Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Basbarduu sanoi
Eilen aamulla vastaan tuli keltainen evo9 Raision ja Turun välillä ja myöhemmin vastaan ajo valkonen evo5, jossa ei tainnu olla sumareita.

Mä olin liikkeellä tuolla keltaisella evo 7 (ysi) faceliftillä. Sä morjenstit vissiin siitä valkoisesta evo 5:sta?
 
Vs: Olitko se sinä?

Auranlaakson ABC:n ohi klo 15.15 valkonen evo5. Morjenstin vieresestä ysistä mut kuski oli aika laput silmillä.......... 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

lohjan tynninharjulla keltainen ysi (?) jossa ainakin vasen etuovi harmaa, komiat äänet ja "lohjan laatumaalaus" tarra kontissa.
istuin siinä grillillä syömässä. kukaan täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Nurmijärveltä Perttulaan päin ajaessani vastaan tuli 2G Eclipse, mahtaako kuski lueskella näitä? Joku tumma väri, en osaa sanoa tarkemmin kun oli jo vähän pimeetä...

GTO:lla ajelin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli kangasalantietä Tampereelle päin tänään alkuillasta punasella tonnarilla,himmasin rinnallesi sillä mustalla subella kunnes jatkoin matkaa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kellä täälä hämeenlinnassa mahtaa olla sellanen punanen evo ?10?
ja tänää kans motonetin pihalla kävi joku mustalla evolla, olisko ollu nelonen ?
 
Vs: Olitko se sinä?

HelsInkin tiistaisessa jaksossa vilahti punanen ysi :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen GTO tuli Orivesi-Tampere välillä vastaan. Tais olla naiskuski ratissa ellen väärin nähnyt..
 
Vs: Olitko se sinä?

Driver sanoi
Kellä täälä hämeenlinnassa mahtaa olla sellanen punanen evo ?10?
ja tänää kans motonetin pihalla kävi joku mustalla evolla, olisko ollu nelonen ?

Taidan olla minä. En ole ainakaan toista tällä seudulla vielä nähnyt?
 
Vs: Olitko se sinä?

Rehveli sanoi
Ketäs oli eilen illasta Raisiossa valoissa hopeisella 8 tai 9:llä? rekkari oli lasilla..

Erittäin todennäköisesti minä :eek: Kilpi on tuossa lasilla neljättä vuotta. Nyt tilasin uudet pienet kilvet (samoilla numeroilla), josko sen pistäisi puskuriin...
http://www.trafi.fi/tietoa_trafista/ajankohtaista/2084/uusi_pieni_valkopohjainen_rekisterikilpi_autoihin

Late sanoi
Eilen päivällä turun gigantin ja ikean eessä meni hopeinen IX. artova?

Enköhän se minä tuossakin tapauksessa asialla ollut ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään tuli bongattua koulukadun nesteeltä illalla musta GTI lanceri valkoisilla vanteilla ja sitten vielä musta evo VII? jokirannassa ajelemassa n. 20.30 tienoilla.. Oltiin meitin mesen kanssa liikkeellä, niin en viittinyt morjestella! Eilen länsikeskuksen tarjoustalon parkkiksella hopeinen evo rek. HOT-xx... Olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
"meikäläisen kadulla" lohjallla oli tänään parkissa musta ralliart lanceri joskus 2 jälkeen :peukku
Lohjalla on ainakin yksi musta kymppi, ettei ollut se, oliko varmasti ralliart (kyseenalaistan sun taitoja ;D ainakin edellisen lohjan "evo" bongauksen jälkeen)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tirse sanoi
Lohjalla on ainakin yksi musta kymppi, ettei ollut se, oliko varmasti ralliart (kyseenalaistan sun taitoja ;D ainakin edellisen lohjan "evo" bongauksen jälkeen)

Hatchback se oli. Ja musta kymppi onkin sitten nähty välillä myös täällä (en tiedä olisiko tämä)..


small
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Hatchback se oli. Ja musta kymppi onkin sitten nähty välillä myös täällä (en tiedä olisiko tämä)..


small
Olisit heti sanonut että oli hatchari. Ja juurikin tuo kyseinen musta kymppi on lohjalta.
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta tbo Outtis ajeli Valkeakosken liittymän kohdalla siinä, Konhon siltojen kohdalla kohti Helsinkiä tänään about neljän maissa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Oliko se nimim. juikkipuikki kun tuli tänään hanko-porvoo väyläälä vastaan kun ajelin Mäntsälästä Hyvinkäätä kohden..?
 
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
Oliko se nimim. juikkipuikki kun tuli tänään hanko-porvoo väyläälä vastaan kun ajelin Mäntsälästä Hyvinkäätä kohden..?

No katojuu olin! Kattelinki et toi on varmaan sen Härskin outlanderi joka sieltä tulee mut en ollu iha satavarma ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen uudempi tonnari kivikon "urheilupuiston" parkkiksella eilen illalla. Joku täältä? Timpsaki tuli kehä 1 vastaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

LancerGTI-93 sanoi
Mr.mmc tais olla Venäjän tullissa Sigmalla tänään n.19.00. Ite olin taaempana jonossa Lancerilla.


:peukku pitää paikkasa... näytitkin niin tutulle mutta ei vaan saanu mieleen että missä nähnyt :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Varttia vaille kasi tänään kehä 3:lla punainen ysi(tai 7-9?) vähän homohtavalla rekkarilla(KEI). Mua tuskin huomasit corollan puikoissa..
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
kukas pyörii tumman harmaalla kympilla täs espoossa suomenojan ympäristössä?

Varmaan sama auto bongattu viime viikonloppuna Olarin Prisman nurkilla.

Kuka mahtoi eilen klo 18 jälkeen nostella lapaa punaisesta ysistä kehä kakkosen Suurpellon liittymän kohdilla? Itsehän olin Alen IX Wagonilla liikkeellä.
 
Vs: Olitko se sinä?

artova sanoi
Erittäin todennäköisesti minä :eek: Kilpi on tuossa lasilla neljättä vuotta. Nyt tilasin uudet pienet kilvet (samoilla numeroilla), josko sen pistäisi puskuriin...
http://www.trafi.fi/tietoa_trafista/ajankohtaista/2084/uusi_pieni_valkopohjainen_rekisterikilpi_autoihin

Enköhän se minä tuossakin tapauksessa asialla ollut ;)
Ihan mielenkiinnosta, millainen kilpi ennestään oli? ei varmaankaan pitkä eu-kilpi?

Niiden tilalle noiden myöntäminen tuntui hieman vaikealta :D
 
Vs: Olitko se sinä?

nokonzok sanoi
Kuka mahtoi eilen klo 18 jälkeen nostella lapaa punaisesta ysistä kehä kakkosen Suurpellon liittymän kohdilla? Itsehän olin Alen IX Wagonilla liikkeellä.

_o/
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään Orivesi-Jämsä välillä n. klo 16 Punanen ysi ja hopeinen rhd ysi.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään 2x nelosta JKL. Toinen oli LHD harmaa ja toinen punainen xenoneilla... sopii aika namisti tuo punainen neloseen. Vielä TME kylkiteipit niin :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen ennen iltakuutta Lappeenrannan kohdalla VT 6 valkoinen ilmeisesti evo 7 pörräsi vastaan?.
Tätä ennen Imatralla tuli Rehvelin kanssa jutusteltua.
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
Se prefacelift harmaan/hopia ?

Tuntuu työaikan olevan aina paikalla, ei hajua kenen on ;D


Kyllä tais olla... Siinä on ennen maannut sellainen Aristo pihassa, mahtaako olla vaihtanut parempaan?! ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

CatodiuM sanoi
Kenenkäs viininpunainen EA kurvaili mun perässä ennen aamu kuutta Rajakadulla Jypissä. AZI-000

olikos se kanssa sport korisarjalla? ja rekkari lähellä tota mun numeroa.? ei taida olla foorumilla kun olen itsekkin sen perässä ajellut muutamia kertoja töihin ja töistä pois.
 
Vs: Olitko se sinä?

Käykös joku klubilainen valkeakosken yötöissä punaisella evo8:lla? Tullut monesti vastaan tuossa 0500-0600 aikoihin saarioisten kohdalla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Ville T. sanoi
olikos se kanssa sport korisarjalla? ja rekkari lähellä tota mun numeroa.? ei taida olla foorumilla kun olen itsekkin sen perässä ajellut muutamia kertoja töihin ja töistä pois.

Identtinen sun auton kanssa mut oikean värinen.. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

CatodiuM sanoi
Identtinen sun auton kanssa mut oikean värinen.. ;D

no joo siitä voi olla montaa mieltä ;D mut siis sama auto vissiin kyseessä. eikä taida olla klubilaisia kun ei ole muakaan täällä bongaillu vaikka ollaan usein ajettu peräkkäin seppälänkankaan suuntaan
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta legnumi tänään Tampereen lahdesjärven kohdalla?
Lapa nousi ja clubin tarrankin taisin nähdä:)
 
Takaisin
Ylös Bottom