Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Akio vissiinki bongattu eilen illalla joskus 20:00-2100 tynniharjun grillin lähellä ajelin wikakasalla vastaan ja morjestin mut et tainnu tunnistaa :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Tonzaaz sanoi
Akio vissiinki bongattu eilen illalla joskus 20:00-2100 tynniharjun grillin lähellä ajelin wikakasalla vastaan ja morjestin mut et tainnu tunnistaa :p
Hep, olisit huitonut.
Vai hajoaako wikakasa osiin jos ei pidä kiinni ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tamus: teil näytti olevan RVR:stä toinen etulamppu pimeenä, kun ohittelin teijät eilen särkänniemenkohdalla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Wlooffy sanoi
Tamus: teil näytti olevan RVR:stä toinen etulamppu pimeenä, kun ohittelin teijät eilen särkänniemenkohdalla.

Joo, ollut pimeenä jo jonkin aikaa. :p Kiirettä pitänyt, kiirettä pitänyt. :D
 
Vs: Olitko se sinä?

olikos joku täältä tänää käymässä svetossa punasella evo 4:lla? ja rajapatsaan nurkilla näytti olevan valkone evo 4 parkissa
 
Vs: Olitko se sinä?

Konalassa useampaan otteeseen näkyi valkonen legnumi aamulla. Konalan autokatsastuksen takana.. Kyllä siitä puhdas tuli.. ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Gommi sanoi
Konalassa useampaan otteeseen näkyi valkonen legnumi aamulla. Konalan autokatsastuksen takana.. Kyllä siitä puhdas tuli.. ;)
olisko ex riiviö, siellä oli ainakin liikkeessä myynnissä
 
Vs: Olitko se sinä?

Mätsi bongattu tänään ohikulkutiellä menossa Paimioon päin. Oli aikas tontissa :peukku
Ja kukas mahtaa pyöriä Turku - Raisio akselilla valkoisella Facelift Legnumilla? Ei muuten, mutta muija on nähny sen jo monta kertaa :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Valkoinen PFL Legnum tänään Järvenpäässä. Tulit Peltolan K-kaupan kohdalla vastaan, morjenstin omasta samanlaisesta :peukku

Varmaankin tämä sama yksilö taas about samoilla nurkilla tänään aamulla. Näytti käsi nousevan sielläkin :)

Ja olikohan eilen kun bongasin Jerkun auton taas Uudenmaankadun varressa parkissa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka ajeli mustalla ysillä lahdenväylällä ja siitä sit kehä 1 itään?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka ajoi noin tunti sitten Kaivokadulla harmaalla Evo 4/5:lla? Itse olin kävelyllä ja koitin nosta kättä mutta ei reaktiota..
Nyt Salomonkadulla punainen ysi, tunnusmerkki: renkaat takapenkillä :p

Juu, riemun poikkeuksellisesti helsingissä..
 
Vs: Olitko se sinä?

muutama bongaus lappeenrannassa..

Punanen eeva8-9 tänään noin ysin aikaa aamul kimpisen koulun edessä parkissa

musta kolmonen kaasutteli kaukaan risteyksestä mun nenän eestä joskus 2? aikaa

ja perus valkonen nelonen jota kukaan ei tunnusta omakseen ;D pillurallilla mäkkärin pihassa datsunien kera
 
Vs: Olitko se sinä?

_JS_ sanoi
Mätsi bongattu tänään ohikulkutiellä menossa Paimioon päin. Oli aikas tontissa :peukku
Ja kukas mahtaa pyöriä Turku - Raisio akselilla valkoisella Facelift Legnumilla? Ei muuten, mutta muija on nähny sen jo monta kertaa :D

AI voorumilaisiakin pyörii välillä täälläkin maisemissa ;D Emäntä tullu töistä varmaankin, kun itte ajellu transportterilla viikon töissä :(

Valkonen feislift tummilla vanteilla kaskentien tepparilla eilen illalla, joku torikokous siellä oli.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tumma pfl Legnumi ajo Vaaralan mäkin kohilla mun edestä ilmeisesti kehä 3:selle
tänään n.19:00 aikoihin?
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta Evo ysi? Printsportin tarroilla bongattu puolen seiskan aikaan aamusta Kirkkopuiston nurkilla Jyväskylässä.
 
Vs: Olitko se sinä?

mikko6 sanoi
Musta Evo ysi? Printsportin tarroilla bongattu puolen seiskan aikaan aamusta Kirkkopuiston nurkilla Jyväskylässä.

Sama pongaus kilpisenkadulta.. siinä se pötkötti meidän talon edestä vartin yli 6, ku töihin lähdin... ;D eli kukas olet ???

Tainnut tulla tuo Mikon 6:kin jokusen kerran pongattua parvekkeelta, kun olen tupakilla ollut... ;)

-Eki
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli eilen 2.6 hangossa harmaalla nelosella? oli jätski kiskan kohdilla parkisssa.
 
Vs: Olitko se sinä?

eilen hyvinkäällä harmaa lancer? morotti siitä tien vierestä ja hetken päästä tuli pommilancer? viereiselle kaistalle
 
Vs: Olitko se sinä?

Tirse sanoi
Divi eilen illalla/yöllä Nummelassa?

Voi olla mahdollista että on tullu ajeltua sielläkin suunnissa :D auto kiertää tällähetkellä vain viikonloppuisin eteläsuomen katuja :p
 
Vs: Olitko se sinä?

jomi sanoi
Ajelikos Late äskön satakunnan tb:n ohi evolla? :)

Mä ainakin ajelin noihin aikoihin siellä. :driver

Kuka tuli Vähäheikkiläntien ABC:n kohdalla vastaan punaisella ysillä n. 18.30? Huomasin vasta peilistä kun kattelin hameita. :)

Ja sitten musta 10 Viking Gracen autokannella la-iltana.
 
Vs: Olitko se sinä?

JaniB sanoi
Mä ainakin ajelin noihin aikoihin siellä. :driver

Kuka tuli Vähäheikkiläntien ABC:n kohdalla vastaan punaisella ysillä n. 18.30? Huomasin vasta peilistä kun kattelin hameita. :)

Ja sitten musta 10 Viking Gracen autokannella la-iltana.

No sitten se varmaan olit sinä.. :) valkoiset vanteet alla?! Oltiin tb:llä kahveella, niin huomattiin kun ohi päristelit! :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään forssassa olikohan prisman risteyksestä yhtiönkadun liikennevaloissa musta evoluutio (olikohan punaiset tai oranssit vanteet?) iltapäivästä.

Toinen oli joku pieni ja tumma uudehko avomallin mitsu. Läksit siitä prisman parkkikselta ajelemaan perästä sinne teoll.alueelle päin..

Itse liikuin tuolla jäniksentappamalla galantilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukapa ajeli tänään valkosella 5/6 Laukaan kylän läpi ja jatko liikenneympyrästä jyväskylän suuntaan klo 12? Valkosilla vanteilla, yritin kuorma-autolla tulla perää.
 
Vs: Olitko se sinä?

Halssilassa tullut bongattua muutaman kerran musta evo seiska? hopeilla raidoilla, sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään klo 11 maissa Lappeenrannassa yliopistolla punainen Evo 9 ENF-xxx, kuka lienet? Jätin oman 3000GT:n viereiseen ruutuun parkkiin. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

JaniB sanoi
Mä ainakin ajelin noihin aikoihin siellä. :driver

Kuka tuli Vähäheikkiläntien ABC:n kohdalla vastaan punaisella ysillä n. 18.30? Huomasin vasta peilistä kun kattelin hameita. :)

Ja sitten musta 10 Viking Gracen autokannella la-iltana.

mä varmaan.. kai.. ;D Taisit eilen ajella kotipihan ohi kun vaihtelin koiranluita siinä.....
 
Vs: Olitko se sinä?

Paljon mitsuja tänään duunin parkkiksella, 3 2g outtista, 2colttia ja 2 cediaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom