle kuormalle, mutta ajaa autolla ei saa kuin 4 paikkasena tms.?

En myöskään asiasta mitään tiedä, mutta kuulostaa siltä että voiko olla edes mahdollista? Eikö tuo 5-paikkaisuus varmistunut jo? En ite ainakaan uskoisi että MOLEMMAT näistä voisi toteutua...
 
Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

Sekä paikkaluku että verot määräytyvät kokonaismassan mukaan. Näissä autoisse se kokonaismassa ilmoitetaan TÜV-todistuksessa. Ei siis muutosta jo esillä olleeseen tilanteeseen.
 
Takaisin
Ylös Bottom