mitä kaasareita suosittelette?

M

make_80

Guest
on tullut pyörittyä tuon celesten kimpussa alkuvuodesta asti. ja mitähän olen saanut aikaan.

-koneesta tasapainoakselit on poistettu n.2.7kg.
-vauhtipyörästä 1kg pois.
-kansi oikaistu (0.2mm tavaraa pois).
-pakoaukot hiottu 46mm ja purseet poistettu.
-imuaukoista purseet poistettu.
-pakoventtiilit ja imuventtiilit hiottu ja läpätty.
-pakoventtiililautasten juuresta hiottu tavaraa pois.
palotilan puolelta lautaseen hiottu 45asteen kulma.
-imusarjasta purseet poistettu(oli muuten paljon).

että semmoista pientä.(kone on 8v 4g63b)

kierrosherkkyyttä pitäisi löytyä ja varmaan pitäisi saada tuplat hommattua että ilmanvirtaus paranisi, mitä suosittelette?
 
LAINAUS toisesta threadista:

"tuplien merkki on makuasia, itse valitsisin joko Weberit tai Dellortot. Solexit... no, olen kuullut viisaammilta, että kannattaa pysytellä noissa kahdessa ensin mainitussa, mitenkään asiaa perustelematta sen kummemmin, uskon noita viisaampia... SK-Racing voisi myös olla hyvä merkki, mutta Webruihin ja Dellortoihin saa helpommin osia..

PS. jos ostatte Weberit/Weberin DCOE:n kilpakäyttöön (tai no, miksei katukäyttöönkin), vaihtakaa siinä mahdollisesti oleva messinkikoho muovikohoon. Messinkikoho irtoaa ajan myötä juotoksestaan (tärinän vaikutuksesta), irtoaa kokonaan tai halkeaa siten, että koho täyttyy bensalla. Harmittava tapahtuma jos tämä tapahtuu kesken tiukimman kisailun ja kaasari tulvii yhtäkkiä..."

2,0 katukoneeseen riittää 40mm rungolla olevat, mutta jos sitä nyt oikein rupeaa riivaamaan niin sitten 45mm rungolla....
 
Takaisin
Ylös Bottom