Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Valkoinen Evo 7-8 Kuopion keskustassa olevan ABC:n risteyksessä eilen 20-21 aikoihin. Ajoit hitaasti ohi kun olin kääntymässä ABC:n pihaan valkoisella Legnumilla. Morjenstin, mutta katsoit vain hölmistyneenä takaisin ;D
Jos siinä oli lisävalot keulalla ni se oli ysi ja kuski ei ainakaan toistaseks kirjottele täällä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen illal noin 7 pintaa keljon abc:llä punanen lancer, jossa perässä MOTORSPORT -tarra ja punaset roiskeläpät. Parkkeerasin evon vieree ja olit lähteny ku tulin takas autolle, olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Nättiäkin nätimpi Celeste tattarisuolla hallin edustalla parkissa, piti oikein stopata ja peruutella että näki uudestaan ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Juuri äsken punainen EVOluutio ykköspesällä. Ja ajelitkin näköjään musta ohi juuri kun kirjoitan tätä. T: valkoinen vito viininpunaisilla teippauksilla..
;D
 
Vs: Olitko se sinä?

MIKKELI: sininen evo 5/6 :peukku sti ykkönen kiiskinmäki ajoin firman valkosella isolla pakulla ohi, ja valkonen facelift legnum graanin valoissa sitä kerkesin pällistelee vähän aikoo ol ainakin alkuperäset mitsun vanteet alla :D ja nää molemmat bongaukset 6.45-7.30 aika haarukkaa
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen evo 5 tai 6 mustalla katolla imatra-lpr välillä bongattu! :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

alec1984 sanoi
MIKKELI: sininen evo 5/6 :peukku sti ykkönen kiiskinmäki ajoin firman valkosella isolla pakulla ohi, ja valkonen facelift legnum graanin valoissa sitä kerkesin pällistelee vähän aikoo ol ainakin alkuperäset mitsun vanteet alla :D ja nää molemmat bongaukset 6.45-7.30 aika haarukkaa

Evon omistajaa en tiedä pyöriikö täällä, mutta legnumilla ajo luultavasti Eetukainen :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen ajelin Fabiohin perässä ja aika paljon savutti kylmänä hetken jo mietin että onko viinaa tankissa mutta vaikka pientä flunssaa onkin ni uskon että oisin haistanut sen eliksiirin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Basbarduu sanoi
Eilen ajelin Fabiohin perässä ja aika paljon savutti kylmänä hetken jo mietin että onko viinaa tankissa mutta vaikka pientä flunssaa onkin ni uskon että oisin haistanut sen eliksiirin.
noi mitsun oikeat voimakoneet vaan näyttää savuttavan, ettei huudella siellä!2
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
noi mitsun oikeat voimakoneet vaan näyttää savuttavan, ettei huudella siellä!2
Saattaa puskee ihan hitusen sitä usvaa kun ne "oikeat voimakoneet" rupee alkoholisteiks.
 
Vs: Olitko se sinä?

"If you can't stand the heat, stay away from the kitchen" ;D

No mä oottelen et mä nään niitä voimakoneita viinalla ;D Enkä usko Basbarduu et sä mun autosta mitään haistat, korkeintaan ruusuja ja kukkasia ;) Lienee eri juttu noilla woimamoottoreilla..
 
Vs: Olitko se sinä?

Urran sanoi
No mä oottelen et mä nään niitä voimakoneita viinalla ;D Enkä usko Basbarduu et sä mun autosta mitään haistat, korkeintaan ruusuja ja kukkasia ;) Lienee eri juttu noilla woimamoottoreilla..

Käytetyn pollttoaineen haistaa kyllä ihan tehtaalta Flexinä tulleessa Saabissakin käynnistyksen jälkeen ennen kuin katti lämpenee. Jos ei ole tuttu tuoksu, heittäkää kossua kiukaalle :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen noin klo. 2000 Turussa valkonen Legnum ajeli linja-autoaseman ohi?!

Ja Kirppu bongattu laivalta! :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopea farkku Galant eilen viiden jälkeen Lahdessa Holman Prisman parkkiksella, tulit vasemmalta ja minä Legnumilla oikealta ABC:n suunnasta, jos en olis pysähtynyt niin olis keulat napsahtanut..
 
Vs: Olitko se sinä?

ast sanoi
Käytetyn pollttoaineen haistaa kyllä ihan tehtaalta Flexinä tulleessa Saabissakin käynnistyksen jälkeen ennen kuin katti lämpenee. Jos ei ole tuttu tuoksu, heittäkää kossua kiukaalle :)
Juu se on totta. Mutta että perässä ajaessa haistais näistä tuplakatillisista (Jos lasketaan mukaan vaikka se että Paul ajais mun perässä Kehä III:llä missä voitaskin törmätä, mihin oon ite eka ajanu Keravalta) :) Ite joskus lämpimällä koneella oikeen yritin haistaa viinan kun tuttu sanoi eräästä wiina-Hondasta että haisee krapulapieruilta, kun ajaa perässä, mutta omastani en haistanut oikeestaan mitään.
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen VR4 Galant bongattu Lahden keskustassa tällä viikolla, klubitarra takalasissa. PetuS:n Legnum bongattu samana päivänä joskus 5 aikoihin kaupan pihassa. Valkonen Evo 4 myös Lahden keskustassa bongattu.
 
Vs: Olitko se sinä?

minä ollu galantilla, ihme että sitä kukaan enää nykyään ees bongaa ku ei sillä tuu ajeltua ku pakolliset työajot oikeestaan :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen evo 7 iltakuuden aikoissa VT7 Haminasta Vaalimaan suuntaan.
Olikos Wille?saannut jo auton ajoon?
 
Vs: Olitko se sinä?

Vantaan flamingon kohilta käännyttiin punasen evo 9(?) taakse ja nyt roikutaan persiissä kii tämmösellä pikku sitikalla ;D rek. Kei-***
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään tossa klo12.00 hankotiellä(siinä missä se kaksikaistainen osuus loppuu) lohjan keskustaan ajeli vihreä sedan EA galantti, takaluukussa pieni spoikka(ei ollu akio ;D)
Tuskin löytyy foorumia lueskelemasta, mutte empä aikaisemmin ole nähnyt kyseistä kulkinetta täällä päin.(kuski oli joku nuorehko jäppinen)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tirse sanoi
vihreä sedan EA galantti, takaluukussa pieni spoikka(ei ollu akio ;D)
eiku mä otin aamulla parvekkeelta sen vanhan kontin ja iskin kiinni, et vaan huomannu :p
toi on varmaan se mitä toinen broidi luullut meikäläiseksi pariin otteeseen (ja samalla säikäyttäny hyvin ku luullu et oma auto lähteny ilman lupia parkista)
 
Vs: Olitko se sinä?

kirppu1990 sanoi
Taisin minäkin sinut siellä "vilaukselta" nähdä.. Jatkuva neliveto oli päällä ainakin ;D
ai sen takia se ei suostunu tuomaan mulle juotavaa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
eiku mä otin aamulla parvekkeelta sen vanhan kontin ja iskin kiinni, et vaan huomannu :p
toi on varmaan se mitä toinen broidi luullut meikäläiseksi pariin otteeseen (ja samalla säikäyttäny hyvin ku luullu et oma auto lähteny ilman lupia parkista)
Se oli ihan selvästi vihreä, ei tollanen wannabe-musta :D ja spoikka oli pienempi kuin vr4 vakio
 
Vs: Olitko se sinä?

Tirse sanoi
Se oli ihan selvästi vihreä, ei tollanen wannabe-musta :D ja spoikka oli pienempi kuin vr4 vakio
wannabe bemari, wannabe musta, mitä seuraavaks :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Löytyisköhän täältä kuski tummansiniselle evo neloselle Lappeenrannan keskustassa iltapäivällä...? :)
 
Vs: Olitko se sinä?

samitsu sanoi
Löytyisköhän täältä kuski tummansiniselle evo neloselle Lappeenrannan keskustassa iltapäivällä...? :)

pitäsköhän soittaa kotiin ja kysellä onko oma pihassa vielä :eek: ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen tampereella viinikan "liikennesekottajassa" vähän ennen klo. 19. musta VR4 Galantti missä oli klubin tarrat.
 
Vs: Olitko se sinä?

Meikäläinenhä se siinä. Siisti evo ja hyvät äänet :peukku
Se on muuten tumman violetti mutta paskanen;D

Näin keskiviikkona kans siinä sekoittajan nurkilla valkosen todella kliinin kympin:O
 
Vs: Olitko se sinä?

Rovaniemellä bongattu tummanhopea Evo X / vast ajamassa kohti jätkänkynttilää n klo 12:30 :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään aamulla joskus 7-8 aikoihin valkonen dyny ajeli kohti Tamperetta jossain Ikaalinen Parkano välillä
 
Vs: Olitko se sinä?

Infl44tio ilmesty karjaan lähettyvillä eteen kun käytiin kaverin kanssa kokeilemassa uutta mitsua autoliikkeessä :)

edit. se oliki sitte calle jonka perässä ajelin ja sininen on kyllä lancerin väri millä ajelin :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kaveri puhu että viikolla joka aamu harmaa LHD evo nainen ratissa ajelis Laukaan suunnalla? Epäili että on nelonen tai vitonen mut ei kyl ollu yhtään varma :)
 
Takaisin
Ylös Bottom