Offtopic

Vs: Offtopic

Tamus sanoi
Voihan. Mä oon Seinäjoella kissanäyttelyssä, kauheessahumalassa jo toistapäivää ja saunaan pitäis mennä. On tää harrastaminen raskasta. Autotouhuista tulee rapula ja kissanäyttelyistä tulee rapula. :p

Okei eli aika sama meininki, mut kummassa on pahempia ääliöitä? :)
 
Vs: Offtopic

DaJackal sanoi
Liikaa kissanminttua?

Tota herkkua ei voi olla liikaa. :p No, nyt on mirrit näytelty ja rapulakin hellittää. Rankkaa puuhaa. 4 viikon päästä pitäisi lähteä Tanskaan viikon kestävälle näyttelyreissulle, huh huh, hirvittää jo valmiiksi miten kunto kestää viikon pöhnän. ;D
 
Vs: Offtopic

Tiiä mistä ameriikan-auto kuume kumpuaa, mutta aika lailla 40+ celsiusta alkaa olla. Overdrivelle tunnukset hankittu. Aina noi jenkit on kiinnostanut, ja on mulla ollutkin -62 Valiant. Nyt jostakin järkipuhetta...!
 
Vs: Offtopic

Teemu T. sanoi
Tiiä mistä ameriikan-auto kuume kumpuaa, mutta aika lailla 40+ celsiusta alkaa olla. Overdrivelle tunnukset hankittu. Aina noi jenkit on kiinnostanut, ja on mulla ollutkin -62 Valiant. Nyt jostakin järkipuhetta...!

Ei vanhoissa jenkkiautoissa mitää pahaa oo :) Osta osta :peukku
 
Vs: Offtopic

Teemu T. sanoi
Tiiä mistä ameriikan-auto kuume kumpuaa, mutta aika lailla 40+ celsiusta alkaa olla. Overdrivelle tunnukset hankittu. Aina noi jenkit on kiinnostanut, ja on mulla ollutkin -62 Valiant. Nyt jostakin järkipuhetta...!
Itsekkin useamman vuoden taistelin kuumetta vastaan, luin v8 magazinea ja selailin nettiautoa/od.tä mutta sitten oli todettava että ei siihen muu auta kun ostaa se jenkki, tuo cadillacki sitten jäi käteen...ei ainakaan vielä ole kaduttanut.
Puuhaa kyllä riittää ensi talveksi, kori ja tekniikkaa vaikuttaisi olevan kunnossa, mutta kaikkea pienempää näprättävää.
Uskomatonta paljonko varusteita noissa on ollut jo -60 luvulla.
-automaatti ilmastointi
-vak.nop. säädin
-kuuteen suuntaan säätyvä penkki, sähköllä.
-6xsähkölasit
-automaattinen valonvaihdin, auton tullessa vastaan.
-kääntymisvalot, syttyy sivulle kun laittaa vilkun päälle
-alipaineella napista aukeava takakontti
Sitten tietysti am/fm radio,nahka/vinyyli sisusta, 4xturvavyöt,takana molemmin puolin omat tuhkikset ja tupakansytyttimet,ohjaustehostin, automaattivaihteet jne.
 
Vs: Offtopic

Ite ostaisin suoraan jonkun rehellisen lauluauton. Ei mitään rottaautoa vaan semmosen mikä on kunnossa mutta ei kuitenkaan liian hyvässä. Ne on hauskimpia. Hyviä muistoja tuo etenkin Cadillac Fleetwood -72 472cid.
 
Vs: Offtopic

Tää mun sairaus on vaan sillä asteella, että katsellaan uustuotantoa.
Ei helpota yhtään:
http://www.youtube.com/watch?v=spzQV07rQVM
 
Vs: Offtopic

Itselläni ei oikein enää nuo lauluauto reisut onnistu, kun muksuja jne.
Omat kriteerit oli lähinnä mahdollisimman ruosteeton kori, v8 kone, automaatti,kaksi ovinen coupe, museo kilvissä ja mieluusti 4xturvavyöt, juuri tenavien takia.
Yhtä -68 mustangiakin kävi katsomassa, mutta siitä jäi 1ke riita hinnasta ja se sitten meni jollekkin toiselle.
 
Vs: Offtopic

pitäis uudet ajohanskat ostaa. kumma kun kestää vaan sen 1.5v päivittäistä käyttöä ;D (mitä nyt tuon aikana oli kortti pois 2kk ja galantti huollossa 2-3kk eli oikeasti kesti vain vuoden päivät)
 
Vs: Offtopic

akio sanoi
pitäis uudet ajohanskat ostaa. kumma kun kestää vaan sen 1.5v päivittäistä käyttöä ;D (mitä nyt tuon aikana oli kortti pois 2kk ja galantti huollossa 2-3kk eli oikeasti kesti vain vuoden päivät)

Ajohanskat? :nykii
 
Vs: Offtopic

Niko Päivinen sanoi
Mokkaratti, veikkaan....

Niin kai sitten. Oli mullakin yhdessä ajoneuvossa mokkaratti mutten mä mitään hanskoja käyttänyt. Mut se olikin melko kulahtanut se ratti.

Mutta silti, ajohanskat? ;D
 
Vs: Offtopic

mitä, luulin että täällä jo tiedettiin mun hulluus. sehän on selvää että terroristi käyttää hanskoja ni ei jää sormenjälkijä hekoheko ;D
ei vaiskaan. "huono" tapa mikä joskus tuli broidilta (nimim. sudo) opittua vuosia sitten ja sen jälkeen aina kun ajelee ilman hanskoja on jotenkin tyhmä olo. eikä sen puoleen mun viimeset 3 autoa niin kaikissa hilseillyt ratin yläosa niin mukavampi ajaa.
ja eipähän tarvi ratapäivillä tottua ajamaan hanskojen kanssa ;D
 
Vs: Offtopic

Mokkaratti on äkkiä entinen, jos sillä ajelee ilman hanskoja. Hiki ja käsistä irtoava rasva tuhoaa sen ratin. Mokkaratti käyttöautossa..... niii noh......
 
Vs: Offtopic

On mulla mokkarattikin mut Se on irtonaisena tallissa :p
 
Vs: Offtopic

Taas Galantille yksi rutiininomainen katsastus suoritettu. Ja itsestäänselvyyshän se on, että vikoja tai puutteita ei havaittu. Vuodenpäästä taas uudestaan käydään sitten toteamassa sama asia.
 
Vs: Offtopic

Mitsu tuli rytinällä sisään luksusauto luokkaan ;D ;D
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288605994800.html#comments-anchor
 
Vs: Offtopic

akio sanoi
pitäis uudet ajohanskat ostaa. kumma kun kestää vaan sen 1.5v päivittäistä käyttöä ;D (mitä nyt tuon aikana oli kortti pois 2kk ja galantti huollossa 2-3kk eli oikeasti kesti vain vuoden päivät)
Minkä kokoinen käsi sulla on? Mulla olis jouten todella vähällä käytöllä olleet Sparcon Musta/Harmaat kokoa 9 tai 10.
En suorilta muista kummat ne oli. Eivät ole hinnalla pilattu.
 
Vs: Offtopic

Nuhapumppu sanoi
Mitsu tuli rytinällä sisään luksusauto luokkaan ;D ;D
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288605994800.html#comments-anchor

Hmm... Toihan on melkein pakko olla sama Ecli mikä oli jo ainakin vuosi pari sitten tossa kylillä pyörimässä... Väri, malli ja Floridan kilvet ja kuskikin osuu...
Vai mahtaisko, mites ton kilpihomman kanssa, saako ulkomaalainen auto pyöriä suomessa vuositolkulla vai laivaako ne tuota edestakas :D
 
Vs: Offtopic

Nuhapumppu sanoi
Mitsu tuli rytinällä sisään luksusauto luokkaan ;D ;D
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288605994800.html#comments-anchor
Milloinkahan sitä aletaan haukkumaan Premium autoksi :)
 
Vs: Offtopic

Jani T sanoi
...mites ton kilpihomman kanssa, saako ulkomaalainen auto pyöriä suomessa vuositolkulla vai laivaako ne tuota edestakas :D

Ennen oli Max 90 päivää/vuosi. Äidin RedTop AE92 Corolla (joka silloin oli Ruotsin kilvissä) oli Suomessa kaksi vuotta ilman että kukaan sanonut mitään.
 
Vs: Offtopic

SpoonCivic sanoi
Ennen oli Max 90 päivää/vuosi. Äidin RedTop AE92 Corolla (joka silloin oli Ruotsin kilvissä) oli Suomessa kaksi vuotta ilman että kukaan sanonut mitään.
Pitääpä etsiä missä puhelimessa mulla on kuva siitä Tsaaren eclistä, siitä nimittäin äkkiä voi olla kolmekin vuotta aikaa :p
 
Vs: Offtopic

Rengas puhkesi eilen. Täytyy sit ens viikolla laittaa nastat jo alle..
 
Vs: Offtopic

Kannattaa olla melko tarkkana noiden ulkomaan kilvissä olevien autojen käytön kanssa. Harvoin osuu kohdalle, mutta sitten kun osuu, voi tulla aika isot sanktiot.

Suomessa vakituisesti asuvalla ei juuri ole oikeutta ajaa Suomessa ulkomaan kilvissä olevalla autolla. Kokeilkaa googlettaa vaikka "Ulkomaan kilvissä oleva auto", löytyy esim. Tullin ohjetta asiaan.
 
Vs: Offtopic

^Tosta oli muuten joskus joo juttua prätkä porukoissa. Joku joskus kun höpötti siitä että kun Virolaisen motoristikaverin kanssa oli matkustettu Nordkappiin ja välissä "kokeiltu" toisen pyöriä niin sinivilkkuset oli kiittäneet siitä oikein urakalla ;D
 
Vs: Offtopic

tommyz sanoi
Kuka korvaa jos pysäköity mopo kaatuu autoa päin? Nimim. Puskuri naarmuilla. :seina

Maalaisjärjen mukaan sen kaatuneen mopon liikennevakuutus. Korjatkaa jos väärässä olen. ???
 
Vs: Offtopic

furtzi sanoi
Maalaisjärjen mukaan sen kaatuneen mopon liikennevakuutus. Korjatkaa jos väärässä olen. ???

Juu ja jos osapuoli oli nuorempi henkilö niin kannattaa tarkastaa oliko vanhemmat ottaneet vakuutus yhtiöstä ns. "kohmo" vakuutusta ?
 
Vs: Offtopic

Pojan huoneen sisustusta hieman paranneltu. 8)
_img900.jpg
 
Vs: Offtopic

lancer evo-r sanoi
Valokuva autosta ja teippifirman kaveri modas sen tollasen piiretyn näköiseksi...

On kyllä hieno, uskaltaako hintaa kysyä? Jotain samantapaista olis kiva omien muksujen huoneeseen.
 
Vs: Offtopic

lancer evo-r sanoi
Valokuva autosta ja teippifirman kaveri modas sen tollasen piiretyn näköiseksi...

Hieno! Kiitos idean jakamisesta, tuosta tuli mahtava idea tallin seinän pinnoitukseen. :peukku
 
Vs: Offtopic

Tällaista ajattelin kohta valmistuvan kellarin yhteen huoneeseen. :)

P170401-8.jpg


http://www.mrperswall.fi/node/141261
 
Vs: Offtopic

Jäin ihan jumiin ny katseleen tuota Start-ohjelmaa. Iha nätti mimmi esittelee kansanautoa :-*
 
Vs: Offtopic

http://foreca.com/Finland/Tampere?tenday

kait se on studs illalla alle väännettävä... tosin aika loppuunajetut mut kyl niil pärjää näil keleil viel. Pitäs uudet hkpl7 ostaa vissii...
 
Vs: Offtopic

Harri K sanoi
http://foreca.com/Finland/Tampere?tenday

kait se on studs illalla alle väännettävä... tosin aika loppuunajetut mut kyl niil pärjää näil keleil viel. Pitäs uudet hkpl7 ostaa vissii...

Ettei 8:ja?
 
Vs: Offtopic

Tuli vähän väkisin rassailtua autoa. Pohjan saumat suojattu, valot korjattu, penkki korjattu ja puskuria meikattu. Öljyt vaihdatin kun ei itteä huvittanut.

tuossa rassaillen totesin samalla että kaikki projektit menee jäihin. Rahan ja etenkin motivaationpuutteen takia. Saudia korkeintaan jos jaksaa
 
Vs: Offtopic

Onko nuo isot 200l? öljytynnyrit panttitavaraa vai voisko semmosen tyhjän saada jostain korjaamolta?
 
Vs: Offtopic

mikko6 sanoi
Onko nuo isot 200l? öljytynnyrit panttitavaraa vai voisko semmosen tyhjän saada jostain korjaamolta?

Mikä tahansa isompi huoltoliike tai missä nyt käytetään paljon öljyjä voivat ihan haku palkalla luovuttaa tynnyreitä, ne on ongelma jätettä
Ja niiden hävityksestä pitää maksaa
 
Takaisin
Ylös Bottom