Juse
Lancer 1.8 GTi -91
- Liittynyt
- 23 Lokakuu 2003
- Sijainti
- Pieksämäki
Joo on se ihmeellinen asia tuo Lancerin tyhjäkäynti.
Siinä on nyt semmosta häikkää, että useamman tunnin seisoneena koneen ollessa ns.kylmä se pitää tyhjäkäyntiä aivan liian korkealla yli 2000 kierrosta, vaikka ilma olisi kuinka lämmin. Sitten vähän aikaa käytyä se pudottaa kierrokset noin tonniin, joka on mielestäni vielä pikkaisen liian korkeat. Ja jos sammutan ja käynnistän uudelleen samantien niin kierrokset ovat alle 700, eli aika matalat.
Kertokaapa viisaampina missä vika. Onko se jossain lämpötila-anturissa, vai jossain muussa ? Puhdistin kaasuläppäkotelon, mutta eipä vaikuttanu juuri tähän ongelmaan. ???
Siinä on nyt semmosta häikkää, että useamman tunnin seisoneena koneen ollessa ns.kylmä se pitää tyhjäkäyntiä aivan liian korkealla yli 2000 kierrosta, vaikka ilma olisi kuinka lämmin. Sitten vähän aikaa käytyä se pudottaa kierrokset noin tonniin, joka on mielestäni vielä pikkaisen liian korkeat. Ja jos sammutan ja käynnistän uudelleen samantien niin kierrokset ovat alle 700, eli aika matalat.
Kertokaapa viisaampina missä vika. Onko se jossain lämpötila-anturissa, vai jossain muussa ? Puhdistin kaasuläppäkotelon, mutta eipä vaikuttanu juuri tähän ongelmaan. ???