Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Tunari-82 sanoi
Oliko harri k/evo 7 hirvimäentiellä rallia katsomassa?
juu jätettii auto kauemmas ku ajateltii et siel o peltoparkki ja mentii yhdellä autolla Painaaseen.

norf bongauksia:
-valkonen kymppi kuhmalahdella tuli vastaan
- hopee kasi Toritussa ja Jukojärvellä
- musta RHD seiska (4-merkkinen kilpi) Surkeen 4km kohdalla välitiellä
- hopee ysi Orivesi-Tre (ajattelitko korttisi menettää kenties? kyttiä oli piilossa aika hyvin kun tiesivät että ralleista paluuliikenne ja voitithan sen 30sekuntia orivesi-tre välillä ruuhkassa :) )
 
Vs: Olitko se sinä?

J.Niemi sanoi
Tänään uuraisten ja jyväskylän välillä, tie 630
venäjän kilvissä punanen 9 (tuskin pyörii täällä :) )
Harmaa 7-9
Ja tietenki joku fto näky kanssa ;D
Oliskohan ollu minä ja poitsu liikenteessä ftolla ;D

Eli omat bongaukset oli punainen Lancer GTi omistajan seistessä vieressä ;D hopeinen evo 8 Painaan eklla ja eilen illalla kun ajeltiin kotiin niin linnatuulessa FTOn vastapäätä parkkeeras juuri ku oltiin poislähdössä myös hoopeinen Evo 8 vai 9, enpä muista ihan tarkkaan :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Zimbabwe sanoi
Eilen illalla Kouvolan Night Cruisingeissa pari bongausta; hallissa oli näytillä viininpunainen pfl Legnum, ulkona parkkipaikalla musta Galant vr4 jollain tuninx konepellillä ja vilaukselta vielä Raikalin (?) ex Legnum. Keitä olitta?
olihan tuola noita mitsuja :)
omakin vr4:nen musta mutta vakio pellillä :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään viiden jälkeen punanen tonnari ajeli Orivesi-Jämsä välillä
 
Vs: Olitko se sinä?

Jani T sanoi
Oliskohan ollu minä ja poitsu liikenteessä ftolla ;D

Eli omat bongaukset oli punainen Lancer GTi omistajan seistessä vieressä ;D hopeinen evo 8 Painaan eklla ja eilen illalla kun ajeltiin kotiin niin linnatuulessa FTOn vastapäätä parkkeeras juuri ku oltiin poislähdössä myös hoopeinen Evo 8 vai 9, enpä muista ihan tarkkaan :)

Minähän siellä linnatuulessa kävin syömässä muijan kanssa. Hopeisella evo ysillä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kelläs on Urjalassa punainen seiska? Tänään viiden maissa kun lastattiin uutta Space Wagonia trailerille niin pöristelit ohi.

Ja sitten kun Waagoneiden kanssa ajeltiin kotiin päin joskus puoli kuuden maissa, niin Kylmäkosken Nesteeltä lähti Turkkusen suuntaan tumma farkku EA, sinäkö?
 
Vs: Olitko se sinä?

tänään musta legnumi puolenpäivän aikaan 4 tiellä helsinki-lahti välillä. Ite mustalla coltilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Olitko se sinä kun eilen tummanharmaalla 2g Outlanderilla liityit perässäni Hangonväylätä Hämeenlinnan motarille etelän suuntaan?
Hinasit aivan perseessä kiinni Hangonväylällä ja moottoritielle syöksyit kusipäisesti takaa sulkuviivan yli suoraan ohituskaistalle.

Tajusin pelin hengen ja annoin sitten vanhemmalle mallille happea sen verran että katselin taustapeilistä kun palasit oikealle kaistalle. ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K:lla taisi olla raskas maanantai, kun niin aneemisen näkösenä pöristelit kangasalan tietä tampereelle päin..
 
Vs: Olitko se sinä?

ST sanoi
Harri K:lla taisi olla raskas maanantai, kun niin aneemisen näkösenä pöristelit kangasalan tietä tampereelle päin..
no olit se sitte sinä ku tulit Etra risteyksestä ;D no tokiha se masentaa ku ekaa päivää töiss loman jälkeen...
 
Vs: Olitko se sinä?

Webtrap_86 sanoi
tänään musta legnumi puolenpäivän aikaan 4 tiellä helsinki-lahti välillä. Ite mustalla coltilla.
Minähän sitä broidin kanssa palaamassa Mantorpin reissulta silmät ristissä :) Muistan coltin kyllä, jotenkin aattelinkin et oliskohan joku foorumilainen :D
 
Vs: Olitko se sinä?

PetuS sanoi
Minähän sitä broidin kanssa palaamassa Mantorpin reissulta silmät ristissä :) Muistan coltin kyllä, jotenkin aattelinkin et oliskohan joku foorumilainen :D

Kävi mieles et ois ollu sun auto mut kilpee en muistanut, morjestelin kyllä. Kyllä se leguaani näytti hyvälle. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen FL VR-4 Galant mustalla katolla Herttoniemen Fixuksen sisäpihalla n. 11 aikoihin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Sinertävän violetti evo 9? Kotkassa kyminlinnassa mun edellä just nyt! Kuka oot? :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Webtrap_86 sanoi
Kävi mieles et ois ollu sun auto mut kilpee en muistanut, morjestelin kyllä. Kyllä se leguaani näytti hyvälle. :peukku
Jep, silmät ristissä laivayön ja reissun jäljiltä niin eipä sitä tullut morjesteluja huomattua :( Kiitos :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Jouni_K sanoi
Valkoinen FL VR-4 Galant mustalla katolla Herttoniemen Fixuksen sisäpihalla n. 11 aikoihin.

Eipä tuo paljoo taida foorumilla käydä, tosin moikkailee kyllä kun vastaan ajelee.
 
Vs: Olitko se sinä?

Vaasassa tänään hopea evo 5 ristinummella, sekä botniahallin kohdalla valkoinen evo 5-6. Olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas jonotteli tampereella rantatien ruuhkassa särkanniemen kohdalla 16.30 punaisella evo 9:llä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Myllykukon pihaan kurvasi valkoinen legnum jollain tuning-puskurilla ja konepellillä tänään päivällä kun olin juuri sieltä poistumassa.
Iso clubitarra takalasissa.
 
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
Myllykukon pihaan kurvasi valkoinen legnum jollain tuning-puskurilla ja konepellillä tänään päivällä kun olin juuri sieltä poistumassa.
Iso clubitarra takalasissa.

Nyt ei voi erehtyä, se oli varmasti Juhani! Haisiko etanoli?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas tuli hopealla evolla vastaan Joensuussa rampin ja kuurnan kadun kohdilla? Pankakoskentietä ajelin firman porterilla ja näytit vähän hämmästyneelle "kuka vi*** tuo on"

:D
 
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
Myllykukon pihaan kurvasi valkoinen legnum jollain tuning-puskurilla ja konepellillä tänään päivällä kun olin juuri sieltä poistumassa.
Iso clubitarra takalasissa.

Minä olin. Kuten jo tuossa pari tiesikin. :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

tänään aamulla ku ajelin töihin firman autolla niin tuli vastaan valkonen evo 1-3 vt12:toista noin aamu 7 aikoihin, ajelit nastolan suuntaan lahdesta ja sitten eilen ku oltiin syömässä parin kaverin kanssa joista toinen asuu tampereen annalassa niin kertoi sitten että hänen talonsa parkkipaikalla seisoo harmaa legnumi vakiovanteilla ja iso clubitarra takalasissa :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K suhaili Kauksulla neljän jälkeen?
 
Vs: Olitko se sinä?

Hieno musta vr4 Galant puoli viiden maissa Palokankeskuksen vai mikä se nyt onkaan nimeltänsä pihalla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
juu hallille menos. Nostin lapaakin kyllä.

Mä en olis edes huomannut mutta muksut alko huutaan että "äiti, äiti tuolla on Evo!" ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään puoli viiden aikaan punainen gto lielahdessa ja ohitustiellä musta ralliart lanceri joka veti peräkärryä 18.30!
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta Evo 5-6? Hyvinkäällä, ajoit vastaan Uudenmaankadulla tänään olisikohan ollut tuossa 18-19 välissä. Itse olin mustan Chevy Vanin ratissa.
 
Vs: Olitko se sinä?

mikko6 sanoi
Hieno musta vr4 Galant puoli viiden maissa Palokankeskuksen vai mikä se nyt onkaan nimeltänsä pihalla.

Täällä. Jos meinaat siinä Karoliinan edessä? Oltiin myös myöhemmin siinä palokan cittarilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
Ylöjärveltä Vaasaanpäin tuli klo16 jälkeen tänään keltainen sportti vastaan ja olin katsovinani että keulassa olisi ollut mitsumerkki. Joku uuden uusi tai lähes uusi eclipse?

taisi olla tämä http://www.nettiauto.com/mitsubishi/eclipse/5776225
 
Vs: Olitko se sinä?

_JS_ sanoi
Kyseinen Legnumi ajeli äsken vastaan Raisiossa ja toinen Legnumi heti perässä, jonka kuljettajan tiedän.

Juu, niillä on joku kaveri kellä oli entuudestaan legu.. Auttaa niitä kilvittää sen :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Kyseinen Legnumi ajeli äsken vastaan Raisiossa ja toinen Legnumi heti perässä, jonka kuljettajan tiedän.

Juu, niillä on joku kaveri kellä oli entuudestaan legu.. Auttaa niitä kilvittää sen


Ilmaista mainosta taas kehiin mutta tämä kaksikko kyseessä:

http://gto.kuvat.fi/kuvat/Mitsubishi+Legnum+VR4+Facelift+%282%29/

ja

http://gto.kuvat.fi/kuvat/Mitsubishi+Legnum/


Jälkimmäistä on tosin isolla kädellä viety eteenpäin ettei ihan enää samalta näytä :)

- Jami / 99 Import
 
Vs: Olitko se sinä?

Flr sanoi
Ilmaista mainosta taas kehiin mutta tämä kaksikko kyseessä:

http://gto.kuvat.fi/kuvat/Mitsubishi+Legnum+VR4+Facelift+%282%29/

ja

http://gto.kuvat.fi/kuvat/Mitsubishi+Legnum/


Jälkimmäistä on tosin isolla kädellä viety eteenpäin ettei ihan enää samalta näytä :)

- Jami / 99 Import
Toivottavasti Dotzit on saanut lähteä ja autoa on saatu tonttiin ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen lauantaina about 19.30-20.00 väliin keltainen evo3(?) hyrylän shellin liikenneympyrässä. Tulit vielä uudemman kerran vastaan kulomäentiellä ja nousit vanhalle tuusulantielle.
 
Vs: Olitko se sinä?

furtzi sanoi
Eilen lauantaina about 19.30-20.00 väliin keltainen evo3(?) hyrylän shellin liikenneympyrässä. Tulit vielä uudemman kerran vastaan kulomäentiellä ja nousit vanhalle tuusulantielle.

Tunnustan x)
 
Vs: Olitko se sinä?

musta evo 3 ja rekkari FIZ mäntynummen shellillä neljän aikaan. Pari kertaa nähnyt, löytyykö täältä omistaja?
 
Takaisin
Ylös Bottom