korbimotors
Manuaali 3.0 V6 24valve -95 pätkä
- Liittynyt
- 20 Elokuu 2008
- Sijainti
- Salla
Eli olen käyttänyt hakua ja lukenut kytkimestä koituvia ongelmia. Nyt on vaihdettu jo koko kytkin paketti uusiksi ja työsylinterikin mutta ei toimi. Kytkin ei ole normaali tuntuinen vieläkään. Ihan kuin sielä ei olis painetta juuri ollenkaan(tunnoton)lopussa vasta on sellainen oikea kytkimen tuntu. Kytkin ei niinku löysää kunnolla,ei saa vaihteita kunnolla päälle ja kun saa pykälän päälle niin vapaallekki hankala saada. Kun pumppaa niin tuntuu et menee sit paremmin. Joutuu välillä pysähtymään ihan että saa taas pykälän päälle. Olen yrittäny ilmata jne... Ilmaus tehtiin näin että ensin pumppailin poljinta aikani ja laitoin polkimen pohjaan ja kaveri aukaisi työsykinterin juuresta olevan ilmausruuvin ja sanoi että sieltä tuli vain pelkkää nestettä ja ruuvi kiini heti perään sitten. Välillä kytkin poljin jäi pohjaankin,piti auttaa se sieltä ylös takaisin.tuolla lailla ilmattiin muutaman kerran mutta ei saatu kyl pelaamaan niinku hänen autossa kytkin tuntuu ja diesel pajero on silläki(vm83) ja oma on vm88.Tuskin nuissa kytkimissäkään on eroja tuon kytkimen tuntuman puitteissa? (ainut voi olla jos asetelma ja levy on eri)mulla 2.5td ja sillä 2.3td. Miten tuota vielä vois yrittää korjata? Aikaisemmin käytin pääsylinterinkin irti mutta eipä tuosta päälisinpuolin mitään erikoista ilmennyt. En purkanut sitä kyl osiin,käytin vain käsissä ja ja kokeilin muutaman kerran pumppailla sitä käsissä. Kytkin nestettä ei häviä minnekkään ja jalkatila ei kastu sieltä polkimen juuresta. Mut tuntuu että ilmaa sielä on mutta mistä se ilma sinne tulee?? Jos pääsylinterissä on vika niin huomaako sen päällisinpuolin?esim. vuotoja tms...? Kuinka tuo jollain lääkeruiskulla ilmaaminen tapahtuu? Tuossa kytkimessä ei mielestäni ole siis oikea tuntuma. Ei ole ylhäällä oikein tuntumaa,vasta loppu painallus(ylipuolen välin)niin tulee jonkilainen kytkimen tuntuma.