Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Kukas tuli viininpunaisella lanceri farkulla horsbekissä mun perään erään auto liikkeen liittymästä ja ajo mun perässä Karjaan shellille asti ja nostettii räpylöitä :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tulikos joku klubilainen punaisella EVO 8/9 vastaan tänään aamulla 0600 valkeakosken saarioisten kohdalla?
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen yhden ja kahden välisenä aikana Karjaa-Tammisaari välillä tuli vastaan ensin valkoinen PFL VR-4 Galant ja kohta perään viininpunainen EA Galant. Tulin vastaan mustalla Dynamic Galantilla ja nostelin räpylää. ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Äsken juuri Utin ABC llä musta VR4 8g galantti tankilla...
Olitko se sinä... ;D
En ehtiny tulla huutelee kun parkkeerasin ison siihe vieree... :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Työkaveri oli aamulla bongannut danin galantteineen tankkaamasta Hakkilan nesteellä :) Rekkari vaan jäi mieleen niin jotenkin kuulosti tutulta.
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Työkaveri oli aamulla bongannut danin galantteineen tankkaamasta Hakkilan nesteellä :) Rekkari vaan jäi mieleen niin jotenkin kuulosti tutulta.

Tunnustetaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Mikkelissä tuli vastaan äsken noin klo18 valkonen evo7(?) Joku hiilikuitu / musta konepelti ainakin pisti silmään :)
 
Vs: Olitko se sinä?


tänään illalla pikku keulapusun saanut kirkkaanpunainen nelonen munkkivuoressa. saman auton bongaillut monta kertaa aiemminkin..
 
Vs: Olitko se sinä?

puol kahen aikaan mikkelissä musta evo 8 (?) graanin lähistöllä :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta 8 tai 9 tänään elimäenkadulla 16:00 korvilla, ja punanen X Kustaa Vaasan tiellä 45min aiemmin?
Tunnistautukaa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

perjantai aamusta joko eetukainen bongattu mikkelissä taas, yritin firman miljoonan kilsan(valk) LT:eestä moikkailla, tai sit ol jonku muun legnum ol ainakin nätit valkoset vanteet :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

kukas ajeli kehä3 pitkin itään keltaisella miragella siinä 14.45 aikoihin
 
Vs: Olitko se sinä?

Ajeliko pexi evolla, aamulla hitusen ennen klo kuutta, kittfallin st1:sen ohi lohjallepäin? Postiautoa olin tankkaamassa :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen iltapäivällä viiden pintaan nummelan nesteellä hopeinen eclipse, ja yöllä nihtisillan ABC:llä hopeinen evo 4 vitosen siivellä jos en väärin nähnyt, siirtokilvet siinä ainakin oli
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
Eilen iltapäivällä viiden pintaan nummelan nesteellä hopeinen eclipse, ja yöllä nihtisillan ABC:llä hopeinen evo 4 vitosen siivellä jos en väärin nähnyt, siirtokilvet siinä ainakin oli

Se hopeinen eclipse on aika usein täällä päin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Viininpunainen Ralliart Lanceri Mäntäntiellä, joka ohitit hopeen evoni (minä sillä evolla)
 
Vs: Olitko se sinä?

Jr- sanoi
Matille et tunnustanut että käytit "multitaskausta". Kehtaatko täällä?

Tunnustan täälläkin etten käyttänyt. Sen voin tunnustaa, että ton Down Low:n CD:n oon joskus omistanut, missä toi biisi oli.

Shadow sanoi
Jaa se olit sinä ;D Edelliskerrallakin huhuilin täällä mut taisit hävitä sillon nii et kehannu tunnustaa ;D

Ei, voitin silloinkin. Nyt oli 3. kerta, saipahan Timanttista Jyystöä Vol.2:n. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

huutelooko savonlinnassa pyörivän prefaceliftlegnumin omistaja foorumilla? valkonen rek C*F.***, bongasin sillan liikenneympyrässä...
 
Vs: Olitko se sinä?

Haanpää sunnuntaina Hyvinkään ABC:n... EIKU TEBOILIN pihassa ;D Ja akio murisi taas tänää duunipaikan ohi.
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Haanpää sunnuntaina Hyvinkään ABC:n... EIKU TEBOILIN pihassa ;D Ja akio murisi taas tänää duunipaikan ohi.
Muriseeko toi ;D
Missä olitkaan duunissa
 
Vs: Olitko se sinä?

eilen tuli joskus päivällä bongattua keltanen evo 5/6 tossa lahdessa ankkurin s-marketin parkkipaikalle kääntymässä, ite peruuttelin sieltä kotipizzan ovelta justiinsa kipolla pois ku peilistä näin että käännyit pihaan :)
 
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
eilen tuli joskus päivällä bongattua keltanen evo 5/6 tossa lahdessa ankkurin s-marketin parkkipaikalle kääntymässä, ite peruuttelin sieltä kotipizzan ovelta justiinsa kipolla pois ku peilistä näin että käännyit pihaan :)
Minä kävin pyörähtää siinä. Kattelinki et oli auton kokoinen klubitarra takalasissa ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

semmone vaaleenvioletti(?) evo 7,8,9 hujahti äsken kotipizzan ohi savonlinnassa :)
 
Vs: Olitko se sinä?

alec1984 sanoi
perjantai aamusta joko eetukainen bongattu mikkelissä taas, yritin firman miljoonan kilsan(valk) LT:eestä moikkailla, tai sit ol jonku muun legnum ol ainakin nätit valkoset vanteet :peukku

Valkosista vanteista päätellen minä, missä kohalla köröttelin vastaan?
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
Muriseeko toi ;D
Missä olitkaan duunissa

Filmax, se valokuvaliike siinä prisman ärrää vastapäätä.

EDIT: murisee. Mulla ainaki silmissä pimeni ja kuset valu housuun. :nykii
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
EDIT: murisee. Mulla ainaki silmissä pimeni ja kuset valu housuun. :nykii
Oon yrittäny sanoa sille myös siitä että kyllä se kovempaa ääntä pitää ku mun Legnumi ;D ei ole uskonu
 
Vs: Olitko se sinä?

eise ainakaan sisälle pahemmin kuulu, kai mä oon sit vaan tottunu :p
 
Takaisin
Ylös Bottom