limppa
Hyvä tuli ku itte teki
- Liittynyt
- 7 Syyskuu 2009
- Sijainti
- Itä-Uusimaa.
kysymys: mistä tunnistaa L-200 kitka-lukkoperän? Vissiin vielä nimeltään joku: limitedslipdifferential.
Eli ei 100% lukkoperä.
Eli ei 100% lukkoperä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Kiekkamittari löytyy ja automaattiset napalukot.MVa~1 sanoiOnkos sulla Imperio kierroslukumittaria ja automaattinapalukkoja? Suomeen tuotu ns. Shogun malli on ilman kiekkamittaria ja kitkalukkoa sekä manuaalisilla napalukoilla..
Olinpa tuossa myös äsken puhelimessa nick Curwoodin kanssa ja kunhan satutaan samaan pihaan niin kuvataan molemmat perät ja vertaillaan... Curwoodin Pajerossa on ainakin kitkalukko...MVa~1 sanoiJoskus kaveri väitti, että kitkalukollinen murikka ei sopisi lukottoman kuoriin. Mutta saattaa olla vuosimallierokin, koska muistaakseni jossakin vaiheessa on takaperän koko kasvanut.
...vielä mutta ensi vuonna on. ;Duge sanoiImperio, sun Nöpössä ei alustanumeron mukaan ole kitkalukkoa.....
Kaikki mittatiedot ja kuvat vaan tähän ketjuun niin saadaan tarpeellista tietoa kaikille eukkusamitsu sanoiMinulla on sit tuossa tallin nurkassa uusi sellainen pelkkä lukko jos vaikka tarvisi jotain mittatietoja ennen kuin menee vaikka tekemään jotain hankintoja...
Gen1
2,6 bensa, 2,3TD, 2,5T ja 2,5 ICTD
Etuakseli: 7,25", 25 hammasta vetarissa, 29mm vetoakselin halkaisija. EI SAATAVANA ARBia
Taka-akseli: 8", 28 hammasta vetarissa, 30,5mm vetoakselin halkaisija. ARB RD05
3.0 V6 bensa
Etuakseli: 8", 28 hammasta vetarissa, 29mm vetoakselin halkaisija. ARB RD110
Taka-akseli: 9", 28 hammasta vetarissa, 30,5mm vetoakselin halkaisija. ARB RD46
Gen 2
3.0 V6 bensa automaattivaihteisto
Etuakseli: 7,25", 28 hammasta vetarissa, 29mm vetoakselin halkaisija. EI SAATAVANA ARBia
Taka-akseli: 9", 28 hammasta vetarissa, 30,5mm vetoakselin halkaisija. ARB RD46
3.0 V6 bensa manuaalivaihteisto
Etuakseli: 8", 28 hammasta vetarissa, 29mm vetoakselin halkaisija. ARB RD110
Taka-akseli: 9", 28 hammasta vetarissa, 30,5mm vetoakselin halkaisija. ARB RD46
2.5 TDIC
Etuakseli: 7,25", 28 hammasta vetarissa, 29mm vetoakselin halkaisija. EI SAATAVANA ARBia
Taka-akseli: 9", 28 hammasta vetarissa, 30,5mm vetoakselin halkaisija. ARB RD46
3.5 V6 bensa ja 2.8 TDIC
Etuakseli: 8", 28 hammasta vetarissa, 29mm vetoakselin halkaisija. ARB RD110
Taka-akseli: 9,5", 31 hammasta vetarissa, 33,5mm vetoakselin halkaisija. EI SAATAVANA ARBia
Gen 3
3.5 V6 bensa, 3.8 V6 bensa, 2.8 TDIC ja 3.2 DID
Etuakseli: 8", 28 hammasta vetarissa, 29mm vetoakselin halkaisija. ARB RD110
Taka-akseli: 9,5", 33 hammasta vetarissa, 36mm vetoakselin halkaisija. EI SAATAVANA ARBia
Ja lopuksi vielä huomio:
Etuakseleissa Gen 1= low pinion ja muut= high pinion (ei vaikuta ARB asennuksiin)
Niko Päivinen sanoiVilli veikkaus: siellä on OLLUT, tarra joka on tippunut Lipposlovakian suolaisille teille jo ensimmäisenä talvena.
Year Axle Description Shaft Spline Ratio Part No.
ALL Front IFS, 28 Spline 28.8 (1.13") 28 ALL RD110
ALL Rear 3.0L 9.00" RG, 30.5 (1.20") 28 ALL RD46
ALL Rear 3.5L 9.50" RG, 35.5 (1.40") 31 ALL N/A
pitäs varmaan säädellä... vain liukkaalla pitää hyvin... mutta assulla ei kumia pysty polttaa molemilla...
Kuvat otettu ja joku kokoelma niistä viritelty. Lukottomasta ja lukollisesta murikasta ulkoapäin siis.Imperio sanoiOlinpa tuossa myös äsken puhelimessa nick Curwoodin kanssa ja kunhan satutaan samaan pihaan niin kuvataan molemmat perät ja vertaillaan... Curwoodin Pajerossa on ainakin kitkalukko...
Korjattu..Niko Päivinen sanoiSuojattu kuva, ei nävy..
T. Laakso sanoiHarmi ettei kuvat toimi enää. Voisko niitä saada johonkin, nimittäin omasta L200 -91 4WD 2,5D:stä pitäisi selvittää onko lukkoa vai ei...