Niihän se on,mutta kuka vaan malttaa evolla ajaa ensiliukkailla 1000km sisäänajoa ;Dvmp sanoiJa mitä tuohon nastojen irti lähtemiseen niin nastarengas vaatii 500-1000km sisäänajoa että nastat hakee paikkansa, tämän jälkeen nastojen tulisi kestää kovaakin käyttöä.
Tunari-82 sanoiNiihän se on,mutta kuka vaan malttaa evolla ajaa ensiliukkailla 1000km sisäänajoa ;D
Tunari-82 sanoiNiihän se on,mutta kuka vaan malttaa evolla ajaa ensiliukkailla 1000km sisäänajoa ;D
Kapteenivamma sanoiIlmeisesti järkevin koko on tuo 225/45/17, (Nastarengas)?
evo6 sanoiItse päädyin kitkarenkaaseen sattuneista syistä mutta meinasin hommata nokia hakkapeliitta 4 nastat ihan niiden hinnan takia. Tuon setin kun saa noin 500-550e hintaan niin se olisi ollut ns. hyvä harjoitus rengas kun varsinkin ekana talvena tulee evolla varmaan parkkipaikoilla pyöritettyä niin ei oikein raaski 800-1000e settiä suditella piloille yhtenä talvena.
Näytti tuolla rengas-onlinessa olevan ainoa tuon koon nastarengas Nankang-merkkinen. Ei siis pahemmin valinnanvaraa mutta tuo on sitten halpisrengas. Väittäisin tosin että ei ole silti hintansa väärtti.Kapteenivamma sanoiJoo, tuo rengas-online onkin tuttu paikka.
Yks mitä olen kanssa ajatellut niin ostais jotkut halvat perus nastakumit.
Ruopis niistä tahallaan nastat pois, jonka jälkeen ampuis ja liimais niihin jotkut työkoneen (willlen) nastat.
evo6 sanoihttp://83.216.4.169/albumit/m12878/661601116.jpg ;D
Tekniikan maailman numerossa 17/09 on melkoisen kattava talvirengasvertailu. Siinä on käsitelty melutasoakin. Tuossa koossa luulisi kyllä tuohon hintaan löytyä merkkirenkaatkin, eikä kunnon autoon kinuskirenkaita kannata ostaakaan...mystinengalant sanoiOnkos kellään heittää kokemusta mahd hiljaisesta nastarenkaasta. Onko joku noista halvemmistakin merkeistä hiljainen?? Tuntuu et aivan kaameet kartellihinnat tälleen nastarenkailla. Meinasin nääs että nelikko kun on alla ja jos uudet renkaat niin ei tarvitse välttämättä olla pidoltaan parhaat mahdolliset kumit. Kunhan olis hiljaisuus kohdallaan, alkaa tehdä jo pahaa noilla kesärenkailla kun saa peltoreita pitää. 500e on ehdoton kipukynnys 16" luokassa.
mystinengalant sanoiOnkos kellään heittää kokemusta mahd hiljaisesta nastarenkaasta. Onko joku noista halvemmistakin merkeistä hiljainen?? Tuntuu et aivan kaameet kartellihinnat tälleen nastarenkailla. Meinasin nääs että nelikko kun on alla ja jos uudet renkaat niin ei tarvitse välttämättä olla pidoltaan parhaat mahdolliset kumit. Kunhan olis hiljaisuus kohdallaan, alkaa tehdä jo pahaa noilla kesärenkailla kun saa peltoreita pitää. 500e on ehdoton kipukynnys 16" luokassa.
kmk sanoiGoodyear Ultragrip Extrem mainittiin erikseen TM-testissä olevan nastaksi hiljainen, ja Kumho I´zen KW22 myös (..ttu mikä nimi).
Maxxximus sanoiMahtuukos muute 265/35/18 rengastus pyörii rullatuissa kaarissa? Nyt on alla 255/45/17 ja mahtuu olemaan kyl. Autna on EVO 7 sama varmaa 8 ja 9
Maxxximus sanoiAiniinjoo et on 30 kummassakin vanteissa.
J. Puhakka sanoiTeeÄmmässä pärjäs hyvin nuo Continentalin renkaat. Miten lie, onko ihmisillä tietoa kestääkö nuo contit miten hyvin?![]()
Harri K sanoiEn oo testii lukenu mut oliko kysees CSC3:set?
Harri K sanoiEn oo testii lukenu mut oliko kysees CSC3:set?
SC2:set oli ainaki TODELLA ehkä parhaat renkaat mitkä mulla on ollu. Molemmis 3000gt:ssa oli sellaset alla ja tykkäsin todellakin. Nyt Galantin alla pyörii GY Asym F1:set ja en ihan niin vakuuttunut ole niistä kuin conteista olin.
Maxxximus sanoiMahtuukos muute 265/35/18 rengastus pyörii rullatuissa kaarissa? Nyt on alla 255/45/17 ja mahtuu olemaan kyl. Autna on EVO 7 sama varmaa 8 ja 9
Mulla evossa ko.renkaat,normaalikäytössä palvelee asiansa ja taisin ajaa noilla radallakin kostealla kelillä..taisit viel olla kyydissäkinMaxxximus sanoiOnko kellään kokemusta noista Hankookin K110 V12 EVO renkaista? tulis pääsääntösesti katukäyttöön ja satunnaisesti radalle ns. sadekelivaihtoehdoks.
oudie sanoievolutionm:n voorumilla sovittelevat 11.5" valsseja yseihin yms... Ei ole sisäloksuja ja lämmittämällä läjään hakatut koripokkauksen yms... :nykii