Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Hopeinen 3000gt/gto tuli just äsken turun jokirannassa vastaan teatterin kohdalla. Joku täältä, oli komea peli :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen pörinä legnum ajeli vt6 Jurvalan kohdilla vastaan ihan äsken,kukaan täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen Evo 6 renkomäessä puol viiden aikaa ja tunti siitä, musta Evo 9 (?en kerenny varmaks näkee) möysässä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Basbarduu morjensti mulle Willassa, ilmeestäni ehkä huomasi etten tunnistanu sua ;D

Tajusin vasta noin 30sek myöhemmin että ketä tuli moikattuu takas :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen FTO orimattilaapäi mennessä vastaa. Lapaki näytti nousevan, vaan en kerenny enää takas morottaa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Ren sanoi
Valkonen FTO orimattilaapäi mennessä vastaa. Lapaki näytti nousevan, vaan en kerenny enää takas morottaa.

Hep! ;D juu kattelin et ymmärsikö se kuski ees et mitsusta morjestettiin. ;) ;) Ku toiset haukkuu tätä supraks jne... ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

Perjantaina 26.9 illansuussa(ennen pimiää) lasketteli valkoinen Evo 5? eteläänpäin nelostietä jossain pulkkilan paikkeilla.. tai no Oulun eteläpuolella kumminkin.. ja sitten näky Oulussa sunnuntaina 28.9 noin klo 16 musta evo 3 vasemmanpuoleisella ohjauksella...

-Eki
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka oli vihreellä 3000:lla käymässä Pihlavassa Rivitalotiellä eilen??
 
Vs: Olitko se sinä?

Punainen avaruusvankkuri, tänään puolen päivän tietämillä halikossa erään kyläkaupan pihalla oli parkkeerannu mun kala-annin viereen.
Näytti vähän, että jossain kohtaa elinkaartaan se on saattanu oleilla ruotsin puolella ennen saapumistaan suomeen.
 
Vs: Olitko se sinä?

Olitko se sinä vai joku muu?
 

Liitetiedostot

  • PicsPlay_1412254015152.jpg
    PicsPlay_1412254015152.jpg
    201.2 KB · Lukukerrat 643
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen Legu tuli vastaan eilen Kalkun Siwan kulmalla, olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Yöllä Rusan shellillä kävi hopeinen Evo8 ja viininpunainen PFL Legnum. Olitko se sinä?
Olin ite omalla liikenteessä yhdessä Juikkipuikin Basswagonin ja Driverin White Diamondin kanssa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen noin. klo. 14 punainen evo 8 tai 9 ilman takaspoikkaa lähti pirkkalan motonetistä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Ajelikos lemppa tuossa ennen kuutta kehä 1 länteen? Valkoinen vitonen ja rekkari oli BOS-***? Itse ajelin mattamustalla rontti-mersulla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen (yllättäen) feislift legnum kenonivaloilla tuli ohikulkutiellä vastaan tuossa kuuden jälkeen illalla, olit menossa raisioon päin.
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
Valkoinen (yllättäen) feislift legnum kenonivaloilla tuli ohikulkutiellä vastaan tuossa kuuden jälkeen illalla, olit menossa raisioon päin.

Taisi sama tulla mua vastaan nesteentiellä, ite olin hopean värisellä ysillä. _JS_ ? :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
Jaksan epäillä että olis legu kasassa... :D tarvii ennnen lumea miitata??

Ilmanmuuta, auto varmaan kuun loppuun ajossa :driver

TSEEM "Turun seudun erittäin epävirallinen miitti" ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

villezz sanoi
Taisin olla minä. Ainakin noihin aikoihin siellä päin tuli pyörittyä. :driver ja ysihän se;)

Olisin veikannut 8 tai 9 kunnes katsoin googlesta mitä eroa perässä... Liian hankala erottaa :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään suutarilan st1:llä musta 7 tai 8. Itse ajelin outtiksella siitä ohitse.

E: eli noin 14.00
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen illalla amismekassa eli rusan Shellillä valkoinen seiska ja viininpunainen legu. Kävin heittämässä kunniakierroksen galantilla
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään VT7 Karhulassa valkoinen evo 6?kuka tunnustaa?
Ajelin omalla evolla viereistä kaistaa
 
Vs: Olitko se sinä?

Vaajakoskentiellä tuli musta evo valkosilla vanteilla vastaan joskus neljän aikoihi. 7-9? Ite olin sprintterillä liikenteessä. :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Hablu sanoi
Tänään VT7 Karhulassa valkoinen evo 6?kuka tunnustaa?
Ajelin omalla evolla viereistä kaistaa


Minä siellä pyörin. Huomasin liian myöhään sut taustapeilistä kun olin jo kääntynyt Otsolan rampille..
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen Lahden motarilla noin klo 19:30, Järvenpään pohjoisen ja eteläisen liittymän välillä etelän suuntaan matkannut Colt Ralliart bongattu.
 
Vs: Olitko se sinä?

Driver ajeli lumipallollaan ohi tuossa Hyvinkään ABC nurkilla. Olin juuri tulossa 130:ltä Coltilla niin porhalsit nenän edestä ABC:lle päin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka ajelee Hyvinkäällä nimim. Samppa entisellä autolla?
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Driver ajeli lumipallollaan ohi tuossa Hyvinkään ABC nurkilla. Olin juuri tulossa 130:ltä Coltilla niin porhalsit nenän edestä ABC:lle päin.

ai perhana ku en nähny sua, sen siitä saa ku on sokee :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Aamulla bongasin Tuusulan (Fallbackantie) Vianorin kohdalla Harmaan (missä valkoinen konepelti?) RHD Evo 3en bussipysäkillä. Yritin morjestella.

Ei näyttänyt että mitään vikaa olisi - oliko? Meinaan jäin pohtimaan että olisko pitänyt kysyä tarviiko jeesiä :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään Helsingin Kalliossa tuli vastaan hopea LHD Evo7-8. Olitko se sinä?
Olin ite legnumilla liikenteessä mimmi apparina. Lapa pystyssä ajoin vastaan, mutta et reagoinut.
 
Vs: Olitko se sinä?

Lähtikö mäyräy tänään iltapäivällä minun edellä Porokylän ääs-marketin parkkipaikalta liikenteeseen?
 
Vs: Olitko se sinä?

Djpeikko nähty klaukkalan teboilin pihassa? :) ajelein ohitte siitä. Ja alku viikosta näin kun sinä ajoit ohi siitä ku olin kahvetta hakemassa!
 
Takaisin
Ylös Bottom