Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Maxxximus sanoi
Käännyit ainakin mun nokan edestä Palokan parkkipaikalla, aika hässäkkää siinä toisaalta oli :D

Olit siinä pesukadun vieressä/päässä? Oltii siinä vaiheessa lähössä jo, tultii sinne parkkii jo ennen letkaa, auto oli siin melkein vieres ollu parkis ;)

Ja kun ei toi evo käänny mihinkää sierran jälkeen, ni joutuu peruuttelee ja veivaamaan.. :D Tuntuu että töissäki täysperä pyörähtää paremmin ympäri
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta evo 8? Kanttas lahdes holman ympyräs menee vissiin prisman suuntaan..
(tapahtui äsken)
Ite oon alkanu kääntyilee evol samal taval ku scanial :D ei siitä parkkeeramisest muuten tuu mitää..
 
Vs: Olitko se sinä?

Toissapäivänä lähes samanlainen harmaa farkkugalanti [VUF-XXX] kuin mulla bongattu salon motonetin parkkiksella.
Poikkeuksena, että oli avance puskuri eessä ja takana oli V6 Galant tarrat..

Polttelin siinä savukkeen ja kuuntelin radiotakin jonkin aikaa et oisko omistaja ilmaantunut paikalle jotta ois päässy moikkaamaan, mut pakko oli jossain vaiheessa lähteä eteenpäin omille asioille..
 
Vs: Olitko se sinä?

Saaride sanoi
Olit siinä pesukadun vieressä/päässä? Oltii siinä vaiheessa lähössä jo, tultii sinne parkkii jo ennen letkaa, auto oli siin melkein vieres ollu parkis ;)

Ja kun ei toi evo käänny mihinkää sierran jälkeen, ni joutuu peruuttelee ja veivaamaan.. :D Tuntuu että töissäki täysperä pyörähtää paremmin ympäri

Joo sinne jätin parkkiin vähäks aikaa kun ei viittiny lähtee fiksumpia parkkipaikkoja ettimään :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?


Tonzaaz sanoi
Taisin olla minä jos oli joskus 2200 ja rek alku vsy-xxx. En huomannu valojen väläytyksiä ollenkaan :eek:

Aaaaa sulla on siis mun kaverin vanha Evo ! :D No, eniveis määki sen bongasin Karjaan ABC:n parkkipaikalta tossa joku päivä.
 
Vs: Olitko se sinä?

16.30 valkone legu kurvaili hyvinkään tebiksen ohi iso clubin tarra takalasis.
17.00 hablu kurvaili vastaa tampereen motarilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Hablu ei kurvaillut Tampereella vaan Kouvolassa noihin aikoihin ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Katoinki et sun gallu oli parkis,aamulla siin pyörähti hopea Galant
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänää parit kin bongailut vantaalla kehä3 varrella suutarilassa neste motorest hopeinen 8/9 mustalla luukulla ja spoikalla klo 11:00? ja sitten kehä 3 tossa 18:15 aikaan petikonkohdalla hopeinen 9 työkaveri tokas "et tais olla sun auto" tuli vähä sellanen olo et onko se siellä hallilla viellä ??? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

ketäs ajeli punasella evo 9 tuusulan motarii LA klo 16 aikoihin :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopeinen ysi bongattu kaivokselassa meluvallin kohdalla. Kello 1130-1200.
Itse liikenteessä hopeisella evo5:sella.
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Aaaaa sulla on siis mun kaverin vanha Evo ! :D No, eniveis määki sen bongasin Karjaan ABC:n parkkipaikalta tossa joku päivä.
Ookei :D Olitkos tänää karjaan natsisiwan eli lidlin parkis tossa illalla vai oliko jonkun muun legu parkissa siinä? Kuskia ei näkyny missää :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tonzaaz sanoi
Ookei :D Olitkos tänää karjaan natsisiwan eli lidlin parkis tossa illalla vai oliko jonkun muun legu parkissa siinä? Kuskia ei näkyny missää :D

Siellähän se kiltisti odotteli ku isäntä oli muualla :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas pyöri eilen Treellä mustalla evo4:llä? Olin kaverin punasella T-Sport corollalla siinä rosendahlin kulmilla :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Juccaaa sanoi
Kukas pyöri eilen Treellä mustalla evo4:llä? Olin kaverin punasella T-Sport corollalla siinä rosendahlin kulmilla :D

Siistin näkönen oli :) Ratinassa tuli sama nähtyä kahden maissa
 
Vs: Olitko se sinä?

Lauantaina n. neljän aikoihin bongattu raumalla "kakskaistasella" hopee evo iv. Käännyit poriin päin ku ite jatkoin suoraan...lapaa nostettiin =))
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikohan mikko6 kuka tuli vastaan äsken ~13.50 valkosella evo vi:llä, tampereen suunnasta rantaväylältä käännyit keskustaan päin jyväskylässä. Rekisteri alko KOO-XXX.

Koitin kovasti morjestella sierrasta, mut eihän mitsumiehet ford-kuskeille takasin moikkaa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Nyt en ollu minä vaikka olenkin Tampereen kohilla mutta istun paraikaa junassa matkalla Helsinkiin :)
 
Vs: Olitko se sinä?

noin 17.15 immulassa tumma legu, olisko ollut pfl. nostin lapaa
 
Vs: Olitko se sinä?

Nyt tänä vkl kemoralla pyöri valkonen mitsu, 08 tai uudempaa mallia... en erottanu oliko sit perus lanceri vai ralliartti. :) Mutta evolta se ei ainakaa näyttäny... Ja tarroja oli kolokosti. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenelle punaselle Eevalle (8/9, ikinä kerenny kattoo onks homokolmioo keulilla). Ralliartin teipit takalasissa ja oliko peräti kuraläpissäkin. Viimeeks tuli ns. "radanvarsitiellä" eli Keravalta/Saviolta Korsoon menevällä tiellä vastaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tonzaaz sanoi
Ookei :D Olitkos tänää karjaan natsisiwan eli lidlin parkis tossa illalla vai oliko jonkun muun legu parkissa siinä? Kuskia ei näkyny missää :D

Vähän :eek:fftopic

Tämä kyseinen yksilö taitaa olla oma ensiaskel Mitsubishien leiriin... hienoja aikoja ;D rekkarin alusta vaan tunnistin :peukku Minkäslainen nykykunto on?
 
Vs: Olitko se sinä?

Maxxximus sanoi
Vähän :eek:fftopic

Tämä kyseinen yksilö taitaa olla oma ensiaskel Mitsubishien leiriin... hienoja aikoja ;D rekkarin alusta vaan tunnistin :peukku Minkäslainen nykykunto on?

Tarkotatko nyt mun legua vai Tonzaaz:n evoluutionia? :D Koska mun legu käsittääkseni tuli simonsaysille suoraan japskeista, vai oonko nyt missannu jotain? :D
 
Vs: Olitko se sinä?

n.19.30 punane ysi tuli vastaa tampereen motaril suuntana tampere. Hieman Klaukkalan liittymän jälkee.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänää tos 15:15 aikoihi kehä 1 länteen mustan 9 kultasilla vanteilla.. ajelin perässä ja sit edelläkin välillä ja tuli viellä vihdintielläkin perässä jokusen kilometrin nainen kuskina hanttina joku nuorempaa sukupolvea edustava toiv tuleva mitsukuski... ;D ja rek alku tais olla VPY-xxx tai jotai tonnesuuntaa :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Lumitykki bongattu olarissa.
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
n.19.30 punane ysi tuli vastaa tampereen motaril suuntana tampere. Hieman Klaukkalan liittymän jälkee.


Minä vissiin ajelin 9 kun nuihin aikoihin olin matkalla hyvinkäälle :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen kutonen valkosilla vanteilla Jyväskylässä 15:30 kääntymässä lutakkoon päin tourulan nesteen suunnalta? Hieno oli :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

12 aikoihi musta ysi/kasi pöristeli ohi lahdessa, olin parkissa siinä tien sivussa punasella ysillä :)
Ja maurichia kaahaili orimattilassa audilla vastaan?
 
Vs: Olitko se sinä?

Maxxximus sanoi
Valkonen kutonen valkosilla vanteilla Jyväskylässä 15:30 kääntymässä lutakkoon päin tourulan nesteen suunnalta? Hieno oli :peukku

Meikäläinenhän se :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen pfl legnum (mustat vanteet) äsken (noin 17.30 aikoihin) Järvenpäässä Peltolan K-kaupan valoissa (käännyit Kellokoskelle). Itse vedin juuri sinne kaupan parkkiin oman samanlaisen. Klubilaisia?
 
Vs: Olitko se sinä?

mikko6 sanoi
Meikäläinenhän se :)

Nice. Ite en paljoo viittiny Folkkarista heilutella... pitävät pian vielä sekavampana kun jo valmiiks on.

Vois pitää sitä JKL miittingiä seuraavan kuun alussa. Porukalla on näköjään uusiutunu jopa kalustoakin (Catodium, VilleT??) ;)

Tossa 8 maissa tuli evo 3 mustalla konepellillä samaisessa risteyksessä tourulan Nesteen suuntaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Maxxximus sanoi
Vähän :eek:fftopic

Tämä kyseinen yksilö taitaa olla oma ensiaskel Mitsubishien leiriin... hienoja aikoja ;D rekkarin alusta vaan tunnistin :peukku Minkäslainen nykykunto on?
Nonni itellekki tosiaa eka evo ja samalla tuli clubiin liityttyä ;) No onhan tossa laittelemista mutta tarkotus olis tehä auto siihen kuntoon mitä sen pitää olla ja ehkä vähän paremmaks :)
 
Vs: Olitko se sinä?

kenenkäs musta evo 9 oli tänään hartelan työmaalla keilaniemessä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Lohjalla pariin otteeseen osunut silmään punainen joko lhd evo3 tai looker lancer
 
Vs: Olitko se sinä?

pari minuuttia sitte valkonen evo v rs käänty heinolantieltä rihuun päin. Ite tulin heinolast päin omalla vitosel :)
 
Vs: Olitko se sinä?

valkoisella etupuskurilla varustettu harmaa Evo 3 nähty, pähkinärinteen kathunkierroksessa. Ajoin omalla just viereisen hallin katolle.
 
Vs: Olitko se sinä?

Heips.. Kukas siel oli jollain punaisella Evo:lla kiusaamassa emäntää jossain keravan suunnilla kun lahdesta päin ajetaan helsinkiin joskus 00.00 maissa?
Emäntä tuli vihreällä Eclipsellä???
 
Vs: Olitko se sinä?

Infl44tio sanoi
valkoisella etupuskurilla varustettu harmaa Evo 3 nähty, pähkinärinteen kathunkierroksessa. Ajoin omalla just viereisen hallin katolle.

Tunnustan :). Kattelin joo sun evoa kans ylhäältä päin.
 
Takaisin
Ylös Bottom