M
make_80
Guest
on tullut pyörittyä tuon celesten kimpussa alkuvuodesta asti. ja mitähän olen saanut aikaan.
-koneesta tasapainoakselit on poistettu n.2.7kg.
-vauhtipyörästä 1kg pois.
-kansi oikaistu (0.2mm tavaraa pois).
-pakoaukot hiottu 46mm ja purseet poistettu.
-imuaukoista purseet poistettu.
-pakoventtiilit ja imuventtiilit hiottu ja läpätty.
-pakoventtiililautasten juuresta hiottu tavaraa pois.
palotilan puolelta lautaseen hiottu 45asteen kulma.
-imusarjasta purseet poistettu(oli muuten paljon).
että semmoista pientä.(kone on 8v 4g63b)
kierrosherkkyyttä pitäisi löytyä ja varmaan pitäisi saada tuplat hommattua että ilmanvirtaus paranisi, mitä suosittelette?
-koneesta tasapainoakselit on poistettu n.2.7kg.
-vauhtipyörästä 1kg pois.
-kansi oikaistu (0.2mm tavaraa pois).
-pakoaukot hiottu 46mm ja purseet poistettu.
-imuaukoista purseet poistettu.
-pakoventtiilit ja imuventtiilit hiottu ja läpätty.
-pakoventtiililautasten juuresta hiottu tavaraa pois.
palotilan puolelta lautaseen hiottu 45asteen kulma.
-imusarjasta purseet poistettu(oli muuten paljon).
että semmoista pientä.(kone on 8v 4g63b)
kierrosherkkyyttä pitäisi löytyä ja varmaan pitäisi saada tuplat hommattua että ilmanvirtaus paranisi, mitä suosittelette?