Offtopic

Vs: Offtopic

aikas kiva laite tuo EyeTV Netstream DTT, ei tarvi tapella kuka katsoo mitäkin... jos pennut katsoo töllöä ja emäntä leikkii ipadillä
niin ottaa iphonen menee toiseen huoneeseen ite katselemaan omia ohjelmia :p
 
Vs: Offtopic

Mr mmc sanoi
aikas kiva laite tuo EyeTV Netstream DTT, ei tarvi tapella kuka katsoo mitäkin... jos pennut katsoo töllöä ja emäntä leikkii ipadillä
niin ottaa iphonen menee toiseen huoneeseen ite katselemaan omia ohjelmia :p
pätevä laitos
 
Vs: Offtopic

Onko muissakin mitsuissa tuollainen "lähtörajoitin" jonka löysin tänään Outlanderista? ;D

Eli vaihde päällä,kytkin pohjassa ja lappu lattiaan niin kierrosrajoitin ~5krpm?
En ihan usko että launch controlliksi tuota tarkoitettu vaan enempikin joksikin voimansiirron varjelijaksi ettei nyt aivan täysiltä kiekoilta lähetetä. :driver
 
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Onko muissakin mitsuissa tuollainen "lähtörajoitin" jonka löysin tänään Outlanderista? ;D

Eli vaihde päällä,kytkin pohjassa ja lappu lattiaan niin kierrosrajoitin ~5krpm?
En ihan usko että launch controlliksi tuota tarkoitettu vaan enempikin joksikin voimansiirron varjelijaksi ettei nyt aivan täysiltä kiekoilta lähetetä. :driver

Evo9 softassa taitaa olla vakiona sama.... Kunnon launcheja löytyy toki modattuina sitten ihan noihin omiin softiin eli vetää samalla ennakot minimiin ja tarpeeksi seosta niin johan alkaa putkessa syttymään.
 
Vs: Offtopic

Muistaakseni ep3 type-R Civicissä oli vastaava systeemi tehtaalta ja nimenomaan voimansiirron varjeluksi.

Saakohan tuosta rajoittimesta modattua kierroksia alemmaksi..?
 
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Muistaakseni ep3 type-R Civicissä oli vastaava systeemi tehtaalta ja nimenomaan voimansiirron varjeluksi.

Saakohan tuosta rajoittimesta modattua kierroksia alemmaksi..?

No kysy siltä maatsilta löytyykö sen definitiosta.... :) Kyllähän se ominaisuus pitää olla muokattavissa :)
 
Vs: Offtopic

Ja mää kun luulin että e33 pdf-manuaali on raskasta luettavaa kun on +1300 sivua, mutta väärässä olin..

Legacyn manuska, +4400 sivua!
 
Vs: Offtopic

ST sanoi
Ja mää kun luulin että e33 pdf-manuaali on raskasta luettavaa kun on +1300 sivua, mutta väärässä olin..

Legacyn manuska, +4400 sivua!

jaa en tiennykkää et e33 on oma manuaali....
 
Vs: Offtopic

tuli postissa vaihtotarjous kiaan, "hyvitän autostasi, volvo s40, vähintään 3000e vaihdossa uuteen kia ceediin"
ihan hyvä kun samasta puljusta tuon volvon ostin ja maksoin reilusti alle tonnin :p
 
Vs: Offtopic

Kuulostaa epätoivoiselle yritykselle saaha köyhän ihmisen auto ulos liikkeestä.
 
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
Kuulostaa epätoivoiselle yritykselle saaha köyhän ihmisen auto ulos liikkeestä.
jep,
pitäisköhän käydä tekemässä kaupat ja ostaa volvo takaisin samaan hintaan kuin viimeeksi ;D
 
Vs: Offtopic

Käy pian niinkun äijälle aikoinaan että oli auto suorallakaupalla halvempi kuin jos olisi antanut mossen välissä ;D
 
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
Kuulostaa epätoivoiselle yritykselle saaha köyhän ihmisen auto ulos liikkeestä.

Veikkaan, että näinä päivinä se Kia-myyjä ei ole ollenkaan sieltä epätoivoisimmasta päästä. Delta on todella agressiivinen markkinoija. Rouvalla tuollainen Ceed sattuu olemaan niin harva se päivä tulee vaihtotarjouksia postista. Usein vielä hyvinkin asiallisella vaihtohyvityksellä.
 
Vs: Offtopic

Nokonzok, en ollut kovin vakavissani tuossa kirjoituksessani vaikka se nyt ei suoraan siitä näkynytkään. Varmastikkin ihan kelpo autoja ja nykyään jopa asiallisen näköisiä päältäpäin.
 
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
Nokonzok, en ollut kovin vakavissani tuossa kirjoituksessani vaikka se nyt ei suoraan siitä näkynytkään. Varmastikkin ihan kelpo autoja ja nykyään jopa asiallisen näköisiä päältäpäin.
rioa ja optimaa ajaneena ei ole pahaa sanottavaa. Pitkä aikaisesta käytöstä ei ole tietoa kuin pomon laho ceed
 
Vs: Offtopic

Onhan Delta kova markkinoimaan, Kiaa. Mitsu jääny siihen verraten paitsioon. Heinäkuun loppuun mennessä Kia rekisterissä 3858 kpl, Mitsu 560 kpl. Kialla pudotusta viime vuoteen 4,8%, Mitsu 40,4%, kokonaismarkkinat -11.3%. Eipä tosin pelkällä ASX:llä ja Outlanderilla markkinoita valloiteta.
 
Vs: Offtopic

Joskus muuten tuli usein tarjouksia Delta-autosta, silloin coltista olisi vaihdossa uuteen fiat puntoon saanut milloin mitäkin.

Enää ei ole aikoihin tullut mitään, olisko tarjoukset loppuneet kun auto tuli 20v ikään, nykyisethän ovat jo 23 ja 22v vanhoja.
 
Vs: Offtopic

Meikäläisellehän tuo pölähti viime viikolla tuollainen tarjous, jossa lupaillaan Lanceristani 2650€, jos vaihtaisin Hyundai i20:een. Ei tosin Delta-auton tarjous.
 
Vs: Offtopic

mystinengalant sanoi
No kysy siltä maatsilta löytyykö sen definitiosta.... :) Kyllähän se ominaisuus pitää olla muokattavissa :)

Kyllä sitä kierrosrajaa saa muutettua ,vakio softastakin. Tephralla saa vielä jotain muutakin lisää.
 
Vs: Offtopic

-JP- sanoi
Kyllä sitä kierrosrajaa saa muutettua ,vakio softastakin. Tephralla saa vielä jotain muutakin lisää.

Puhe oli outlanderista, jonka flashaus harrastelijoiden välineillä saatika sitten definitiot on pannassa. Maatsi varmaan käyttää jotain ecutek tms. emt. Mutta mitään tephroja tuohon outtikseen ei laitella. Vakio ysistä varmasti onkin kaikkien tiedossa tuon ominaisuuden paikka.

Kylläpäs väsyttää.
 
Vs: Offtopic

Kellään kokemuksia viking-renkaista. Ihan hyvällä hinnalla olis tarjous tollasista koossa 225/45/17. Ja siis kesärenkaat kyseessä. merkistä ei vaan mulla kokemusta ennestään.
 
Vs: Offtopic

Ville T. sanoi
Kellään kokemuksia viking-renkaista. Ihan hyvällä hinnalla olis tarjous tollasista koossa 225/45/17. Ja siis kesärenkaat kyseessä. merkistä ei vaan mulla kokemusta ennestään.

Mulla oli dynyssä Vikingin kesärenkaat, 215/45/17 koossa, mallia en nyt muista että mitkä mahto olla.. Oli ne kyllä mukavat ajella, melko hiljaset eikä mitkää kauheen uraherkät..
 
Vs: Offtopic

Jos omistaisin Testarossan niin tässä ois ainoo bodykitti jonka voisin siihen autoon kelpuuttaa. Loistavasti otettu mallia F40:stä ja kunnioitettu auton alkuperäisiä muotoja.
 
Vs: Offtopic

_pientä_ kiirettä pukkaa vaikka piti olla lomautettuna jo...
töissä kiire sittenkin, ensviikko ma iltana Vaasaan töihi ja takas torstaina. Eilen tuli kutsu et ois ollu Puolassa rallin huoltokeikka (oisin niiiiiin mielelläni lähteny), tänää tuli puhelu että maanantaina päivällä uuden työpaikan haastattelu ja mailiin pukkas itsearviointi juttuja. Kaverin häät viikon päästä lauantaina ja oon bestmän ja polttarikansio ja puhe pitäs tehdä yms juttuja ensviikon perjantaille. Ja lomautusta siirretään vissii enemmänkin ku tuliki yks kauppa ensiviikon lisäksi jonka vetovastuu siirtyy mulle...
Tämänkin illan olin tuplabookannu vahingossa kun oli toi hääpalaveri mut toise sovitun olin unohtanu merkata kalenteriin...
 
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
Jos omistaisin Testarossan niin tässä ois ainoo bodykitti jonka voisin siihen autoon kelpuuttaa. Loistavasti otettu mallia F40:stä ja kunnioitettu auton alkuperäisiä muotoja.

Arvasin jo ennen linkin katsomista että kyse on tuosta mallista... :) Seinälläni on ollut jo kauan kuva tuollaisesta mutta yksityiskohdissa on pieniä eroja mikä johtunee vain vuosimalleista... :)
 
Vs: Offtopic

TomiH sanoi
Meikäläisellehän tuo pölähti viime viikolla tuollainen tarjous, jossa lupaillaan Lanceristani 2650€, jos vaihtaisin Hyundai i20:een. Ei tosin Delta-auton tarjous.

mulle tuli deltalta kirje et ne tarjois 2800 jos vaihdan uuteen asx:n, en tiä kummasta mitsusta ne maksais tuon hinnan ;D
 
Vs: Offtopic

kattelen wangan midnight animea pitkästä aikaa ja ekassa jaksossa bongasin tällä kertaa parit legnumit romiksella ;D
 
Vs: Offtopic

Uge sanoi
Eipä tosin pelkällä ASX:llä ja Outlanderilla markkinoita valloiteta.
Niinpä. Suomessa pitäisi olla myös Lancer ja Galant kokoluokan autot farmarina ja sedanina sekä bensana että dieselinä, niin sitten voisi oikeasti saada markkinaosuuksia
 
Vs: Offtopic

Maxx sanoi
mulle tuli deltalta kirje et ne tarjois 2800 jos vaihdan uuteen asx:n, en tiä kummasta mitsusta ne maksais tuon hinnan ;D
No mulle tuli Deltasta tarjous, että autostasi saat tuon verran vaihdossa Kiaan. Ei mainittu, että mistä autosta. Kai Deltalle riittää, että on omin voimin liikkuva auto ja katsastettu, niin saa tuon summan. Ei muuta ku haet muutaman satasen katiskan, joka on katsastettu, niin pääsee Kia kaupoille. ;D
 
Vs: Offtopic

MitsuMi sanoi
No mulle tuli Deltasta tarjous, että autostasi saat tuon verran vaihdossa Kiaan. Ei mainittu, että mistä autosta. Kai Deltalle riittää, että on omin voimin liikkuva auto ja katsastettu, niin saa tuon summan. Ei muuta ku haet muutaman satasen katiskan, joka on katsastettu, niin pääsee Kia kaupoille. ;D

niin no toinen on -93 lanceri ja toinen -99 carisma joka on yhtä paska ;D
 
Vs: Offtopic

Aku ei ollut paikalla...
 

Liitetiedostot

  • 2013-09-16-020_small.jpg
    2013-09-16-020_small.jpg
    96.9 KB · Lukukerrat 663
Vs: RE: Offtopic

Basbarduu sanoi
Jos omistaisin Testarossan niin tässä ois ainoo bodykitti jonka voisin siihen autoon kelpuuttaa. Loistavasti otettu mallia F40:stä ja kunnioitettu auton alkuperäisiä muotoja.
Eikait se auta kun laittaa hallituksen esityslistalle? Varaan koeajot :D
 
Vs: Offtopic

Muistaako kukaan evo 7, 8 ja 9:n syylärin kennon paksuutta kun löytyy muutamaa vaihtoehtoo ja oma auto on firman pihassa.Eli kenno eikä yläsäiliö.
 
Vs: Offtopic

Pitää kohta varmaan aloittaa "korjauspäiväkirja" tost eclistä.. Saa olla naamaa myöten öljyssä, että saa pidettyä sen edes ajossa..
 
Vs: RE: Offtopic

Eiku vaimo on orjuuttanu mua eri tavoin niin en oo kerenny vastaamaan :( Mut soitin kyl takas!
 
Vs: Offtopic

Onko tietoa saako nykyään jostain selvitettyä kuinka monta kpl tiettyä automerkkiä/mallia on rekisterissä/katsastettuna?

Kaverin mukaan katsastusaseman oikeudet ei enää riitä tuollaisiin hakuihin ja Trafilta kun kysyin niin tuli ympäripyöreä vastaus:

Hei,
kiitos viestistänne.

Kaikki Trafin laatimat tilastot löytyvät Trafin internet-sivuilta, joille pääsette alla olevasta linkistä.
http://www.trafi.fi/palvelut/tilastot/tieliikenne

Mikäli ette etsimänne kaltaisia tilastoja löydä, voitte ottaa yhteyttä Tilastokeskukseen.
http://www.tilastokeskus.fi

Eikä noista tilastoista ole mitään apua.
 
Vs: Offtopic

JaniB sanoi
Onko tietoa saako nykyään jostain selvitettyä kuinka monta kpl tiettyä automerkkiä/mallia on rekisterissä/katsastettuna?

Kaverin mukaan katsastusaseman oikeudet ei enää riitä tuollaisiin hakuihin ja Trafilta kun kysyin niin tuli ympäripyöreä vastaus:

Eikä noista tilastoista ole mitään apua.
Varaosaliikkeissä on sellainen kuin Webkoivunen käytössä,ja meilläkin töissä,ja siitä näkee ainakin jonkunlaisen määrän,että montako on liikenteessä. Tuontiautoja sillä ei oikein näe.
 
Vs: Offtopic

JaniB sanoi
Onko tietoa saako nykyään jostain selvitettyä kuinka monta kpl tiettyä automerkkiä/mallia on rekisterissä/katsastettuna?

Kaverin mukaan katsastusaseman oikeudet ei enää riitä tuollaisiin hakuihin ja Trafilta kun kysyin niin tuli ympäripyöreä vastaus:

Eikä noista tilastoista ole mitään apua.

No otitko yhteyttä Tilastokeskukseen? Sieltä on ainakin kyselty aikasemmin kuinka monta Celesteä on vielä kilvissä Suomessa. Vastauskin tuli melko pian.
 
Vs: Offtopic

Nyt on kyselyä laitettu, katselin niiden sivuilta että näyttäisi olevan samat tilastot kuin trafin sivuilla, mutta hyvä jos saa tarkempiakin.
 
Vs: Offtopic

Jos pelkkä rekisterissä oleva lukumäärä riittää, niin laita vaikka yv, mistä autosta on kyse.
Voin koittaa kurkata parista lähteestä.

JaniB sanoi
Onko tietoa saako nykyään jostain selvitettyä kuinka monta kpl tiettyä automerkkiä/mallia on rekisterissä/katsastettuna?
 
Vs: Offtopic

Voihan. Mä oon Seinäjoella kissanäyttelyssä, kauheessahumalassa jo toistapäivää ja saunaan pitäis mennä. On tää harrastaminen raskasta. Autotouhuista tulee rapula ja kissanäyttelyistä tulee rapula. :p
 
Vs: Offtopic

Tamus sanoi
Voihan. Mä oon Seinäjoella kissanäyttelyssä, kauheessahumalassa jo toistapäivää ja saunaan pitäis mennä. On tää harrastaminen raskasta. Autotouhuista tulee rapula ja kissanäyttelyistä tulee rapula. :p

Liikaa kissanminttua?

IMG_3499.jpg
 
Takaisin
Ylös Bottom