Mielenkiinnosta utelen seuraavaa:
ne, joilla mittarit on niin mitä ne näyttää missäkin tilanteessa, ja minkä merkkiset mittarit?
Ja anturien asennuspaikka?
Itselläni on autometerin sport comp- sarjan mittarit.
Lämmöt on normiajossa n. 80c, tosin nyt on näin kuuma on ollut niin saattaa olla ehkä 5 astetta korkeammat.
Radalla lämmöt kävi 120 asteen tietämillä, eikä pätkääkään yli. mielenkiinnolla odotan rataa lämpimämmällä säällä, että nouseeko.
Öljynpaineista sen verran että normiajossa kierroksista riippuen 4-6 bar, kylmänä mittari tappiin (7bar mittari)
kierrokset kun nousee yli 6000 niin aikalailla siellä seiskan pinnassa mennään. liekö liian kova, en tiedä.
tyhjäkäynti lämpimänä 1.5-2 bar
molemmat anturit on kiinni öljynsuodattimen jalassa, öljynpaineanturiin joutui tekemään adapterin että sai pidemmälle jalasta kun ei suoraan olisi mahtunut.
olen ymmärtänyt että eri mittarit antavat aika erilaisia arvoja, riippuen toki myös antureiden paikasta,
Mites teillä?
ne, joilla mittarit on niin mitä ne näyttää missäkin tilanteessa, ja minkä merkkiset mittarit?
Ja anturien asennuspaikka?
Itselläni on autometerin sport comp- sarjan mittarit.
Lämmöt on normiajossa n. 80c, tosin nyt on näin kuuma on ollut niin saattaa olla ehkä 5 astetta korkeammat.
Radalla lämmöt kävi 120 asteen tietämillä, eikä pätkääkään yli. mielenkiinnolla odotan rataa lämpimämmällä säällä, että nouseeko.
Öljynpaineista sen verran että normiajossa kierroksista riippuen 4-6 bar, kylmänä mittari tappiin (7bar mittari)
kierrokset kun nousee yli 6000 niin aikalailla siellä seiskan pinnassa mennään. liekö liian kova, en tiedä.
tyhjäkäynti lämpimänä 1.5-2 bar
molemmat anturit on kiinni öljynsuodattimen jalassa, öljynpaineanturiin joutui tekemään adapterin että sai pidemmälle jalasta kun ei suoraan olisi mahtunut.
olen ymmärtänyt että eri mittarit antavat aika erilaisia arvoja, riippuen toki myös antureiden paikasta,
Mites teillä?