Mikä mieltänne painaa ?

Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Aika iso uutinen tosiaan. Asian voi tietysti nähdä niinkin, että puhelimista oli tullut riippakivi Noksulle. Persettähän se on jo hyvän tovin tehnyt. Ericssonilla taitaa mennä ihan hyvin nykyään kun myi puhelimet Sonylle. Mun on vähän vaikea uskoa, että älypuhelimissa Noksu olisi ainakaan ihan lyhyellä aikavälillä kovin kummoisesti noussut. Enkä usko, että WP nousee Microsfotinkaan toimesta. Se ei vaan tarjoa mitään sellaista, miksi kukaan haluaisi erityisemmin vaihtaa juuri siihen.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mielenkiinnolla odotan miten Suomessa suhteettoman suuren Nokian markkinaosuuden käy, loppuuko lojaalisuus vai siirtyykö kansa ilolla tuomaan rahaa Microsoftin laariin?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tänään viimeeksi tilasin Nokialaisen :D Tosin tässä ei ole kyse lojaaliudesta, vaan pikemminkin firman poltiikasta.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ast sanoi
Mielenkiinnolla odotan miten Suomessa suhteettoman suuren Nokian markkinaosuuden käy, loppuuko lojaalisuus vai siirtyykö kansa ilolla tuomaan rahaa Microsoftin laariin?

Samaa ajattelin. Itellä ollut Nokialaista enää vuosiin, mutta isänmaallisena kaverina pitänyt asian suhteen maltillista profiilia.

Lähitulevaisuus sen näyttää putosiko Nokia itse kelkasta, vai pudotettiinko se.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

en noksua omistanu sitte vuoden 98.

ei kiinnosta paskan vertaa, mukavasti osake nousi :peukku
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

nokonzok sanoi
Enkä usko, että WP nousee Microsfotinkaan toimesta. Se ei vaan tarjoa mitään sellaista, miksi kukaan haluaisi erityisemmin vaihtaa juuri siihen.

No tarjoaa se ainakin nopeammin käytettävän käyttöliittymän. Itse en oikein tajua miten ihmiset on jämähtäny iOS.

ast sanoi
Mielenkiinnolla odotan miten Suomessa suhteettoman suuren Nokian markkinaosuuden käy, loppuuko lojaalisuus vai siirtyykö kansa ilolla tuomaan rahaa Microsoftin laariin?

Itse ostan ainakin seuraavaksi semmoisen puhelimen minkä koen tarjoavan minulle mieleiset ominaisuudet ja hinta/laatu suhteen. Eli merkistä riippumatta parasta mitä voin saada. En oikein ymmärrä miksi suomalaiset on niin kiivaita suolaamaan omiaan. Oletan että Noksu/mikkisofta työllistää edelleen eniten suomalaisia.
Toivoisin että Jolla olisi uusi Nokia, joka ei kuitenkaan tulisi liian ylpeäksi ja kokisi sitten samaa kohtaloa. Lähitulevaisuudessa täytyy tyytyä odottamaan iOS7 toisi HeVi osaston laitteet 2010-luvulle.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Basbarduu sanoi
No tarjoaa se ainakin nopeammin käytettävän käyttöliittymän. Itse en oikein tajua miten ihmiset on jämähtäny iOS.

Käytän molempia päivittäin ja en keksi miten se WP on nopeammin käytettävä. WP on oikein hyvä, mutta ei oikeastaan missään ainakaan olennaisesti parempi. Ja yhdistettynä heikkoon ohjelmistotarjontaan se ei vain tarjoa mitään syytä kenellekään vaihtaa ekosysteemiä. Siinä se ongelma on.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ei täänyt sinäänsä harmita mut pikkasen silti. Evosta kun meni vesipumppu reiulu viikko sitten lauantaina ja päästi kaikki vedet pihalle. Noh onnea oli sen verran et aivan koti pihan lähellä ilmeisemmi se sitten sano työsuhteensa irti kun ei koneen lämmöt kerennyt nousta normaalia korkeammaksi :D.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

nokonzok sanoi
Käytän molempia päivittäin ja en keksi miten se WP on nopeammin käytettävä. WP on oikein hyvä, mutta ei oikeastaan missään ainakaan olennaisesti parempi. Ja yhdistettynä heikkoon ohjelmistotarjontaan se ei vain tarjoa mitään syytä kenellekään vaihtaa ekosysteemiä. Siinä se ongelma on.

50% iPhonea halvempi hinta voisi olla yksi syy. Myönnän kyllä että kynnys "ekosysteemin" vaihtamiseen on varmasti kova, käytti sitten tällä hetkellä mitä hyvänsä.

Ja mieltä painaa se että perjantaina olisi deadline pirunmoiselle kasalle kirjoitushommia, eikä napostele sitten ollenkaan. Loppuviikosta odotettavissa vähäunisia öitä. ::)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

nokonzok sanoi
Aika iso uutinen tosiaan. Asian voi tietysti nähdä niinkin, että puhelimista oli tullut riippakivi Noksulle. Persettähän se on jo hyvän tovin tehnyt. Ericssonilla taitaa mennä ihan hyvin nykyään kun myi puhelimet Sonylle. Mun on vähän vaikea uskoa, että älypuhelimissa Noksu olisi ainakaan ihan lyhyellä aikavälillä kovin kummoisesti noussut. Enkä usko, että WP nousee Microsfotinkaan toimesta. Se ei vaan tarjoa mitään sellaista, miksi kukaan haluaisi erityisemmin vaihtaa juuri siihen.

Minusta taas tuntuu että nuo lumiat olisivat alkaneet tekemään kauppaansa melko hyvinkin. Esim lumia 520 on myynyt paljon suomen lisäksi kiinassa + muualla kaukoidässä. Ehkä sen takia microsoft ostikin nokian nyt, kun se on nähnyt että niillä voidaan vallata markkinoita. Aikasemmin olisi ollut liian suuri riski.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?


iOS kummemmin kantaa ottamatta: ainakin galaxy S3 vs. lumia 800. WP kyllä käyttiksen sujuvuudessa ja nopeudessa persraiskaa androidin. Oletin että homma olis toisinpäin, mutta kylläpä olinkin väärässä.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mulla on joku mätsik tats tai sitten vaan pirun huono karma näiden moottoripelien kanssa. Ei riitä että mulla on taas Evosta kone ihan palasina vaan nyt sitten pojan KTM:stä leikkasi peltorilluttelun seurauksena kone kiinni. :seina

Käväisin tossa paikallisessa moottoripyöräliikkeessä kyselemässä ja hinta-arvio osille n. 400-500 euroa ja piruuttani kysyin että paljonkos olisi hinta korjattuna kun tässä näitä muitakin juttuja olisi niin 1400 euron tienoilla olisi tehtynä. Voi perkele!
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

nokonzok sanoi
Käytän molempia päivittäin ja en keksi miten se WP on nopeammin käytettävä. WP on oikein hyvä, mutta ei oikeastaan missään ainakaan olennaisesti parempi. Ja yhdistettynä heikkoon ohjelmistotarjontaan se ei vain tarjoa mitään syytä kenellekään vaihtaa ekosysteemiä. Siinä se ongelma on.

No ihan perus käytössähän tuon huomaa. Halusitpa lisätä yhteystiedon tai laittaa herätyskellon niin se vaatii aina erikseen valikkoon menemisen tai jonkin muokkaa painikkeen painamisen. Ja mitä ohjelmia WP:stä puuttuu? Siis onhan iOS ja Android täynnä kaikenlaisia hauskoja pilipali ohjelmia.

Mieltä painaa täysin kyvyttömät kansanedustajat, jotka vaan syyttelee toisiaan eivätkä tee sitä mihin ne on palkattu.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Basbarduu sanoi
No ihan perus käytössähän tuon huomaa. Halusitpa lisätä yhteystiedon tai laittaa herätyskellon niin se vaatii aina erikseen valikkoon menemisen tai jonkin muokkaa painikkeen painamisen. Ja mitä ohjelmia WP:stä puuttuu? Siis onhan iOS ja Android täynnä kaikenlaisia hauskoja pilipali ohjelmia.

HAH, just esim. yhteystiedon lisääminen on WP:ssä lähinnä surullinen vitsi. Ei tarvitse kuin kolme kertaa painaa tallenna-nappulaa. En tiedä miten sä teet herätyskellon kanssa, mutta mun iPhonessa tarvitsee painaa herätyskellon kuvaketta ja asettaa aika. En ole vielä löytänyt WP:stä sitä astraaliyhteyttä, jolla se helpommin onnistuisi.

Mitä ohjelmiin tulee niin se on se valinnanvara. Kaipaat mitä tahansa niin vaihtoehtoja on paremmin iOS:lle ja Androidille. Ja esim. WP:n Spotifystä puuttuu radio-toiminto, joka on juuri se, mitä itse käytän. Vaihtoehtoja vain on vähemmän ja laatu keskimäärin selvästi heikompaa. Kyllä sillä netissä surffaa ja sähköpostit lukee, joskin useamman laatikon kanssa se mailinkin lukeminen on ärsyttävän hidasta.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

nokonzok sanoi
HAH, just esim. yhteystiedon lisääminen on WP:ssä lähinnä surullinen vitsi. Ei tarvitse kuin kolme kertaa painaa tallenna-nappulaa. En tiedä miten sä teet herätyskellon kanssa, mutta mun iPhonessa tarvitsee painaa herätyskellon kuvaketta ja asettaa aika. En ole vielä löytänyt WP:stä sitä astraaliyhteyttä, jolla se helpommin onnistuisi.

Mitä ohjelmiin tulee niin se on se valinnanvara. Kaipaat mitä tahansa niin vaihtoehtoja on paremmin iOS:lle ja Androidille. Ja esim. WP:n Spotifystä puuttuu radio-toiminto, joka on juuri se, mitä itse käytän. Vaihtoehtoja vain on vähemmän ja laatu keskimäärin selvästi heikompaa. Kyllä sillä netissä surffaa ja sähköpostit lukee, joskin useamman laatikon kanssa se mailinkin lukeminen on ärsyttävän hidasta.
Yhteystietojen lisääminen on aunuksesta mutta herätyskello 1 painalluksen takana.
Sovellukset yms. tavara on aika huonolla tarjonnalla, tosin en ite kauheasti niitä käytä.
Applea en nyt muutenkaan oikeen tue, ei vaan ole mun juttu. Makuasiahan tuokin on mutta kumminkin.
Miksei ostaa puhelinta joka tukee omaa tarvetta?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

AneemineN sanoi
Miksei ostaa puhelinta joka tukee omaa tarvetta?

Näin tietysti. Ongelma on vain siinä, että WP ei tue mitään sellaista tarvetta, mitä muutkaan ei tukisi. Siksi insentiivi vaihtaa muusta ekosysteemistä Windowsiin lähenee nolllaa. Tämä on minun pointti ollut koko ajan. WP on edelleen minun mielestä oikeinkin hyvä käyttis.

DaJackal sanoi
50% iPhonea halvempi hinta voisi olla yksi syy.

Tämähän naulaa tuon edellisen teesin. Ongelmia on kun laitteet ei tahdo käydä kaupaksi kunnolla edes 50% halvemmalla hinnalla. Eikä ne vertailukelpoiset malli edes ole noin halpoja.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mutta hetkonen, puhuttaessa yksityisistä ihmisistä niin iso osa ihmisistä siirtyy platformilta mitä ei enää ole, tai laitteelta mistä "ei halua säilyttää mitään" (eli esim. joku iän ikuinen puhelin). Tällöin 50% halvempi hinta on vähintäänkin painava syy perusteeseen.

Mutta oon kyllä sitä mieltä että meillä jokaisella on niin omanlaiset tarpeet, että ei ole yhtä hyvää vaihtoehtoa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

nokonzok sanoi
HAH, just esim. yhteystiedon lisääminen on WP:ssä lähinnä surullinen vitsi. Ei tarvitse kuin kolme kertaa painaa tallenna-nappulaa. En tiedä miten sä teet herätyskellon kanssa, mutta mun iPhonessa tarvitsee painaa herätyskellon kuvaketta ja asettaa aika. En ole vielä löytänyt WP:stä sitä astraaliyhteyttä, jolla se helpommin onnistuisi.

Mitä ohjelmiin tulee niin se on se valinnanvara. Kaipaat mitä tahansa niin vaihtoehtoja on paremmin iOS:lle ja Androidille. Ja esim. WP:n Spotifystä puuttuu radio-toiminto, joka on juuri se, mitä itse käytän. Vaihtoehtoja vain on vähemmän ja laatu keskimäärin selvästi heikompaa. Kyllä sillä netissä surffaa ja sähköpostit lukee, joskin useamman laatikon kanssa se mailinkin lukeminen on ärsyttävän hidasta.

Onko se sitten parempi että joutuu kulkemaan valikoiden kautta sinne yhteystiedon tekemiseen? Oli ehkä huono esimerkki. Se että kaikki ohjelmat täytyy sulkea erikseen on kans mielestäni helvetin ärsyttävää ja on mielestäni symbian aikakauden ongelmia. Jos haluan linkata itselleni tärkeitä asioita kuten BT, WLAN jne niin joutuu taas kulkemaan valikoiden läpi kun WP:ssä ne voi linkata suoraan aloitusnäyttöön. Tuo yhen napin systeemi on kuin ois noukkarit kädessä. WP:ssä taas on riesana se helvetin bing nappi. Ja tuo fyysinen äänet päälle/pois nappi liikkuu itekseen taskussa ja arpoo aina satunnaisesti joko äänet päälle tai pois. Mikähän aivopieru tuossa on ollu että se on pitäny laittaa?
Mun mielestä nuo live-tiilet on muutenkin paljon informatiivisempia kuin paikallaan jököttävät kuvakkeet vaikka ne ois piirrustettu miten hienosti ja isolla resoluutiolla.

Tuo jämä Nokia vois yhistää nyt voimansa Jollan kanssa. Nokia nimi/brändi taitaa olla Mikkisoftan hallussa aika pitkään mut Jolla on aivan hyvä. Parempi kun ei turhaan miettis näitä kännykkä asioita kun en kuitenkaan vaihda puhelinta ennen kuin se särkyy tai siitä puuttuu jotain olennaista nykytekniikkaa. Tai sit jos joku antaa mulle uuden. Tiiä sit mikä tilanne on vuoden päästä saati 10. päivä kun omena julkistaa uutuutta. Todennäköisesti se ios7 jossa on onneksi tajuttu apinoida kilpailijoiden järjestelmiä ja jailbreakkaajien keksintöjä.

Enkä minäkään sano että iPhone ois huono. Vaikka kentät häviääkin Noksua herkemmin ja jonkin verran bugittelee niin hyvinhän tämmösen kanssa pärjää. Ja oisin varmaan ihan tyytyväinen jos en tietäis että asiat vois olla paremminkin. Spotify appi on huonompi mut toimii mulle. Kuuntelen lähinnä omia ja kavereiden playlistejä.

Nyt mieltä painaa tää kinastelu näistä kännyköistä. Tänkin vois poistaa tai laittaa tonne omaan kännykkää hankkimassa (tappelua kännyköiden paremmuudesta) lankaan.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mä olen koko ajan sanonut, että WP on hyvä käyttis. Kaikissa on omat ongelmansa, se on selvä. WP:n iso ongelma on edelleen siinä, että se ei ole merkittävästi parempi yhtään missään niin, että se olisi laukaiseva tekijä halussa vaihtaa tutusta ekosysteemistä toiseen.

Urran sanoi
Mutta hetkonen, puhuttaessa yksityisistä ihmisistä niin iso osa ihmisistä siirtyy platformilta mitä ei enää ole, tai laitteelta mistä "ei halua säilyttää mitään" (eli esim. joku iän ikuinen puhelin). Tällöin 50% halvempi hinta on vähintäänkin painava syy perusteeseen.

Ilman muuta hinta on merkittävä tekijä. Mutta silloinkin se on nimenomaan se hinta, ei ekosysteemi, joka vetoaa. Ja kun halvasta hinnasta huolimatta myynti ei ole oikein ottanut tuulta alleen niin jossain on vika. 700 miljoonaa taisi viime vuonna tulla persettä Noksun puhelintoiminnoista.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Stanan naapurihallin firman "mehmedi"-työntekijä... trukilla kaahailevat ni että seinätki kaatuu.
Hallin omistaja kävi jo katsomassa, ja jossei huomenna jostai syystä maksajaa löydy ni hän lupas maksaa korvauksen itse. Luojan kiitos ei ollu evoja tms tuossa, hyvin takasiiven kohdalle ni ois tullu viel kalliimmaksi naapuri-firmalle...
 

Liitetiedostot

  • WP_002984.jpg
    WP_002984.jpg
    87.3 KB · Lukukerrat 416
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Harri K sanoi
Stanan naapurihallin firman "mehmedi"-työntekijä... trukilla kaahailevat ni että seinätki kaatuu.
Hallin omistaja kävi jo katsomassa, ja jossei huomenna jostai syystä maksajaa löydy ni hän lupas maksaa korvauksen itse. Luojan kiitos ei ollu evoja tms tuossa, hyvin takasiiven kohdalle ni ois tullu viel kalliimmaksi naapuri-firmalle...

Tai Keleste :O Seinät pitää vahvistaa I-palkeilla ennen ku uskallan tuoda sitä tuonne!
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mut on audin konepeltiki järeetä tekoo. 10 pienen pientä kuin kiveniskua vain 5x5cm alalla. Toki nekin siis tarpeettomasti tulleet ja korvattava.
Huomen rähinä käyntii kuiteki...ja juuri sentakia ettei toistamisee tule!
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Harri K sanoi
Mut on audin konepeltiki järeetä tekoo. 10 pienen pientä kuin kiveniskua vain 5x5cm alalla. Toki nekin siis tarpeettomasti tulleet ja korvattava.
Huomen rähinä käyntii kuiteki...ja juuri sentakia ettei toistamisee tule!
Mun ois varmaan pitäny tuoda vähä enemmän kamaa tohon seinustalle, niin ois pysyny seinä paikoillaan ::)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Täydestä vedosta irtos ahtoputki. Ahtoputkessa töröttävät lisäsuuttimet yrittivät sit konepellistä läpi aiheuttaen konepellin maalipintaan roson/lommon!! :seina Mitä tästä opimme, lisää painetta! ;D 8)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

plodi sanoi
Täydestä vedosta irtos ahtoputki. Ahtoputkessa töröttävät lisäsuuttimet yrittivät sit konepellistä läpi aiheuttaen konepellin maalipintaan roson/lommon!! :seina Mitä tästä opimme, lisää painetta! ;D 8)
poislukien nuo suuttimet niin viikko sitten kävi itselle sama. ohitin nissanin ja mahtoi kuskia naurattaa kun tämän jälkeen galantti valuu pientareelle hätävilkut päällä :p
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

akio sanoi
poislukien nuo suuttimet niin viikko sitten kävi itselle sama. ohitin nissanin ja mahtoi kuskia naurattaa kun tämän jälkeen galantti valuu pientareelle hätävilkut päällä :p

kerran ite oon puku päällä ihmetelly semmosta viritelmää puskurin takaa....
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MäTSi sanoi
Ei kertaakaan irronnu 8)

*kopkopkop*

Ahtoletkut eivät irtoa kun ne sopivat paikalleen niin etteivät jää vinoon liitoksesta tms ja putkissa on kunnolliset olakkeet. Klemmareidenkaan ei tarvitse olla mitään uberhipoja kun nämä asiat ovat kunnossa. Tämö ainakin alle 2 bar paineilla ja 2.5" tai pienemmillä putkilla.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ast sanoi
Ahtoletkut eivät irtoa kun ne sopivat paikalleen niin etteivät jää vinoon liitoksesta tms ja putkissa on kunnolliset olakkeet. Klemmareidenkaan ei tarvitse olla mitään uberhipoja kun nämä asiat ovat kunnossa. Tämö ainakin alle 2 bar paineilla ja 2.5" tai pienemmillä putkilla.

Tässä tapauksessa isompi putki, mut kieltämättä ois saanu japanin pojat tehdä vähän paremmat olakkeet putkiin. Pitää joskus jaksaa parannella niitä. :peukku Joutais kai nuo lisäsuuttimetkin pois putkesta tuhoa tekemästä kun en oo keksinyt niille mitään käyttöä. ::)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kortti lähti hyllylle :driver

Saa nähdä auttaako valitus siitä että töihin pitäisi päästä autolla, työvuorojen takia. Eikös se minimi kuitenkin ole 1kk...
Joutuuko kortin hakemaan vai lähettääkö postissa..prkl, vei ainoat henkkaritkin samalla.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Sau sanoi
Kortti lähti hyllylle :driver

Saa nähdä auttaako valitus siitä että töihin pitäisi päästä autolla, työvuorojen takia. Eikös se minimi kuitenkin ole 1kk...
Joutuuko kortin hakemaan vai lähettääkö postissa..prkl, vei ainoat henkkaritkin samalla.

Sitä se teettää kun tonnarin hommaa. ;)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Sau sanoi
Kortti lähti hyllylle :driver

Saa nähdä auttaako valitus siitä että töihin pitäisi päästä autolla, työvuorojen takia. Eikös se minimi kuitenkin ole 1kk...
Joutuuko kortin hakemaan vai lähettääkö postissa..prkl, vei ainoat henkkaritkin samalla.
hyllytetty pitää noutaa
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kligkilg sano 6.35 ilmakon koneisto kun näki kissan nokkapelllä. Tällä kertaa ilman patruunaa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Sau sanoi
Kortti lähti hyllylle :driver

Saa nähdä auttaako valitus siitä että töihin pitäisi päästä autolla, työvuorojen takia. Eikös se minimi kuitenkin ole 1kk...
Joutuuko kortin hakemaan vai lähettääkö postissa..prkl, vei ainoat henkkaritkin samalla.

saattaa se valitus auttaa siinä aika liukumassa. Posliinin sivuilta löytyy noi eri keissit eli jos lähtee 2/3 rikkomuksesta niin mimmoset ajokiellot ja jos lähtee kerrasta niin mimmoset ajokiellot siinä. Päiväsakkojen määrä ratkaisee. Jos sait esim kerralla ALLE 24 päiväsakkoa niin tuo kk on mahdollinen. Nuo pitäisi mielestäni lukea siinä kiihdytyskaistalla motarin varressa eikä tuolla netissä. Mutta hyvä että lukevat edes jossain.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

tommyz sanoi
Ilmeisesti maffi paskana ja auto kuskeineen 150km päässä hallilta... :seina

Saattaa jaksaa käydä limp modessa (automaatit ei kyllä pysy käynnissä yleensä mutta manuaalit pysyy). Eli piuha irti vaan ja koittaa ajaa rauhallisesti niin se ohjaa tps:llä.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Saattaa jaksaa käydä limp modessa (automaatit ei kyllä pysy käynnissä yleensä mutta manuaalit pysyy). Eli piuha irti vaan ja koittaa ajaa rauhallisesti niin se ohjaa tps:llä.
Yritän metsästää jostaa maffia, kyl se käy ja liikkuu ilmankin, pelottaa vaan ajaa kun en ole kerenny hommata soppamittarii..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
saattaa se valitus auttaa siinä aika liukumassa. Posliinin sivuilta löytyy noi eri keissit eli jos lähtee 2/3 rikkomuksesta niin mimmoset ajokiellot ja jos lähtee kerrasta niin mimmoset ajokiellot siinä. Päiväsakkojen määrä ratkaisee. Jos sait esim kerralla ALLE 24 päiväsakkoa niin tuo kk on mahdollinen. Nuo pitäisi mielestäni lukea siinä kiihdytyskaistalla motarin varressa eikä tuolla netissä. Mutta hyvä että lukevat edes jossain.

Tuli 26kpl päiväsakkoja ja poliisisetä ympyröi tuon ajokielto 8vko. Liukuma 6-12kk. Ei aikasemmin tullut yhtään sakkoa liikenteessä ja korttikin ollut vuosia taskussa. Noh, valitusta lähtee .
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Sau sanoi
Tuli 26kpl päiväsakkoja ja poliisisetä ympyröi tuon ajokielto 8vko. Liukuma 6-12kk. Ei aikasemmin tullut yhtään sakkoa liikenteessä ja korttikin ollut vuosia taskussa. Noh, valitusta lähtee .

Noh se sakon antanut posliinisetähän ei sitä päätä vaan asia käsitellään paikallisella laitoksella. Soittele sinne ja vaadi käsittelyä niin voit EHKÄ saada tuon siihen 6 viikkoon, ehkä. emt. Virkamiehillä on kova valta. Mutta sen alemmas ei tule pääsemään. Nuo rangaistukset on koventuneet 10 v aikana aika reilusti. Kannattaa tulevaisuudessa huomioida tuo asia kun ajelee. Voit toki vastustaa sakkoa mutta se menee sitten oikeuteen vissiin (en tiedä taaskaan). Mutta koita saada oraalinen (suullinen) käsittely paikallisen poliisin luona ja runoilla joku selvitys miksi tarvitset korttia...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ewopower sanoi
Kligkilg sano 6.35 ilmakon koneisto kun näki kissan nokkapelllä. Tällä kertaa ilman patruunaa.

Olisit ennemmin laukaissut kameran. :) Mutta hyvä että ilman patruunaa (tai eikös se virallisen termistön mukaan ole pelkkä luoti).
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

DaJackal sanoi
Olisit ennemmin laukaissut kameran. :) Mutta hyvä että ilman patruunaa (tai eikös se virallisen termistön mukaan ole pelkkä luoti).

Joo ilmakossa on vaan luoti. Kissat osaa onneks tallustaa halutessaan tekemättä vahinkoa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Basbarduu sanoi
Joo ilmakossa on vaan luoti. Kissat osaa onneks tallustaa halutessaan tekemättä vahinkoa.


Joo kyllä mä sanoisin että ne isommat ongelmat syntyy edelleen siitä pesusta... ei kissa paina edes hirveen paljoa. Yleensä eivät kävele kynnet esillä :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Joo kyllä mä sanoisin että ne isommat ongelmat syntyy edelleen siitä pesusta... ei kissa paina edes hirveen paljoa. Yleensä eivät kävele kynnet esillä :)
painajainen: pese autosi kissalla? :p
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Poliist kävivät kotiovella tuomassa suruviestin. Vaimon isä oli löydetty menehtyneenä kotoaan. :-\
Olihan tässä taustalla sairauksia, mutta kyllä sitä ei osannut odottaa.
Nyt ollaankin uuden tilanteen edessä, kun vaimo oli ainut lähiomainen, niin että miten nämä käytännön asiat hoidellaan.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MäTSi sanoi
Ei kertaakaan irronnu 8)

*kopkopkop*

Ja irtos...

Ei monta päivää menny, unohin vissiin koputtaa puuta ;D

Siinä sitä sit oltiin ohikulkutien poskessa, kun kaasuläppään tulevasta ahtoputkesta ampus se kumitiiviste konehuoneeseen (?)
Oli 1.7bar piikki liikaa :-X

Onneks rehveli ja _JS_ toimitti toolit! Kiitos :palvo
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Se ois 10v täynnä nyt tämän firman palveluksessa. Eipä sitä kukaa tääl edes muistanu/noteerannu :p
 
Takaisin
Ylös Bottom