Kampiakselin hihnapyörän lukitseminen (4G32)

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Ajattelin käyttää vesipumpun Celestestä irti ja samalla vaihtaa jakohihnan. Mutta tuo kampiakselin hihnapyörä pitäs saada ensin irti. Milläpäs lukitsen kampiakselin, jotta saan pultin auki? Vauhtipyörälle en löytänyt mitään lukituspaikkaa. Voi toki olla että jäi huomaamattakin. Pulttipyssyllä ampuminen ei ole mieluisin vaihtoehto, kun ei jaksa/huvita irrotella syyläriä ja muuta hilua siitä edestä.
 
Vs: Kampiakselin hihnapyörän lukitseminen (4G32)

Iso pykälä päälle ja käsijarru tiukalle, niin itse tein.
 
Vs: Kampiakselin hihnapyörän lukitseminen (4G32)

nostokurki sanoi
Iso pykälä päälle ja käsijarru tiukalle, niin itse tein.

Koko päivän kun nyhrää hallilla niin eipä tule se yksinkertaisin ratkaisu mieleen. Voi venäjä.

Triple-facepalm.jpg
 
Vs: Kampiakselin hihnapyörän lukitseminen (4G32)

Itse irrotan yleensä startilla. T-väännin tai räikkä lukkoon sopivasti runkopalkkia tai maata vasten ja sitten varovasti starttia käyttää... Kantsii varmaan ottaa sytkä pois pelistä ettei pamahda käyntiin.
 
Takaisin
Ylös Bottom