Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Tummanharmaa evo4 kökötteli jonkun polon/muun pikkukinnerin kanssa 3-tiellä (motarilla) pientareella.. näytti kovanpaljon jusun vai hesun vai kuka se oli kelle möin ajovaloumpiotkin. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Siirtolappunen legnum bongattu nastolan absilla ku kävin tankilla oman veeärrän kans 8)
 
Vs: Olitko se sinä?


eilen illansuussa taisin nähdä harmaan ea vr4 galantin rovaniemellä lähellä keskustaa.
 
Vs: Olitko se sinä?

furtzi sanoi
Tummanharmaa evo4 kökötteli jonkun polon/muun pikkukinnerin kanssa 3-tiellä (motarilla) pientareella.. näytti kovanpaljon jusun vai hesun vai kuka se oli kelle möin ajovaloumpiotkin. :)
Ristus mikä reissu. Menin tankkaamaan myllykukolle, lompakko jäi töihin, lähin hakemaan sitä ja bensa loppu motarille n.6km ennen duunitallia! Enkä oo jusu tai hesu. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Viininpunanen legu juuri nyt seinäjoen halpa-hallin pihalla. Iso hevosvoimaa.com tarra takalasis ja kkd motorsportin tarrat takasivulaseissa. Lievä thyyning peli muutenkin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Äsken savonlinnassa busted! Kuka oleet? ;)
 

Liitetiedostot

  • IMG-20130427-WA0000.jpg
    IMG-20130427-WA0000.jpg
    85.4 KB · Lukukerrat 593
Vs: Olitko se sinä?

Joku ajeli tänään pariinkin kertaan harmaalla Evo X Mitsulla mun perässä Valkeakoskella. Muistaakseni nähnyt ennenkin ton vehkeen?
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Viininpunanen legu juuri nyt seinäjoen halpa-hallin pihalla. Iso hevosvoimaa.com tarra takalasis ja kkd motorsportin tarrat takasivulaseissa. Lievä thyyning peli muutenkin.

Silmänlumetta vissiin ne tarrat :D Olisikin kkd:n tuotteita vr4:seen halvalla saatavissa <3

Tummansininen ASX tänään tiksin mäkkärin pihassa, olikos Riiviö vai joku ihan normikaveri. Ei ollu ihan hirveen paskanen niin sen takia voi jopa epäillä että olisi klubilaisen :D
 
Vs: Olitko se sinä?

kirppu1990 sanoi
Savonlinnassa eilen illalla ja äskettäin pyörii valkonen nelonen jossa rekkari tais olla kop tai kon-alkuinen... kuka tunnustaa..?! nuorta sakkia ainaki auto täys ja kaasuakin näkyy saavan :)
E. Taitaakin olla vitonen.. :)

evo5 ja kon- alkuinen ja savonlinnassa. Tunnusmerkit täsmää , taitaa uusi omistaja rankoo mitsua kunnolla:)
 
Vs: Olitko se sinä?

Mikael sanoi
evo5 ja kon- alkuinen ja savonlinnassa. Tunnusmerkit täsmää , taitaa uusi omistaja rankoo mitsua kunnolla:)

Juu.. aikamoista haipakkaa tuli eilen heikinpohjan lenkillä vastaan.. toivottavasti ei nyt hajota heti sitä pirssiä :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Ja eilenhän tuli punanen evo 4 vastaan vt7 vaalimaalle päin menossa
 
Vs: Olitko se sinä?

Oliko jonkun foorumilaisen harmaa 8g farkku Galantti hyytyny Kuopiossa motarin varrelle sunnuntaina? Sunnuntaina vastaan tuli myös (lila?) 2G tuuninki Eclipse 4-tiellä.

Eilen morjestelin sitikan ratista 8-tiellä ensin valkealle evo 4:lle ja sit keltaselle evo 9:lle. Tunnustaako kukaan?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas tuli mun sinisen taunuksen(mondeo) perässä jyväskylässä hopealla Evo 9:llä äsken? Liityit letkaan Keltinmäen risteyksestä ja hukuit jonnekin ennen keskustaa.. ;D

Luulin ensin et Maxxximus on päivittäny vähän enemmän ku kytkimen... ;)

-Eki
 
Vs: Olitko se sinä?

Lohjalta bongauksia 3:n jälkeen tänään:

Punainen evo III, suht siistin oloinen (kaukaa katottuna ainakin, en nähnyt lähempää) jossain keskustassa.

akio aku ankan lippis päällä hieman myöhemmin jossain lohjan asemalla.

s**t**a mikä tuuli, takasinpäin olikin sitten myötätuuli.
 
Vs: Olitko se sinä?

Ihan yo lippis, Aku ankan jäi upinniemeen 09 :p
Ja bongattu uudehko valkoinen lanceri virkkalassa
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Lohjalta bongauksia 3:n jälkeen tänään:

Punainen evo III, suht siistin oloinen (kaukaa katottuna ainakin, en nähnyt lähempää) jossain keskustassa.

akio aku ankan lippis päällä hieman myöhemmin jossain lohjan asemalla.

s**t**a mikä tuuli, takasinpäin olikin sitten myötätuuli.
Menit sitten lankaan. Ei ole kyseinen peli edes GTI. Ihan perus 1.6 etuveto lancer ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tirse sanoi
Menit sitten lankaan. Ei ole kyseinen peli edes GTI. Ihan perus 1.6 etuveto lancer ;D

Pitää selitellä että oli aika kauakana kys. auto jos se nyt enää tässä vaiheessa mitään auttaa. akio oli ainakin ihan oikea bongaus, siitä olen varma. :D
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Pitää selitellä että oli aika kauakana kys. auto jos se nyt enää tässä vaiheessa mitään auttaa. akio oli ainakin ihan oikea bongaus, siitä olen varma. :D
Joo ei voi hirveesti erehtyä (ei autosta tai kuskista) :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Tampereella wintterinmutkan vieressä parkissa hopeinen evo 5 tai 6 klo.18.20
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Silmänlumetta vissiin ne tarrat :D Olisikin kkd:n tuotteita vr4:seen halvalla saatavissa <3

Tummansininen ASX tänään tiksin mäkkärin pihassa, olikos Riiviö vai joku ihan normikaveri. Ei ollu ihan hirveen paskanen niin sen takia voi jopa epäillä että olisi klubilaisen :D
. Juu olin minä. Pitäähän ihmisen syödä välillä :D pitänee hommata ne klubi tarrat tohon autoon niin ainaskin tunnistaa paremmin
 
Vs: Olitko se sinä?

11 pintaan pörähti hopeinen ysi Bw vantaan pihaan. Just olin lähdössä lounaalle..
 
Vs: Olitko se sinä?

Tornio-Kemi moottoritiellä musta n.-00 vm. Coltti. klo.n.1700 rek.AYC-___
Jonkunlainen tuninki keula-konepelti siinä oli. Eipä sitä kauaa kerenny peilistä katella... Saab.
 
Vs: Olitko se sinä?

Basbarduu sanoi
Oliko jonkun foorumilaisen harmaa 8g farkku Galantti hyytyny Kuopiossa motarin varrelle sunnuntaina? Sunnuntaina vastaan tuli myös (lila?) 2G tuuninki Eclipse 4-tiellä.

Eilen morjestelin sitikan ratista 8-tiellä ensin valkealle evo 4:lle ja sit keltaselle evo 9:lle. Tunnustaako kukaan?

Jos toi keltainen evo 9 (joka on 7 mut haluaisi olla 9) tuli vastaan välillä raisio-nousiainen niin sit olin mä ja mennyt kyllä täysin ohi sun morjenstus. Mut moro vaan jos näin oli....
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
Olin työransuporttelilla liikenteessä, niin ei viittinyt huitomaan alkaa ;D

Ihan siisti peli :peukku

Kiitoksia! Vielä tarttee hiukan madaltaa ja maalipinta kunnolla myllyttää, niin sitten olen ainakin hetken tyytyväinen :) :peukku


Eilen punainen Eeva 8/9? Tuli vastaan jokirannassa, aurasillan liikennevaloissa ja morjesteli, mutta ittellä pää sen verta jäässä, etten ehtinyt reagoida kuin jälkikäteen..
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli tänään liikkeellä Tampereella Hakametsän likellä Neste expressillä tankkaamassa violettiä VR nelkkua?
 
Vs: Olitko se sinä?

jomi sanoi
Kiitoksia! Vielä tarttee hiukan madaltaa ja maalipinta kunnolla myllyttää, niin sitten olen ainakin hetken tyytyväinen :) :peukku


Eilen punainen Eeva 8/9? Tuli vastaan jokirannassa, aurasillan liikennevaloissa ja morjesteli, mutta ittellä pää sen verta jäässä, etten ehtinyt reagoida kuin jälkikäteen..

Hep hep.. Kyllä sieltä legusta hanttarin paikalta joku nosti päätään.. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Jaa mites mä luulin että se on vielä matkalla. Oletkos varma ettei ollut Jounin kaksoisolento kyseessä (lyhyempi tukka viimenäkemältä mutta about sama naama :D )
3000gt kurvasi parkkiin ja joku jounin kokoinen, näköinen ja pitkät hiukset kiipesi ulos
 
Vs: Olitko se sinä?

Ola (?) bongattu juuri äsken savonlinnassa? Ite istun klonkswageni kyyvissä :'(
nii ja pari muuta evoa mitkä bongaa melkei päivittäi ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom