naperomies
New Member
- Liittynyt
- 19 Heinäkuu 2016
Kyseessä pajero vm-96 2.8 koneella. Nyt kävi kettumaisesti että selvisi nelossylinterin tulleen hyvin "pestyksi". Kannentiivisteessä ei ollut merkkejä vuodosta, joten kansi on haljennut ja koeponnistuksen saa unohtaa. Muutamia kysymyksiä immeisille joilla on kokemusta asiasta. Mistä uusi kansi? ebayssä niitä on tarjolla mutta onko kokemusta miltä kauppiaalta sen kannattaa ostaa että saa oikean sekä kunnossa olevan(suora ja kanavatkin olemassa). Suomessa käytettyjä ei tahdo olla myynnissä ja uudet maksavat turhan paljon. Mitäs muuta uutta siihen tarvitaan, kannentiiviiste alkuperäisenä mutta tarvitseeko vaihtaa kannen pultit? Ja vielä yksi tyhmä kysymys koneesta: Mitä eroja on konetyyppien välillä 4M40 ja 4M40T ja onko vielä muita tyyppejä olemassa?