Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen evo 5 kävi porukoiden edessä parkissa tänään aamupäivästä... Tuusulanväylän varressa pieni tienpätkä Hml motarin läheisyydessä. Olin siinä pihalla kuplaa rassailemassa, niin huomasin kun lähti pois.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tomson sanoi
Useemman päivän ollu Tampereella Hatanpäällä Toyotan pihassa musta evo 8(?) kultasilla vanteilla
sama nähty Ruskossa. Veikkaan et tää on se Weni:n tutun ostama.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään aamulla valkoinen IV oransseilla vanteilla. Reittinä kehäI - Turun moottoritie - KehäII. Onkos täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Noin tunti sitten Malmin postilla ralliart lanceri kuka? Taitaa olla mun kaverin vanha auto ainakin samalta näytti. Itse olin hopeisella ysillä liikenteessä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Päivällä Tuusulassa punainen ix, viiden jälkeen turun motaria etelään kehien välissä viininpunainen x ja äsken kehäI musta ix vihreillä teippauksilla. Kyllä näkyy mitsuja, kun oma on seisonnassa. :D
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Päivällä Tuusulassa punainen ix, viiden jälkeen turun motaria etelään kehien välissä viininpunainen x ja äsken kehäI musta ix vihreillä teippauksilla. Kyllä näkyy mitsuja, kun oma on seisonnassa. :D

Toi musta ix on yhden tutun auto. Ei taida käydä täällä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tossa ihan 15-30min sitten tuli kannelmäen prisman lähellä recaron penkeillä varustettu valkoinen evo 2-3 vastaan. Köröttelin ite sieltä liikenneympyrältä pohjois-haagaan päin tuolla legnumilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään (about 14:05-14:20) valkoinen evo 4-5 (en ehtinyt nähdä paljon muuta kuin siipi...) ajoi läpi uuttakaarlepyytä.. Olitko se sinä? Meidän sininen ysi pysäköity topeliuksenpuistikolla...
 
Vs: Olitko se sinä?

ast sanoi
Outlander PHEV Vantaan taksikyltillä varustettuna bongattu, onkohan ainoa tuollainen taksissa?
Hyvinkäällä taitaa olla kans ainakin yks tollanen taksina tai sit toi Vantaan auto on ollu käymässä.

Kenen musta PHEVi oli Hyvinkäällä kauppatorin parkissa maanantaina? Auto oli varustettu mustalla koiralla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka oli 7-9 evolla Hyvinkään Tebiksellä eilen illalla? Oottelin LLEMPPAa siinä ja chattailin samalla niin tiiviisti etten joutanu moikkailemaan vaikka aluksi oli tarkoitus tulla rupattelemaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen klo 16 jälkeen valkoinen evo x 58 -tiellä Multian kohdalla matkalla etelään päin.. pallosalamalla hurruutin vastaan..

-Eki
 
Vs: Olitko se sinä?

Pvata tais tulla pajerolla sigman perässä tänään? Kävin katsastaa appiukon sigman , myöhemmin kun oli jo lancerilla liikenteessä käpykankaan Junaradan paikkeilla tuli punanen Dodge (3kgt) vastaan (Joensuussa ajeltu siis)
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen evo9 (joka ei ollut JS:n evo) tänään klo18 Ylöjärven kohdilla Vaasantiellä... liekkö se myynnissä ollut "MR" mallinen?
 
Vs: Olitko se sinä?

Se olit Sinä joka kävit koeajamassa hopeanharmaata evo seiskaa tuossa kylätiellä illalla... :) (ei siis Harri vaikka edellinen viesti ja auto sopisi asiaan)
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen siinä vähän ennen klo 18, Jyväskylässä(Keljon kulmilla) tie 23 keuruun suuntaan oli menossa punanen 3g eclipse.. hyvin erottui liikenteen seasta.. ;)

-Eki
 
Vs: Olitko se sinä?

Ketäs oli tänään aamulla ysin aikoihin ajelemassa motaria turkuun päin mustalla evo 9, jossa oli kultaiset vanteet? :)
 
Vs:

Tänään hetki sitten (n. 17:30) Jyväskylässä ajelin Priuksella kohti keskustaa, jolloin perässä seurasi valkoinen 1 gen tonnari. Mahdatkohan lueskella tätä foorumia?
 
Vs:

Jouni_K sanoi
Tänään hetki sitten (n. 17:30) Jyväskylässä ajelin Priuksella kohti keskustaa, jolloin perässä seurasi valkoinen 1 gen tonnari. Mahdatkohan lueskella tätä foorumia?

Ooonkohan mää ollu liikenteessä. Voi hyvinki olla :driver

Kukas oli parkkeerannu evon (kutonen?) seppälän prisman parkkipaikalla mun vieree? ::)
 

Liitetiedostot

  • evo ja gto.jpg
    evo ja gto.jpg
    261.2 KB · Lukukerrat 673
Vs: Olitko se sinä?

Tänään ylöjärvellä klo 13 kauppakeskus elolla parkissa punainen evo 9. Olitko se sinä? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Oltiin just raision st1:llä tankkaamassa ja bongasin harmaan evo nelkun.Ehkä juuri sinut.
 
Vs: Olitko se sinä?

Joku Hml cruisingis sinisel evo 4-6 oli parkis siin mun coltin vieres :) ja Basswagonin & raikun lancerin ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen Evo (LLEMPPA?) tuli eilen vastaan Hyvinkäällä about 21 aikaan.

Ja perjantaina taisi olla Raikun lanceri Hyvinkään ABC:llä (illalla, tarkkaa aikaa en muista)

Oltiin Coltilla itse liikenteessä
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Valkoinen Evo (LLEMPPA?) tuli eilen vastaan Hyvinkäällä about 21 aikaan.

Saatoin olla minäkin ku nuihin aikoihin käytiin emännän kanssa kylillä pyörähtämässä ja hakemassa evästä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli ajelemassa timeattackia evo 5:lla botniaringillä eilen? Valkoinen "värikkääksi" teipattu..
 
Vs: Olitko se sinä?

Taisin Bongata Jerkku:n mustan Legnumin tänään aamusella tuossa Hyvinkään Riihimäenkadun valoristeyksessä. Itse olin tulossa moottoritieltä päin kohti keskustaa.
 
Vs: Olitko se sinä?

LLEMPPA n.klo 14:20 tapiolassa kurvas ohi ku tultii parkkihallista.. ei saatu sua kii enää ;D oltii punasella e3.
 
Vs: Olitko se sinä?

Neponen sanoi
Taisin Bongata Jerkku:n mustan Legnumin tänään aamusella tuossa Hyvinkään Riihimäenkadun valoristeyksessä. Itse olin tulossa moottoritieltä päin kohti keskustaa.
Joo, oli legnumi liikenteessä siihen aikaan, en tosin itse sillä ajanut :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopee evo 8 tai ysi (en väsyneenä tajunnu heti) tuli klo16 jälkeen vastaan Kangasallepäin Lahdentietä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Rovaniemellä tumman sinisellä vitosella?? valottomana... Olitko se sinä...
 
Vs: Olitko se sinä?

Tontsa78 sanoi
Pukinmäessä sininen evo 9 noin klo 16. Itse olin Snackyllä käymässä hopeisella ysillä.

No sehän olin minä..
Meinasin just kysellä kenellä muullakin täältä suunnalta on autovalinta osunut nappiin.. ;D
P.S. Snackyn ruokatarjonnalle :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Tuliko kenties Hoppala tänään aamulla vastaan keltasella evolla, vt19 suunnasta koskenkorvan keskustaan päin..
 
Vs: Olitko se sinä?

mikki87 sanoi
Tuliko kenties Hoppala tänään aamulla vastaan keltasella evolla, vt19 suunnasta koskenkorvan keskustaan päin..

Joo, minähän se. "Joutunu" ny kulkeen evolla muutamana päivänä töiski ku työsuhdekulkineet loppuu kesken
 
Takaisin
Ylös Bottom