Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Hyvä konevalinta... jotenki tuntuu että tuo 4D56 kone on luotettavin ja toooodella pitkään kehitelty vaikkakin nykyään litroiltaan pienin mahdollinen tarjokkaista.mitsul20025 sanoiTällänen -01 2.5 tdic pajero tuli laitettua.
saahan siitä kummasti lisäpuhtiakin, tosin ei se silti mikään urheiluauto ole mutta pysyy liikenteen mukanaTitan19 sanoiHuh, tuosta 4D56 luotettavuudesta voidaan olla montaa mieltä
mk3 pajerohan painaa yli 2t tyhjänäkin, kiire ei ainakaan passaa olla 99 heppasella mihinkään :driver
Kyllähän ton koneen rikkoontumiset on käyttäjän virheitä. Kylmällä koneella kengittäminen, öljyttömyys, väärät öljyt (kone ei tykkää 0-5W alkusista öljyistä), kuuman koneen jälkikäytön unohdukset kesäkeleillä jne. Virittämisestä toi kone vaan tykkää, kun huolehtii välijäähdytyksen kuntoon ja avartaa pakopuolta ennenkuin lisää ahtopaineita. Tehojahan myllystä kyllä löytyy ku vähän säätää, se ei ongelma. Kokemusta löytyy kolmesta koneesta joissa oli 300 000km pohjalla kun viritin ahdot 1,5 bariin. Yhdellä ajoin puoleen miljoonaan ja vaihdoin. Seuraavalla 700 000km mittarissa kun vaihdoin ja nykyiseen tulee puolimiljoonaa mittariin tämän vuoden puolella. Paljonko sen koneen pitää kestää ja mitä, että voi puhua luotettavuudesta??? Vai onko ollu vaan lottovoittajan tuuri?Titan19 sanoiHuh, tuosta 4D56 luotettavuudesta voidaan olla montaa mieltä
mk3 pajerohan painaa yli 2t tyhjänäkin, kiire ei ainakaan passaa olla 99 heppasella mihinkään :driver
Janne sanoiKyllähän ton koneen rikkoontumiset on käyttäjän virheitä. Kylmällä koneella kengittäminen, öljyttömyys, väärät öljyt (kone ei tykkää 0-5W alkusista öljyistä), kuuman koneen jälkikäytön unohdukset kesäkeleillä jne. Virittämisestä toi kone vaan tykkää, kun huolehtii välijäähdytyksen kuntoon ja avartaa pakopuolta ennenkuin lisää ahtopaineita. Tehojahan myllystä kyllä löytyy ku vähän säätää, se ei ongelma. Kokemusta löytyy kolmesta koneesta joissa oli 300 000km pohjalla kun viritin ahdot 1,5 bariin. Yhdellä ajoin puoleen miljoonaan ja vaihdoin. Seuraavalla 700 000km mittarissa kun vaihdoin ja nykyiseen tulee puolimiljoonaa mittariin tämän vuoden puolella. Paljonko sen koneen pitää kestää ja mitä, että voi puhua luotettavuudesta??? Vai onko ollu vaan lottovoittajan tuuri?
No ei mikään kone pelkillä iltasaduilla kunnossa pysy. Perus järkevä huoltelu sopivissa yhteyksissä riittää. Etupään stefojen ja vesipumpun vaihto aina jakoremmin vaihdon yhteydessä vie noin vartin enemmän aikaa kun pelkkien remmejen ja kiristinten vaihto. Kytkin ku menee noilla kilometreillä vaihtoon muutamia kertoja niin tällää samaan remonttiin kampiakselin takastefan vaihdon. Onhan mullaki vuotanu nuo koneet aina jostain vähän, mutta näillä opeilla ei kuitenkaan ihan tynnyrikaupalla. En ole pienten vuotojen antanu häiritä, voiteleepahan vähän ulkopuoleltaki niin ei ruostu Jos ei innosta pieni tehojen nosto ja hinuria tarvii niin isokoneisempaa autoa sitte hankintalistalle. 600tkm on ihan kelpo kilometrit nekin konelle ku koneelle varsinki jos tynnyrikaupalla vuotaa öljyä (saattaa olla että käyny aika kuivanaki välissä). Oliko jakoremmi ehjä ku nokka räjähti? EPÄILEN! Jokaisella on omat mieltymyksensä näistä romuista, mutta ite oon oppinu huoltamaan ja sitäkautta luottamaan tähän koneeseen.Titan19 sanoiJuu juu kyllähän sen saa kestämään vaikka miljoonan kun pitää oikein kukkaa kämmenellä ja pyyhkii pölytkin moottorista joka reissun jälkeen. Iltasatuakaan ei parane unohtaa
Luettelit melkoisen kasan toimenpiteitä joilla ko moottorista saa toimivan pelin. Eihän siinä jos roplaamisesta pitää mutta onneksi on olemassa moottoreita joissa ominaisuudet löytyy jo tehtaalta tullessa. Oma 4D56 laukesi vajaan 600tkm jälkeen nokka-akselin räjähtämiseen. Sitä ennen pari kantta mennyt ja valuttanut varmaan tynnyrillisen öljyä joka saumasta, oli tiivisteet millaiset tahansa. Pärjäshän sillä mutta eniten nosti kuskin lämpöjä kun yritti hinata jotakin isompaa.
Menee OT:ks mutta komppaan kyl Jannee tässä asiassa, oman 4D56:sen konevauriot otan täysin omaan piikkiin.... ei noita ajamalla rikki saa, typeryydellä kylläkin!! Mitsul20025:lle onnittelut valinnasta, on ainakin minun mieleen ajella tuo 3-koppanen (tosin kuvaa en oo vielä tänne saanu : )Janne sanoiKyllähän ton koneen rikkoontumiset on käyttäjän virheitä. Kylmällä koneella kengittäminen, öljyttömyys, väärät öljyt (kone ei tykkää 0-5W alkusista öljyistä), kuuman koneen jälkikäytön unohdukset kesäkeleillä jne. Virittämisestä toi kone vaan tykkää, kun huolehtii välijäähdytyksen kuntoon ja avartaa pakopuolta ennenkuin lisää ahtopaineita. Tehojahan myllystä kyllä löytyy ku vähän säätää, se ei ongelma. Kokemusta löytyy kolmesta koneesta joissa oli 300 000km pohjalla kun viritin ahdot 1,5 bariin. Yhdellä ajoin puoleen miljoonaan ja vaihdoin. Seuraavalla 700 000km mittarissa kun vaihdoin ja nykyiseen tulee puolimiljoonaa mittariin tämän vuoden puolella. Paljonko sen koneen pitää kestää ja mitä, että voi puhua luotettavuudesta??? Vai onko ollu vaan lottovoittajan tuuri?
Janne sanoiNo ei mikään kone pelkillä iltasaduilla kunnossa pysy. Perus järkevä huoltelu sopivissa yhteyksissä riittää. Etupään stefojen ja vesipumpun vaihto aina jakoremmin vaihdon yhteydessä vie noin vartin enemmän aikaa kun pelkkien remmejen ja kiristinten vaihto. Kytkin ku menee noilla kilometreillä vaihtoon muutamia kertoja niin tällää samaan remonttiin kampiakselin takastefan vaihdon. Onhan mullaki vuotanu nuo koneet aina jostain vähän, mutta näillä opeilla ei kuitenkaan ihan tynnyrikaupalla. En ole pienten vuotojen antanu häiritä, voiteleepahan vähän ulkopuoleltaki niin ei ruostu Jos ei innosta pieni tehojen nosto ja hinuria tarvii niin isokoneisempaa autoa sitte hankintalistalle. 600tkm on ihan kelpo kilometrit nekin konelle ku koneelle varsinki jos tynnyrikaupalla vuotaa öljyä (saattaa olla että käyny aika kuivanaki välissä). Oliko jakoremmi ehjä ku nokka räjähti? EPÄILEN! Jokaisella on omat mieltymyksensä näistä romuista, mutta ite oon oppinu huoltamaan ja sitäkautta luottamaan tähän koneeseen.
mki sanoi(tosin kuvaa en oo vielä tänne saanu : )
fisu sanoiMie juur persjantaina ostin ittelein tuollase "herrasmies" maasturin, tarkootus olis pitää hänet mahollisimman orgiksena eli tuo karjapuskuri lähtee samoin kuin nuo 16" renkaat, kaik sähkösetki kamppeet toimii niiku pitääki eikä o mätä.
Mahdottoman mukava noihin miu ex-dsl pajeroihi verrattuna, ei kuulu kalinaa eikä rutaja loota ;D
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/4894496
fisu sanoiNo olen ja siksipä ei tullu kyseeseenkään mokomat, toki hintakin oli 1 määräävä tekijä köyhälle mut kun on noita Naperoita ollu ennenki ni tiesin et on oikeinkin oiva kärry jos vaan on ehjä, hauskintahan täs on se et to ostettiin emolle tuo Mirada ja häne tenavat tuli tänään kotio ni enempi 10v kundit diggaa Pajeroa ku 1474kpl valmistettua Miradaa ja vielä 318 Police Special tekniikallla :nykii
t-68 sanoiTälläne romisko, 1990 2,5 TDIC