kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

M.V sanoi
Onkos muuten evo 9:ssä kaksi katalysaattoria? Oliko DP:ssa ja auton alla "vakiopaikalla" ?

Näin on näppylät!
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

uusis sanoi
muutama päivä sitten tuli ostettua maatsilta AMW:n 3tuuman rosteri koko putkisto evo 9:iin ja eilen laitettiin kiinni.

ei voi todeta muutakun että laatu ja hinta on todella kohdallaan.ja istuu viimesen päälle hyvin.ääni maailma bueno.

että jos joku nyt miettii että mistä sitä putkistoa pitäs ostella niin suosikaan nyt ihmeessä suomi laatua älkääkä tilailko turhaan maailmalta.

olen ite enemmän kun tyytyväinen mitä sain rahoilleni vastineeksi :peukku


Oliko tämä putkisto katilla vai ilman?
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

M.V sanoi
Oliko tämä putkisto katilla vai ilman?

ilman,mutta saathan sä sen katin siihen jos haluat.maksaa vaan vähän extraa.kysy amw maatsilta.
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

Futurez tarjoaa näköjään:

RST Pakosarja... 350eur
RST Outlet... 210eur
RST 3" Downpipe... 231eur
RST 3" katinkorvausputki... 98eur
RST 3" Cat-back putkisto "Turbo-Spec"... 630eur
(Kuvassa db-killeri ulostulossa, se on luonnollisesti poistettavissa.)

Yhteensä perushinta Mitsu-Club alennuksin: 1443euroa

+ Halutessasi, meiltä saat 239eur hintaan markkinoiden kärkeä edustavan 3" jalometallisen kilpakatin, joka on kompaktin kokoinen ja erittäin virtaava. Se on helppo pienellä rahalla hitsauttaa esim. katinkorvikeputken tilalle, tai jopa vakiokatin laippoihin riippuen hieman minkälainen vakiokatin rakenne on. (?)

Kellään kokemuksia merkistä? Käykö nuo pakosarja, outlet, downpipe ym. Evo 9:iin?
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

Eikös se ilmoituksen otsikko ole : Megan pakoputkipakettia Evo8, 9, 10...

Tosin tiedän , että foorumilla löytyy ainakin yksi Evon omistaja , jonka mielestä tuo tieto ei pidä paikkaansa. Saa herra itse kirjoittaa kokemuksistaan ,jos niin haluaa. Tarinaa ehkä löytyy kun käyttää hakua.
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

Kun itse ilmoituksen laittajakin epäili sopivuutta, niin siks haluaisin 100% varman tiedon jostain ennenkuin tilaa...
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

Megan Racing on käsittääkseni melkoista kiinakuraa. Pakosarjan "toimivuudesta" olikin tossa vähän aikaan sitten keskustelua erässä projektipäiväkirjassa. Vakiosarja pesi mennen tullen ja pakopaineet laskivat järjelliseksi...

Jos suomesta haluaa niin eikö vaikka AMW putkisto olisi hyvä vaihtoehto?
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

Mä vaan siks kyselin, kun tuo pakettihinta oli niin edullinen ku sisältää kaiken. Milltekin putkisto mulla on ollut aikeissa tilata(turbo-back katilla), mutta hinta nousee kuluineen kuitenkin aika lähelle tuota settiä ja osaa on paljon vähemmän. ::)
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

Peke sanoi
!OT!

Pitkään jo ihmetellyt,äijillä on ~50t€ autot,mutta mikään KUNNOLLINEN koneeseen liittyvä osa ei saisi maksaa,silti vanteisiin,hiilariosiin yms ulkonäköjuttuihin laitetaan surutta tonneja.

Onko tää nyt samaa kuin bimmeri-ja mersumiehillä,ostetaan kalliit autot mutta sitten ollaan niin köyhiä ettei edes vilkkuja ole varaa käyttää,kun ne polttimot maksaa..

Ja tuosta nyt ei kannata suuremmin kenenkään vetää herneitä nenään,kunhan vain itsekseni "ääneen" ihmettelen..
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

Sikshän mä täs kyselen, että millasia nuo Meganin tuotteet on ku ei ole itellä tietoa. Ja jos mulla oikeasti ois RAHAA, en mä ajelis Evolla. Tai ainakaan se ei ois ainoa pihassa oleva auto. :driver
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

ast sanoi
Megan Racing on käsittääkseni melkoista kiinakuraa. Pakosarjan "toimivuudesta" olikin tossa vähän aikaan sitten keskustelua erässä projektipäiväkirjassa. Vakiosarja pesi mennen tullen ja pakopaineet laskivat järjelliseksi...

Jos suomesta haluaa niin eikö vaikka AMW putkisto olisi hyvä vaihtoehto?

hommaa peke se amw 3tuuman ränni.ite voin suositella.ja ei tarvi taistella sopivuudesta/hinnasta :peukku
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

Varmaan ihan hyvää kamaa tuo AMW putki ,mutta valmistajan arvion mukaan äänenpaineet 103 db. Jos se jollekkin jotain merkkaa.

Milltek hinta mulle oli 1090 € kotiin kannettuna (muistaakseni). Ei ollut kallis vai oliko ? db lukema n.85 - 89 paikkeilla eli lähes "äänetön".
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

Joo ja saa sen amw putken "virikatillakin", tuli tuommoset 250 € lisää.
Varmaan sellasen hommaan itekkin, mietin vaan katilla vai ilman?
En tiedä jaksaisko sitä jokavuotista putkijumppaa harrastaa :p
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

-JP- sanoi
Varmaan ihan hyvää kamaa tuo AMW putki ,mutta valmistajan arvion mukaan äänenpaineet 103 db. Jos se jollekkin jotain merkkaa.

EI vaan EVO 8 kilpurin missä ei ole vaimeninta ollenkaan, SE siis jäi alle tuon.
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

Mittaaja sanoi
-JP- sanoi
Varmaan ihan hyvää kamaa tuo AMW putki ,mutta valmistajan arvion mukaan äänenpaineet 103 db. Jos se jollekkin jotain merkkaa.

EI vaan EVO 8 kilpurin missä ei ole vaimeninta ollenkaan, SE siis jäi alle tuon.

Ah selkis. Kiitoksia tiedosta.
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

-JP- sanoi
Milltek hinta mulle oli 1090 € kotiin kannettuna (muistaakseni). Ei ollut kallis vai oliko ? db lukema n.85 - 89 paikkeilla eli lähes "äänetön".

Ai se olikin noin halpa. ;D 8)
Ei muuta ku sit tollanen tilaukseen.
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

ast sanoi
Megan Racing on käsittääkseni melkoista kiinakuraa.

Onko tämä vain mutua vai...?

ast sanoi
Pakosarjan "toimivuudesta" olikin tossa vähän aikaan sitten keskustelua erässä projektipäiväkirjassa. Vakiosarja pesi mennen tullen ja pakopaineet laskivat järjelliseksi...

Missä autossa? Onko Evo 9:ssä yleensäkin paljonkin hyötyä pakosarjan vaihdosta?
 
Vs: kysymyksiä evo 9:stä, koskien putkistoa, downpipea ja kytkintä

Peke sanoi
Onko tämä vain mutua vai...?

Missä autossa? Onko Evo 9:ssä yleensäkin paljonkin hyötyä pakosarjan vaihdosta?

Linkit päiväkirjaan lähti YV:llä, en viitsi huudella osoitetta tässä.

Eli ei perustu ihan mutuun, vaikka mutukin sanoo kyllä että Megan Racing on kuraa eikä siitä muuta tarvitse tietääkään :)

Ja viimeiseen kysymykseen vastaus: vakioturbolla ei, haittaa voi sitten olla enemmänkin. Tai jos vaihdat niin osta suosiolla hyvä ja mietitty tuote, esim. AMW.
 
Takaisin
Ylös Bottom