Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
;D


Yks bemari bongattu hankohyvinkäällä ja oli siellä myös Sheikki Ali Hassan lentävän mattonsa kanssa :)
hajosin ;D
ekaa kertaa huomasin sut jopa!
 
Vs: Olitko se sinä?

Urran sanoi
Nii ja yleensä jos asettuu poikittain ns. "itsetuhoiset ajatukset mielessä" niin valitaan semmonen kovin liikennöity paikka missä rekat ajaa kovaa. Ei liikenneympyrää :)
:) :D ;D niinno, ei se nyt omasta mielestä niin poikittain ollu kyllä... ::)
Ja febiz bongattu tänään pullapojilla lounastamassa, samassa pöydässä vieläpä ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Lappeenrannassa evoja...

-Tummansininen nelonen Leirin liikennevaloissa 20.45, tulit Kourulasta eteen ja jatkoit Leirin valoista suoraan.
-Valkoinen 5 tai 6 lentokentäntiellä about 25min yli puolen yön... ola?
-Harmaa seiska ysin takapuskurilla Syke Gymin/Pumpun pubin parkkiksella joskus yhden maissa yöllä

Niin ja olikohan tiistaina tuli aamulla noin 7.45 kanavasillan kohdalla Imatralta Lappeenrantaan päin vihreä tonnari. Kenen?
 
Vs: Olitko se sinä?

[elle] sanoi
Kuka oli tänään HH caféssa Pietarsaaressa? Sinulla oli valkoinen clubipaita päällä...
kukas ajeli eilen alkuillasta vastaan valkoisella e5 tai e6 lohjalla?
näinkö ihan väärin vai oliko lhd?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kirjotteleeko evo2 omistaja täällä jonka kanssa vaihettiin muutama sana ATM kohalla valoissa eilen?
 
Vs: Olitko se sinä?


simonsayssin ex ysi bongattu tänään lahdessa. kenelläs tuo on nykyään? paimelan paronin tarra oli edelleen takapuskurissa..
 
Vs: Olitko se sinä?

3 Evo-bongausta samana päivänä joita ei ole ennen nähnyt:

16.30 Harmaa 9 Länsikeskuksen ABC:n pihalla.
22.40 Musta 7-9 linja-autoaseman Nesteen vieressä.
22.45 Harmaa 9 (eri kun päivällä) "Wiklundin parkissa"

Ketä te ootte? :)
 
Vs: Olitko se sinä?

JaniB sanoi
3 Evo-bongausta samana päivänä joita ei ole ennen nähnyt:

16.30 Harmaa 9 Länsikeskuksen ABC:n pihalla.
22.40 Musta 7-9 linja-autoaseman Nesteen vieressä.
22.45 Harmaa 9 (eri kun päivällä) "Wiklundin parkissa"

Ketä te ootte? :)
rupee olee Turussa evoja.. riittävästi. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

kukas tuli jollain tumman(sinisellä?) ea galantilla äsken vastaan vt12? päiväajovalot sulla ainakin näytti olevan ja ajelit lahteen päin siinä nastolan kohilla, itte olin tolla omalla veeärrällä ja koitin moikkaillakki mutten nähny et nostitko lapaa takas.
 
Vs: Olitko se sinä?

valkone legnumi klubitarra takalasis myyrmäen kohalla nosteli lapasta mulle ku paino ohi, väsynein silmin en heti kerinny reagoida :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta 3gen eclipse: kurvasit eteen Annalan rampista Lahdentielle -Lahteenpäin äsken klo7.40 aamulla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Joku punanen evo viime viikonloppuna kehä3 espoonkeskuksen lähettyvillä,paino musta ja mun hienosta galantista ohi reippaasti ja hetken päästä se olikin sitten tienposkessa :)
 
Vs: Olitko se sinä?

JaniB sanoi
3 Evo-bongausta samana päivänä joita ei ole ennen nähnyt:

16.30 Harmaa 9 Länsikeskuksen ABC:n pihalla.
22.40 Musta 7-9 linja-autoaseman Nesteen vieressä.
22.45 Harmaa 9 (eri kun päivällä) "Wiklundin parkissa"

Ketä te ootte? :)

No minä tääl pyörin harmaalla 9 mut ei noi paikat kyl sano mitää tälläsel turistil :peukku voi olla tietysti joku muukin ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tuossa äskettäin olin (yllätys taas) pienellä pyöräilyllä, saavuin vihdin kirkonkylään. Auringonlaskussa vastaan tuli hohtavana hopeanharmaa avance/sport galant.
 
Vs: Olitko se sinä?

-JP- sanoi
Käyttääkö foorumia ?
Ei taida käyttää.. Ei oo niin syventynyt näihin "harraste"autoihin. Muutenkin vähän ei niin justiinsa kaveri. Taitaa olla moottorin vikavalo palanut kohta kaks vuotta putkeen.
 
Vs: Olitko se sinä?

Paspartuu vai joku muu valkosella vitosella Kaisaniemessä viiden aikoihin? En kerennyt kun perävalot nähdä kun pyyhkäsit viereistä kaistaa ohi.
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Paspartuu vai joku muu valkosella vitosella Kaisaniemessä viiden aikoihin? En kerennyt kun perävalot nähdä kun pyyhkäsit viereistä kaistaa ohi.
En ollu minä. Flunssaa vähän pukkaa ni en oo ajanu ku kotoo töihin ja takas.

Jouni_K nähty rohikassa eilen.
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoine Legnumi bongattu aamulla Raision keskustassa ja kyseessä ei ollut SaJo eli joku muu? Ja iltapäivästä Naantalin pikatiellä ajeli helmiäisvalkoinen tonnari vastaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

_JS_ sanoi
Valkoine Legnumi bongattu aamulla Raision keskustassa ja kyseessä ei ollut SaJo eli joku muu? Ja iltapäivästä Naantalin pikatiellä ajeli helmiäisvalkoinen tonnari vastaan.

olek varma ettei ollu galantti? siel raisios on sellane valkone farkku mikä on aika ruosteessaki :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Kyseinen auto oli vielä siirtokilvissäkin. Katsoin kuskia niin ei täsmännyt sun naaman kanssa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään Jalasjärvellä tuli vastaan hopeinen Farkku Lanceri.
Mustalla konepelti ja pinkit vanteet.
morjestelin i40 ratin takaa.
 
Vs: Olitko se sinä?

_JS_ sanoi
Kyseinen auto oli vielä siirtokilvissäkin. Katsoin kuskia niin ei täsmännyt sun naaman kanssa ;D

joo mut mun legnumi oli eile aamul raisios eri kuskilla ku meni myllytettäväks ;D eli voiskoha olla et oli sittenki meijä legu? ja nii nykyää alla on oz:n vanteet ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

SaJo sanoi
joo mut mun legnumi oli eile aamul raisios eri kuskilla ku meni myllytettäväks ;D eli voiskoha olla et oli sittenki meijä legu? ja nii nykyää alla on oz:n vanteet ;)
Joo, no oli se sit sun auto.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli Mikkelissä valkoisella pfl Legnumilla mun perässä tänä aamuna kun olin töihin menossa? Ralliartin kuraläpät ja pörinää oli kun ohi ajoit ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

päivinen ajeli vissii tiffillä tossa vesijärvenkadulla iltapäivästä, kattelin vaan ku olin kaljalla siinä chicacon ''terassilla''
 
Vs: Olitko se sinä?

Luultavasti, aamupäivällä ajelin pajalle päin ja viiden aikaan takaisin kotia päin. Tuli vaihdeltua jakohihna, kiristäjä, öljyt... hyvä tuli. Yks varttituuman jatko kilisi konehuoneesta tielle takas ajellessa, kävin toki koukkaamassa talteen. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

JaniT :n legu bongattu hankobaanalla taas, just tulin duunin takaovesta kun vilahti ohi.

ja kukas oli v6 farkkugalantilla äsken mun galantin vieressä Lohjan abc:llä?

edit

abc:ltä lähtiessä tuli vielä vastaan sedan ea xenoneilla
 
Vs: Olitko se sinä?

Ajelikos tamus tai tepi RVR:llä vuoreksessa,tuossa noin tunti sitten?
 
Takaisin
Ylös Bottom