Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

cantoona sanoi
Kauklahden kulmilla nähty harvinaisuus,valkoinen evo 9 FARMARI!!! Lisäksi samoilla kulmilla,lievällä tuunauksella piristelty,madallettu, "taivaanharmaa"-galant,taisi olla vielä nainen ratissa...
oisko ale ollu liikenteessä? ;)
Kukas kurvaili tänää mamasanin shikaanissa valkosel vitosel? Tultii matta hopeel e46:lla vastaa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukahan ajoi viime torstaina klo 09.30 911 porsaalla mun perässä 51 tietä ennen pikkalan porttia kohti helsinkiä? Ihmettelin kun ukko heilutti käsiään meille kuin olis ollut pahan herhiläisparven keskellä :eek: Viimein se hokas että musta Seat ei ole hopeanvärinen Porsse ja näytti meille merkin jatkaa eteenpäin ja porsselle merkin mennä sivuun ;D


Huomasin kyllä tutkan joka oli n. 3km ennen tätä pysäytystä. Noteerasin nimittäin siviiliautossa olleet siniset vilkut mitkä oli takaikkunalla :)


Tavan tonttuilua hyppiä keskellä katua ilman mitään pysäytysvaloa/ huomioliiviä. 50m. ennen ajattelin että joku lenkkeilijä oli saanut kävelystä tarpeekseen ja ajatteli pysäyttää auton. Perus poliisipuku ei näkynyt mihinkään. Typerää riskeerata oma turvallisuus tuommoisella äkkinäisellä pomppimisella keskelle tietä. :(

Edit: laitettu palautetta poliisien turvallisuudesta heidän omille sivuilleen :)
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
oisko ale ollu liikenteessä? ;)
Kukas kurvaili tänää mamasanin shikaanissa valkosel vitosel? Tultii matta hopeel e46:lla vastaa.

Minähän se olin. edit. siis ajelin vitosella en farmarilla.

Kukas tuli eilen ST-Motorssilta valkosella ysillä?
 
Vs: Olitko se sinä?

ewopower sanoi
Tavan tonttuilua hyppiä keskellä katua ilman mitään pysäytysvaloa/ huomioliiviä. 50m. ennen ajattelin että joku lenkkeilijä oli saanut kävelystä tarpeekseen ja ajatteli pysäyttää auton. Perus poliisipuku ei näkynyt mihinkään. Typerää riskeerata oma turvallisuus tuommoisella äkkinäisellä pomppimisella keskelle tietä. :(

Edit: laitettu palautetta poliisien turvallisuudesta heidän omille sivuilleen :)

Eihän sillä seriffien turvallisuudella eikä millään muullakaan ole niin paljoa väliä kuin sillä, että autoilijalle saadaan kirjoitettua mahdollisimman iso sakko.
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
Kukas mahtaa tunnustaa pesseensä tänään sinistä evo 6 hkl ratavarikolla roihupellolla tai mikä lie onkaa helsingissä :D kävelin siitä ohitse ja satuin vaa ovenraosta näkemää kauniin auton perän ja tarrat VI :) oma ysi seisoi siinä porttien toisellapuolella parkissa. jos jatkossa on tylsää töissä niin sitäkin saa hinkata ;D
Minä sitä yritin vähän puhdistaa... Huomattu on 9 parkkiksella.

Tuut siihen telikorjaamolle huutelemaan ni pestään vaan. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Sininen evo7 tänään ennen ysiä renkomäen paikkeilla, orimattilaan päin ajelit. Morjestelin puntosta mutta ihailit maisemia 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen E6 stadivantaalla. Nostin lapaa hopeisesta land cruiser taxista.
 
Vs: Olitko se sinä?

... ja punanen 8/9 punasella häikäsyteippauksella


E: päättelin rekkarista
 
Vs: Olitko se sinä?

Npfemma sanoi
Sininen evo7 tänään ennen ysiä renkomäen paikkeilla, orimattilaan päin ajelit. Morjestelin puntosta mutta ihailit maisemia 8)
:D ei sitä kaikkea voi huomata.. Pahoittelen että laskin taas nollat taulus töihinpäin. Pitäs varmaa keskittyy enemmän liikenteeseen :D
 
Vs: Olitko se sinä?

valto sanoi
Minä sitä yritin vähän puhdistaa... Huomattu on 9 parkkiksella.

Tuut siihen telikorjaamolle huutelemaan ni pestään vaan. :)
Jepa tossa ensiviikolla aletaan siellä duunailemaan huomenna roudaillaa tavaroita sinne ja oma pirssi viettää yön lohjalla. mutta ensiviikolla se alkaa tekee tonttia siihen parkkipaikalla (P...a sellainen :seina) keinolla millä hyvänsä saatava porttien sisäpuolelle ;D mutta juu pitänee tulla poikkeamaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Jylppy90 sanoi
:D ei sitä kaikkea voi huomata.. Pahoittelen että laskin taas nollat taulus töihinpäin. Pitäs varmaa keskittyy enemmän liikenteeseen :D

suosittelen, mä vilkuttelen valoja vt24 tiellä n 1645 ennen Körriä, ei vastanoteerausta ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

Hemppis sanoi
suosittelen, mä vilkuttelen valoja vt24 tiellä n 1645 ennen Körriä, ei vastanoteerausta ::)
ajoit hemppis niin samperin lähellä sitä edellä ajavan persettä ettei sua voinu nähdä siitä takaa :D kyllä mä morjestin heti ku huomasin että tulit vastaan..
 
Vs: Olitko se sinä?

Punainen evo9 kiihdytteli tuossa Vantaalla / Robert Huberintiellä äsken.. olitko se sinä ?
Katselin / kuuntelin vaan tästä toimiston ikkunasta ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Hyvinkään abc:n (tai teboilin) kulmilla harmaa outlanderi the spirit of competition tarralla juurikin äsken, kuka?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka oli Tammisaaren ABC:llä valkoisella evolla klo.15 jälkeen
 
Vs: Olitko se sinä?

Pari evo bongausta.

Punanen 9 17.30 länsiväylä suuntana espoo?

Valkonen 5 tiksis puolilta öin. Vilkutin sulle muutaman kerra hätäreit hopeisest mazda 6 farkust rusan shellin mäes. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Käytiin nappaa vaa nopeest polttoaineet ni en nähny :D Muutenki lievä kooma päällä...

AneemineN sanoi
ja et edes minua bongannu ku siinä kulmilla galantilla suhailin ja väistelin töyssyjä
 
Vs: Olitko se sinä?

jyväskylän keskustassa vapaudenkadulla ajoi just äsken (11.30)just samanlainen hopeinen EA-gallu kuin mulla.

juuri olin jättänyt oman parkkiin ja kun näin sen toisen tuli mieleen että pitääkö mennä tarkistamaan et onko oma vielä tallella :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Lappeenrannassa helsingintiellä mun punasen evo ix takana tuli valkonen 4....Sinäkö ?
 
Vs: Olitko se sinä?

tänää n.16.15 tuli taas punane 9 vastaa länsiväyläl suuntana espoo. oisko sama ku eile?
n.18.15 hopea 8 suuntana helsinki. myös länsiväylä.

clubilaisii?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänää kauniaisten abc illalla 10:00-11:00 tai sinne päin ja rusan shellil 12:00-01:00 punanen 5 tai 6 liekö sama molemmissa? rusalla ku pääs läemmäs ni jotai ralliarttia tais kyljes olla... ???
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen kutonen ajeli Pakilan Teboilin ohitse, olitko se sinä?

Ja kukas sillä mustalla Legnumilla nyt ajelikaan, parkkeerasit Kannelmäen Nesteellä autos mun miinan viereen.
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos joku clubilainen tänään matkalla seinäjoelta kurikkaan päin mustalla ralliart lancerilla, ainakin sellaselta näytti taustapeilistä katsottuna, tunnusmerkkeinä tarrakilvet sekä sparcon tarra perässä.. Itse ajelin siinä edessä sinisellä almeralla..
 
Vs: Olitko se sinä?

Laza ilmeisesti kävi TTY:llä taas pyörähtämässä, ajelit ohi kun tetsailin siinä tietotalon ja sähkötalon välissä.

Sen lisäks musta evo 8/9 bongattu ideaparkin kohdalla menemässä VT3:n yli noin 1845 aikohin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli sinisellä A70 Celestellä äsken Tapulikaupungissa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas jakoi kanssani työmatkan mustalla mielestäni samanlaisella lancerilla jossa mustat lasit ja takapuskuri pakkeloitu? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka oli hopeisella evolla abc kolmenkulmassa tiistai iltana? Klo n23 aikaan...
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen aamulla 6:45 paikkeilla punanen ?evo8-9 seiskan puskurilla? kehä1:stä itään?

Tänään 6:40 paikkeilla hopeinen 8-9 myöskin kehä1:stä itään?

Koitin morotella molempia punasesta i30:stä ulommalta kaistalta mut ei tainnu kumpikaan huomata.
 
Vs: Olitko se sinä?

Maanantaina Vaajakosken sillan kohalla n. klo 19.20 abc:lle päin musta e7-9, rekkari alko TEZ-???

Tullu joskus aiemminki vastaan
 
Vs: Olitko se sinä?

ola sanoi
Ei kyllä lauantaina 30. päivä oltii iha Parikkalassa kurvailee. =) Joku muu olt.
voi daam ja miä heiluttelin käsiä vieressä ku heikkopäinen :nykii ku luulin teikeläiseks
 
Vs: Olitko se sinä?

alec1984 sanoi
voi daam ja miä heiluttelin käsiä vieressä ku heikkopäinen :nykii ku luulin teikeläiseks

Joo eihän siinä mitään, joku tosiaan tainnu taas hommata valkosen evon täälläpäin, viime talvena pyöri yks E5:n vähän aikaa.
Voihan tuota parkkiin iskee jos tuossa satutaan joku päivä samaan aikaan liikkeelle.

Eilen 3. päivä 17:00 aikaan savonlinnas ajeli 2gen punanen 3000GT, siisti peli. =)
 
Vs: Olitko se sinä?

ola sanoi
Joo eihän siinä mitään, joku tosiaan tainnu taas hommata valkosen evon täälläpäin, viime talvena pyöri yks E5:n vähän aikaa.
Voihan tuota parkkiin iskee jos tuossa satutaan joku päivä samaan aikaan liikkeelle.

Eilen 3. päivä 17:00 aikaan savonlinnas ajeli 2gen punanen 3000GT, siisti peli. =)

joo, käypi :D se 3000gt tais olla jonkun täältä jos oikein muistan?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään puolen päivän jälkeen kaivokselan inchcapen pihalla bongattu punainen evo 4 ja hopeinen 9.
 
Vs: Olitko se sinä?

nurmon kohdas "ainoat valot" risteyksessä lapualta päin seinäjokeen punaisella evo 7lla ja ratti vasemmalla?
 
Vs: Olitko se sinä?

Mihin se Jani.T kurvaili ? ??? Oisin voinu tulla heittää villii legendaa ja mielestäni yritinkin suhteellisen vauhdikkaasti siitä abc:ltä lähteä perään, mutta mies hävis kuitenki ku pieru saharaan :nykii Ehkä mulla on sit vaa liian hidas auto ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Mihin se Jani.T kurvaili ? ??? Oisin voinu tulla heittää villii legendaa ja mielestäni yritinkin suhteellisen vauhdikkaasti siitä abc:ltä lähteä perään, mutta mies hävis kuitenki ku pieru saharaan :nykii Ehkä mulla on sit vaa liian hidas auto ;D
Käväsin asemalta hakees poitsut :) Se kannattaa polkea kunnolla jos meinaa peräs pysyä ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Amboniuksen kans bongattii seinäjoella ensin hopea evo nelonen siirtokilvillä menossa kapernaumille päin tuas viiden aikoohin ja just nähtii
valkoonen evo 7-9 ilman takapuskuria musta/hiilikuituisella takaluukulla keskellä teollisuusaluetta.
Foorumilaisia? :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Raision Myllyn parkkihallin ylätasanteella puolenpäivän aikoihin punainen Evo hiilariosin laiteltuna. Enpä ollut ainoa joka sitä ohikulkiessaan ihasteli :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Mihin se Jani.T kurvaili ? ??? Oisin voinu tulla heittää villii legendaa ja mielestäni yritinkin suhteellisen vauhdikkaasti siitä abc:ltä lähteä perään, mutta mies hävis kuitenki ku pieru saharaan :nykii Ehkä mulla on sit vaa liian hidas auto ;D

Vakio vs virallisten papereiden mukaan suomen tehokkain, kait siinä jotain eroo on :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen joskus 15:30 aikoihin, valkonen tai harmaa/hopee evo 5 tai 6 kehä III->lahden väylää Helsinkiin. Autosta puuttu takaspoikka. Kuka tunnustaa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas se tänään heilutteli kättä mustalla lancerilla jossa punainen takapuskuri? Tapahtumapaikkana Alahärmä (moottorikerhon ja Skaalan välissä), hieman kävin hitaalla kun piti katsella että pysyykö eukko opelilla perässä. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Mynämäelle mennessä morottelin valkoisen Evo kolmosen kuskille ja tullessa punaisen Evo ysin kuskille :) Sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Vakio vs virallisten papereiden mukaan suomen tehokkain, kait siinä jotain eroo on :D

:eek:fftopic

Paljos suomen tehokkaimmassa on, iha uteliaisuuttani kyselen?
 
Vs: Olitko se sinä?

ShaQ sanoi
Amboniuksen kans bongattii seinäjoella ensin hopea evo nelonen siirtokilvillä menossa kapernaumille päin tuas viiden aikoohin ja just nähtii
valkoonen evo 7-9 ilman takapuskuria musta/hiilikuituisella takaluukulla keskellä teollisuusaluetta.
Foorumilaisia? :)

Hopea mutta vitonen sopis muhun ku oon siä ajellu siirtolapuulla ja se seiska on MJ:n
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkone evo7 mustalla katolla? tuli vastaan torstaina Jämsän pohjoispuolel (itse tulin seiskal nokka kohti Jkylää)
 
Takaisin
Ylös Bottom