Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
simonsays sanoiai saakeli, my bad. ysissä oli tuhkakuppi ja tupakansytytin eri puolilla keskikonsolissa eikä käsijarru.
onkohan vanhemmissakin niin?
Shadow sanoihttp://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6024416
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6024344
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6026801
Tuntuis olevan vähän huijauksen makua : Yrittääkö joku tehä tiliä vai saada veropäätöstä pienemmäks...
-JP- sanoiEn kyllä itse päässyt kärryille mitä tarkoitat ? Eiks noi ole ihan ok hinta pyyntöjä ? Jos evo 9:sin hinta alkaa olemaan 24-25k€ niin ei kutonen voi enää ihan mitään ihmeellisiä maksaa ?
-JP- sanoiEn kyllä itse päässyt kärryille mitä tarkoitat ? Eiks noi ole ihan ok hinta pyyntöjä ? Jos evo 9:sin hinta alkaa olemaan 24-25k€ niin ei kutonen voi enää ihan mitään ihmeellisiä maksaa ?
nokonzok sanoiVaikka sä kuinka inhoatkin noita vanhoja RHD-pelejä niin kyllä niitä sen verran arvostetaan, että hinnat on hyväkuntoisena verollisena hyvän matkaa toisella kympillä. Eikä euroysin hinnalla ole kovinkaan paljon merkitystä näiden kanssa. Sehän on hankalampi katsastaa ja vuotuiset käyttömaksutkin on isommat. Ai niin, mutta se olikin rahamiesten hommaa toi LHD:lla ajaminen
mystinengalant sanoiJos toinen on nähy vaivaa niin älkää ny jumalauta menkö kantelemaan. Voi olla et jollakulla mystisellä henkilöllä joskus käyny tommosessa huonosti? Semmonen on harvinaisen munattomien ihmisten touhua et mennään noista raportoimaan, voisin taas tarjota vapaavalintaista hamekangasta
Tuommoisten ilmaantuminen kertoo
a) suomen älyttömästä verotuskäytännöstä koskien vanhoja päivänsä nähneitä pommeja
b) alkuperäisten autojen myyjien ahneudesta kun pitää saada vähän pikkurahaa armeijaan /opiskeluihin/ huiveihin/ tms-> verotus mennyt kohtuuttomaksi (kierre)
eikä välttämättä ihmisten "epärehellisyydestä".
Hyvät ilmot. eukku
mitsumikko sanoiniin ja tämä maailman halvin 3kgt/tt vielä myymättä, sijoitukseen tiiä vaikka tääki tuplaa hintansa
http://www.nettiauto.com/dodge/stealth/5769338
Tirse sanoi7 siis SEITSEMÄS omistaja jo mun jälkeen ja mähän luovuin tosta 19.8 ;D Eiköhän se kohta taas ole jossain muualla myynnissä.
Ohops, autoliike siis 6, seuraava ostaja on 7 ;D
pt. sanoihttp://www.nettiauto.com/mitsubishi/legnum/6011473
Ei tainnut BINGOA vielä olla tälle ilmoitukselle..
Shadow sanoiEikä tulekkaan kun ei oo sama auto
mystinengalant sanoiMuistaakseni toi HRI oli rakennettu ihan jees... Harri K tiesi sanoa ainakin. Ja tuo hardpipe setti siinä on jotain eroottista. Haluaa samanlaisen (hardpipesetin, tuolla LHD:lle ja akvaariolla perässä ei ole niin väliksi and i prefer facelift + recaro
TimoI sanoihttp://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5520690
Miltä tuo näyttää kokeneempien mielestä? kokemuksia liikkeestä?
janimy sanoiEvoista en tiedä mitään, enkä ole ko. liikkeessä käynyt, vaikka täällä asunkin, mutta sen verran oon seurannut netistä että kyllä tossa liikkeessä tosi tiuhaan autot vaihtuu, joten sen perusteella kai ihan luotettava pulju.
Harri K sanoi160tkm niin synkat alkaa olee jo morjens(2 vaihde ehkä eniten) ja ahdin ehkä kanssa kaipaa huoltoa. Toki molemmat huollettavia kohteita.
80 sarjan IX GSR turbo taitaa olla bolt-on ja piisata 400-440hv asti vakio nokilla?
ast sanoiMuutamia osia vaihtamalla sopii, mutta nuo tehot saa vain Esson baarissa. Virinokilla 400 on mahdollisuuksien rajoissa bensalla, etanolilla vähän enemmän. Vakionokilla muutama kymennen hv vähemmän. Tällöin puristetaan jo niin rajusti että monet pitävät sitä liikana vakiomoottorille.
faior sanoiMun vinkki on, et älä osta evoa jos ei oo kymppitonnia taskunpohjalla ylimääräistä. kyllä ne hajoaa ja kalliiksi tulee.
faior sanoiKyllä sillä ysin ahtimella yli 420hp saa revittyä.. taitaa vaan tää suomalainen(tm) osaaminen olla vähän huonoa kun ei missään tollasia lukemia uskalleta repiä.
Mun vinkki on, et älä osta evoa jos ei oo kymppitonnia taskunpohjalla ylimääräistä. kyllä ne hajoaa ja kalliiksi tulee.
Hoppala sanoiIte olisin tarkkana pohjan kanssa, ruostehan nämäkin vehkeet lopulta tappaa. Kaikki muu on korjattavissa rahalla, mutta koko pohjan tekeminen uudestaan kunnolla on sellanen työmaa ettei siihen huvita ruveta kun ehjiäkin autoja on vielä tarjolla. Ja bensalenkkariviritykset kiertäisin kaukaa, jos missäänpäin autoa näkyy näitä purkkapatentteja niin jätä väliin
faior sanoiMun vinkki on, et älä osta evoa jos ei oo kymppitonnia taskunpohjalla ylimääräistä. kyllä ne hajoaa ja kalliiksi tulee.
faior sanoiTekniikassa ei olekkaan mitään ihmeellistä ja sinällään loogista korjata jos hajoaa ja perusukko yleensä osaakin, mutta se työn määrä ja vitutus kun jotain on kokoajan paskana. Ja sitähän riittää.. mulla itsellä ja kaveripiirissä niin monta evoa ollut ja jokasella jotain hajonnut(2xperää, 3x moottoria, 3x ayc pumput paskana, 3x turboa paskana, 1xjakopään tasapainoakselin hihna katkesi, onneksi ei vienyt jakohihnaa mennessään, ja oli jakohihnan vaihtokin tehty ajallaan, 3xkytkimet, 4x iskunvaimentimia(vakioita), 4x lambdaa, ruosteongelmia, takapään puslia/perien puslia yms yms rikki, koiranluita ja takavakaajan puslia menee jnejnejne, tulppia saa vaihtaa aika usein jos vähänkin viriastetta alkaa olla(painetta). Ja öljyjen ja muiden paskojen vaihtoa jatkuvasti, itellä paloi 2½ vuoteen 2000euroa pelkästään öljynvaihtoihin, vaikka osan vaihdoista teinkin itse omilla öljyillä kotona. Moottoriöljyt aina vaihdettu liikkeessä leimojen takia.
Ja näitä romuja on huollettu liiankin paljon, eli ongelmat ei ole siitä kiinni.. + itekkin ajoin pääasiallisesti melkosen rauhallista ajoa.
Bensakustannuksia itelle tuli 2½ vuoteen 7000-9000 euroa
Sitten ne lukuisat ongelmat kun esim. suorituskyky häviää johonkin satunnaisesti tai jotain muuta ihmeellisyyksiä, moottorin/auton äänimaailmasta puhumattakaan(evon omistajat tämän tietää.... http://www.youtube.com/watch?v=KQ52IveSIgY )
Ja suurin rasite tulee kyllä jokavuotisesta katsastuksesta.. laita katalysaattori kiinni, rumppaa valoja jos et sijoita 1500e aitoihin suomivaloihin(jos ei nyt sitten satu valmiiksi olemaan valot vaihdettu, yleensä kyllä pl. jos itse tuot auton maahan). Aina joku auto ei mene läpi päästöjen takia tai jotain muuta helvetin turhauttavaa.
ei siinä, hienoja pelejä jos/kun ne toimii ja on talvi.. mutta on niissä kyllä laittoa niin paljon ettei enää itteä ainakaan kiinnosta kun vain satunnaissunnuntaiautoiluun korkeintaan.
Osia kyllä saa timanttitiskiltä.. ei ole kyllä edullista, mutta kutakuinkin kaikki osat saa, mutta yleensähän se menee siihen ulkomailta tilaamiseen ja sekin on aikalailla ärsyttävää tilailla koko ajan jostain hevonperseestä osaa ja odotella sormet ristissä tuleeko sieltä tavaraa ja milloin.
Siinä mun kokemuksia.. ei tarvitse vetää hernettä nenään kenenkään, mutta sellasta se on.. saattaahan nuo uudemmat evo9 jne joissa kilsoja vähemmän, toimiakkin paremmin yleisesti. Noi "meidän" evot ja kokemukset koostuu e4,e4,e4,e7,e8 ja e9 evoista.
Tässä vaan toinenkin näkökulma asiaan, jos ite voisin nykyään päättää niin olis pitänyt pitää evoa vaan ½ vuotta ja myydä pois tai olla ostamatta kokonaan.. enkä oo yksin tän ajatuksen kanssa valitettavasti..
faior sanoiKyllä sillä ysin ahtimella yli 420hp saa revittyä.. taitaa vaan tää suomalainen(tm) osaaminen olla vähän huonoa kun ei missään tollasia lukemia uskalleta repiä.
Mun vinkki on, et älä osta evoa jos ei oo kymppitonnia taskunpohjalla ylimääräistä. kyllä ne hajoaa ja kalliiksi tulee.
faior sanoi....mutta se työn määrä ja vitutus kun jotain on kokoajan paskana. Ja sitähän riittää.. mulla itsellä ja kaveripiirissä niin monta evoa ollut ja jokasella jotain hajonnut(2xperää, 3x moottoria, 3x ayc pumput paskana, 3x turboa paskana, 1xjakopään tasapainoakselin hihna katkesi, onneksi ei vienyt jakohihnaa mennessään, ja oli jakohihnan vaihtokin tehty ajallaan, 3xkytkimet, 4x iskunvaimentimia(vakioita), 4x lambdaa, ruosteongelmia, takapään puslia/perien puslia yms yms rikki, koiranluita ja takavakaajan puslia menee jnejnejne, tulppia saa vaihtaa aika usein jos vähänkin viriastetta alkaa olla(painetta).
Tunari-82 sanoiItselläni on takana 60tkm/5v evo kutosella käyttöautona ja kesäisin on tullut käytyä radalla muutaman kerran per kesä.
Tähän mennessä on vaihdettu kytkin, laatikon laakerointi/synkrot, taakse puslia, eteen raidetangon sisäpäät, moniurahihnan alapyörä, pakoputki, tulppia yms. huolto osaa.
Nämä on ollut ns. pakollisia korjauksia, tähän päälle tietty normi huollot, renkaat yms. ja sitten alustan, bensapumpun vaihdot, mutta nämä on vaihdettu muuten vaan, ei siksi että vanhat olisi menneet rikki.
Että ei nyt aivan mahdottomia remppoja, ainut isompi on tuo laatikon laakerointi, minkä ei pitäisi olla mikään tyyppivika, ilmeisesti vain moitti -30c pakkasia.
Nyt autossa mittarissa +120tkm , vakio peli kyseessä.
kirppu1990 sanoiModet voisi varmaan heittää nämä tonne "evoa ostamassa" topicciin??
maKe| sanoiJo vain! Enpä innostuksissani tajunut tuollaista topiccia edes etsiä.
Se lähinnä evon ajettavuudesta kiinnostaa onko yhtään samanlaista aliohjautuvuutta kuin useimmissa Quattro Audeissa? Raskas kone etuakselin edessä on jotain mitä en voi sietää, muuta kuin arjen kauppakassi ajelussa. Fun factor on se suurin kiinnostuksen kohde ja ratapäivillä satunnainen pöristely. Käyttöauto kuitenkin löytyy, ja jos yhtään samansuuntaista rakentelun kipinää pukkaa kuten pyörien kanssa on käynyt niin voi lompakko parkaa.