Elikkäs kyseessä 93 alkuvuoden 2litranen galantti, ja tässä olis pientä vikalistaa johon haluaisin hieman informaatiota..
-se on nykinyt jo jonkin aikaa aika karmeesti, -koko ajan ajossa..
-pitää ihmeellistä kovaa "tikitystä" joka kiihtyy kun painaa kaasua,
-sillä ei pääse heti lähtemään kylmänä, vaan pitää odotella et lämmöt nousee,
-nyt yksi aamu kun olin töihin lähdössä,se alkoi pitään samaa ääntä ku joku teinimopo ja kierrokset meni sammumislukemiin ja kun paino kaasua,ääni vaan paheni ja koko auto tärisi,sitten se sammukin pariin otteeseen itsekseen,ihan ku ryyppy ei toimis kunnolla?.nyt tämä on joka aamuista.
-kun kääntää renkaita ja painaa kaasua (liikkeessä), kuuluu kovaa kolinaa..
-öljyt ny vuotaa joka tiivisteestä mutta siitä selviää vaihdolla.!?
elikkäs kannattaako toi ajaa ekaan tolppaan mikä näkyy ja raahata avk:lle vai onko vielä toivoa?
autolla ajettu 230 000 eikä ruostetta tai muuta vikaa oikein oo kuitenka..Paitsi että leima loppuu kuukauden päästä..
-se on nykinyt jo jonkin aikaa aika karmeesti, -koko ajan ajossa..
-pitää ihmeellistä kovaa "tikitystä" joka kiihtyy kun painaa kaasua,
-sillä ei pääse heti lähtemään kylmänä, vaan pitää odotella et lämmöt nousee,
-nyt yksi aamu kun olin töihin lähdössä,se alkoi pitään samaa ääntä ku joku teinimopo ja kierrokset meni sammumislukemiin ja kun paino kaasua,ääni vaan paheni ja koko auto tärisi,sitten se sammukin pariin otteeseen itsekseen,ihan ku ryyppy ei toimis kunnolla?.nyt tämä on joka aamuista.
-kun kääntää renkaita ja painaa kaasua (liikkeessä), kuuluu kovaa kolinaa..
-öljyt ny vuotaa joka tiivisteestä mutta siitä selviää vaihdolla.!?
elikkäs kannattaako toi ajaa ekaan tolppaan mikä näkyy ja raahata avk:lle vai onko vielä toivoa?
autolla ajettu 230 000 eikä ruostetta tai muuta vikaa oikein oo kuitenka..Paitsi että leima loppuu kuukauden päästä..