Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Mannerheimintiellä tuli iltasella vastaan valkonen Ralliart Sportback. Kuski ei tainnut kuitenkaan huomata meikäläistä...
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen 2g ecli tuli vastaan suomenojalla tossa seitsemän jälkeen. Nostelin lapaa omasta mustasta! Joku täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään, noin tunti sitten, 13-tiellä Kaustisesta noin 10-15 kilometriä pohjoisempaa tuli sininen Evo 4-6 vastaan. Itse Eevalla menossa Kokkolan suuntaan.

OT: 2 sekuntia myöhemmin tuli Voicelta Cheekin Timantit oo ikuisia ;-)
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Punanen 2g ecli tuli vastaan suomenojalla tossa seitsemän jälkeen. Nostelin lapaa omasta mustasta! Joku täältä?
Olit suomenojan nesteellä sit vissiin kun päristelin ohi siitä jos kerran olit mustalla 2g e lipsellä liikenteessä jos huomasit meteliä niin se olin minä ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Akio bongattu äsken suurlohjankadun liikennevaloissa viereisellä kaistalla terv. volvoilija :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli 24.8 harmaalla evo 5 tammisaaressa, oli parkissa uuden apteekin vieressä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Yesse sanoi
Akio bongattu äsken suurlohjankadun liikennevaloissa viereisellä kaistalla terv. volvoilija :driver
en kyllä tuosta odottanut bongausta ;D
ja handen (?) Evo Lohjan abc:llä. Olisin jättänyt viereen mut oli Evo niin vinosti ruudussa :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Mätsi bongattu tänään illalla leguilemasta paimion nesteen pihaa kiertämästä. :driver

Olin siinä hopeenvärisessä porterissa keskel pihaa juuri lähdössä kahvilta kun pöristelit lähes nenän eestä..
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuusankoskella sininen seiska valkosilla vanteilla ihan hetki sitten... Melkein perässä tultiin:)
 
Vs: Olitko se sinä?

Sunnuntaina päivällä musta evo 9 tampereen keskustassa parkissa.
 
Vs: Olitko se sinä?

J.S sanoi
Sunnuntaina päivällä musta evo 9 tampereen keskustassa parkissa.

Rekkari : BOB-xxx ?? Tuollaiseen törmäsin Perjantaina iltapäivällä kalevassa ja sunnuntaina puolelta päivin Kekkosentiellä.

Vanteista päätellen ns."Ultimate" malli.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli tänään aamulla Riihimäellä mattilan pellon alueella hopeisella 4,5,6 evolla, musta konepelti? Tulit perään siinä RTV:n valojen jälkeen.
 
Vs: Olitko se sinä?

joku ajeli kouvolaan päin tossa iitin/kausalan kohilla kello 2 aikoihin sinisellä evolla, itte olin duunikaverin kyydissä ja huomasin itekki vasta kohalla ni ei tarkemmin kerenny kattoon, valkoset vanteet kuulemma oli alla ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

iltapäivällä eilen korsossa s-marketin parkkiksella sininen evo 9? ajoin mustani siihen taakse.
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta Evo 5-6? tänään 13 aikoihin Kotkassa, itse kävelin siinä kadun varressa, kun ajelit ohitse :)
 
Vs: Olitko se sinä?

26.8 maanantaina klo 12-13 Raision Ikean parkkiksella valkoinen GTO. C**-** ei-eurotunnukselliset kilvet ja auto itse oli erittäin asiallinen :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Toinen kohtalo toveri. Kehä 1 kääntymässä kivikkoon. Valkoinen evo 3 ilman alalippaa ekana valoissa...
 
Vs: Olitko se sinä?

Varjo pongas sunnuntaina jonkin verran ennen jämsää biimin evolla ? Ja juuri ennen jämsää tuli vastaan punainen evo8 mustalla konepellillä

Ite en huomannut biimin evoa juuri kun keskityin
Kääntymään nesteen/Shellin pihalle :)


Tapatalk@iPhone
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen seiska laurinkadulla klo 13, mussutin siinä ismetissä pizzaa kun vilahti ohi
 
Vs: Olitko se sinä?

Mr mmc sanoi
Varjo pongas sunnuntaina jonkin verran ennen jämsää biimin evolla ? Ja juuri ennen jämsää tuli vastaan punainen evo8 mustalla konepellillä

Ite en huomannut biimin evoa juuri kun keskityin
Kääntymään nesteen/Shellin pihalle :)


Tapatalk@iPhone

Ai mitenkäs mut bongaa noitten muitten seasta? Mutta juu, Finnjaesta tulossa. Oishan tonne muitakin mitsuja mahtunu...
 
Vs: Olitko se sinä?

jaa se olit sinä ;D kyl mä joo valoja vilautin sekotin sun autos sitte febizin leguu ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

hande tais ajella tynninharjulla vastaan hankobaanalla noin 30 min sitten. jarruvaloja välkyttelin perään
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänää turussa Valkonen GTO jossai ison kirkon liepeil :D en nyt tien nimeä muista kuollaksenikaan. Komia peli oli :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

maurichia bongattu tänään poikittain kariston liikenneympyräs. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
jaa....mihinköhän oli autonsa jättäny
Nii ja yleensä jos asettuu poikittain ns. "itsetuhoiset ajatukset mielessä" niin valitaan semmonen kovin liikennöity paikka missä rekat ajaa kovaa. Ei liikenneympyrää :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Urran sanoi
Nii ja yleensä jos asettuu poikittain ns. "itsetuhoiset ajatukset mielessä" niin valitaan semmonen kovin liikennöity paikka missä rekat ajaa kovaa. Ei liikenneympyrää :)

Yleensä junarata on ihan hyvä vaihtoehto myös :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Punainen Evo 7-8? Hyvinkäällä tänään vähän yli 9 aamulla. Ajelin jonkin aikaa perässäsi mustalla vanilla :)
 
Vs: Olitko se sinä?

-JP- sanoi
Rekkari : BOB-xxx ?? Tuollaiseen törmäsin Perjantaina iltapäivällä kalevassa ja sunnuntaina puolelta päivin Kekkosentiellä.

Vanteista päätellen ns."Ultimate" malli.

Kaverin evo. Ei oo klubbenilla..
 
Takaisin
Ylös Bottom